Vooruit danquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh. Derp.
Ik hou het gewoon bij Thijs hoor.
Jeetje, zo veel sociale interactie in 1 weekquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Thuis van een nachtje logeren bij vriendin
Ben nu heel erg moe (druk huishouden heeft ze in vergelijking met de mijne)
Lekker bijkomen nu en zaterdag komen vrienden hier op bezoek
*bloos*quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje, zo veel sociale interactie in 1 week
voor mij is dit ook veelquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*bloos*
Dit is voor mij echt veel![]()
Volgende week wordt ook erg druk
Bite mequote:
Videobellen + knutselen met een vriendinquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mij is dit ook veel
wat ga je volgende week nog allemaal doen?
nee, ik heb net gegeten.quote:
bloedprikken en en boodschappen reken ik niet direct tot de sociale activiteitenquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Videobellen + knutselen met een vriendin
Bloedprikken, boodschappen, vrijwilligerswerk, online tekenles en gesprek met mijn begeleider
(en dan op mijn flikker krijgen want ik teveel plan)
Nee, maar wel als activiteiten die lepels energie kostenquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bloedprikken en en boodschappen reken ik niet direct tot de sociale activiteiten
Oh, boodschappen vind ik normaal wel leuk om te doen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, maar wel als activiteiten die lepels energie kosten
Zo danquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag vlieg op zeg zelfs als Tegan je bij je ballen pakt heb jij nog een excuus om je aandacht op iets anders te vestigen
quote:
quote:
Misschienquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag vlieg op zeg zelfs als Tegan je bij je ballen pakt heb jij nog een excuus om je aandacht op iets anders te vestigen
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne..quote:
Correct en tevens juist.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne..
Maat dat zelfs buurmeisje mij uitlacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |