sowieso achterop een scootertje voelt nooit 100% veilig.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]niet zo gemeen over jezelf. En dat wil je zelf ook niet.
[..]
Bij mij op een scootertje niet
(totale reistijd is 24uur. zit een lange tussenstop bij helaas)
Monsterkoekie:quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alsof jij 24uur in een vliegtuig wil zitten naar BaliEn achterop een scootertje wil.
If so, mag je wel mee hoor
Ssst anders wil Artic dadelijk ook niet meequote:Op donderdag 20 juli 2023 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso achterop een scootertje voelt nooit 100% veilig.
zo lang in een vliegtuig zitten lijkt me sowieso niks
Nee want dan had ik die helm niet opgehad en geen lamp aan gedaan op mijn scooterquote:
Maar bali is toch maar 16 uur ofzoquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alsof jij 24uur in een vliegtuig wil zitten naar BaliEn achterop een scootertje wil.
If so, mag je wel mee hoor
Terschelling schijnt ook mooi te zijnquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ssst anders wil Artic dadelijk ook niet mee
Texel is beterquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Terschelling schijnt ook mooi te zijn
In ieder geval een prima brouwerij.quote:
quote:
Enige waddeneiland waar ik ben geweest is Fanöquote:
En kan je dan nog wat tijdens die stop of zit je ergens in een hal opgesloten?quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:42 schreef TaMieke het volgende:
Vliegen wel ja. Tussenstop erbij zit je er zo aan.
He tis een tussenstop van 8uur in de nacht. Je zou naar een hotel kunnen, maar of dat zin heeft weet ik niet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
En kan je dan nog wat tijdens die stop of zit je ergens in een hal opgesloten?
Vond mijn manager ook toen hij daar heen gingquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In ieder geval een prima brouwerij.
mwa, tegen de tijd dat je ingecheckt bent kun je weer naar het vliegveldquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:51 schreef TaMieke het volgende:
[..]
He tis een tussenstop van 8uur in de nacht. Je zou naar een hotel kunnen, maar of dat zin heeft weet ik niet.
Ja daarom denk ik ook niet dat het zin heeft.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, tegen de tijd dat je ingecheckt bent kun je weer naar het vliegveld
En dat is in dubai ofzo zeker?quote:Op donderdag 20 juli 2023 15:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja daarom denk ik ook niet dat het zin heeft.
Zou Singapore proberen.quote:
kan ook.quote:
Waarom niet? Denk dat je je ogen uitkijkt daarquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ook.
Ik zou ze beide liever niet doen
Ook veel zand en oliequote:
Daarom. Singapore schijnt wel echt gaaf te zijn.quote:
zal vast iets luxer zijn dan ryanairquote:Op donderdag 20 juli 2023 15:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Daarom. Singapore schijnt wel echt gaaf te zijn.
Maar Qatar en Dubai boeit me echt geen zak. Al klinkt vliegen met Qatar Air wel tof. (geen idee of het dat ook is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |