Vliegen is nooit tof, zelfs niet in first class.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daarom. Singapore schijnt wel echt gaaf te zijn.
Maar Qatar en Dubai boeit me echt geen zak. Al klinkt vliegen met Qatar Air wel tof. (geen idee of het dat ook is)
Dat mag ik hopenquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal vast iets luxer zijn dan ryanair
Gewoon zitten en relaxen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vliegen is nooit tof, zelfs niet in first class.
nooit geprobeerd. ik vind het hele gedoe van vliegen ook maar niks.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Te weinig gedaan om een oordeel te vellen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las dit en dacht: Wacht, in welke sc zijn we nu weer bezigquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest jouw username even 2x lezen, dacht eerst dat er "moederkoekie" stond
vooral na het landen vind ik niks, dat spontaan iedereen opstaat en begint te duwen om buiten te komen. Blijf rustig zitten gekquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:23 schreef Samzz het volgende:
.
Ik vind vliegen ook niks. Nou ja, het landen vind ik vooral niks :=
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Juk ga je mond en ogen spoelen met zeep kiwiquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik moest jouw username even 2x lezen, dacht eerst dat er "moederkoekie" stond
quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral na het landen vind ik niks, dat spontaan iedereen opstaat en begint te duwen om buiten te komen. Blijf rustig zitten gekRENNEN NAAR DE UITGANG!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik land toch liever dan de alternatieve methodes die Malaysia Airlines heeft uitgeprobeerd.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:23 schreef Samzz het volgende:
.
Ik vind vliegen ook niks. Nou ja, het landen vind ik vooral niks.
quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vooral na het landen vind ik niks, dat spontaan iedereen opstaat en begint te duwen om buiten te komen. Blijf rustig zitten gek"ICH MUS RAUS!" en het vliegtuig staat nog niet eens stil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
vliegen zou een stuk relaxter zijn als ze niet zo veel mensen op zo'n vliegveld en in zo'n zwevende doodskist zouden duwenquote:
Dat. Het wachten. De overpriced snacks en drankjes. De kutstoeltjes.quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vliegen zou een stuk relaxter zijn als ze niet zo veel mensen op zo'n vliegveld en in zo'n zwevende doodskist zouden duwen
Men is bezig met een internationaal trein netwerk van Porto tot Kopenhagen, Edinburgh en Rome. Gaat ook steden als Parijs, Londen en Berlijn aandoen. Kan niet wachten totdat die actief wordt.quote:
Ha, kijk:quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat. Het wachten. De overpriced snacks en drankjes. De kutstoeltjes.
[..]
Men is bezig met een internationaal trein netwerk van Porto tot Kopenhagen, Edinburgh en Rome. Gaat ook steden als Parijs, Londen en Berlijn aandoen. Kan niet wachten totdat die actief wordt.
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Te weinig gedaan om een oordeel te vellen.
Jaaaaaren geleden met een nachttrein van Amsterdam naar Nice gereisd. Heerlijk eten aan boord in een fatsoenlijke restaurantiewagon, en vanwege de kadans heerlijk geslapen. En het is gewoon mooi om het landschap te zien veranderen voor je ogen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |