Vooruit danquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh. Derp.
Ik hou het gewoon bij Thijs hoor.
Jeetje, zo veel sociale interactie in 1 weekquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Thuis van een nachtje logeren bij vriendin
Ben nu heel erg moe (druk huishouden heeft ze in vergelijking met de mijne)
Lekker bijkomen nu en zaterdag komen vrienden hier op bezoek
*bloos*quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje, zo veel sociale interactie in 1 week
voor mij is dit ook veelquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*bloos*
Dit is voor mij echt veel![]()
Volgende week wordt ook erg druk
Bite mequote:
Videobellen + knutselen met een vriendinquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor mij is dit ook veel
wat ga je volgende week nog allemaal doen?
nee, ik heb net gegeten.quote:
bloedprikken en en boodschappen reken ik niet direct tot de sociale activiteitenquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Videobellen + knutselen met een vriendin
Bloedprikken, boodschappen, vrijwilligerswerk, online tekenles en gesprek met mijn begeleider
(en dan op mijn flikker krijgen want ik teveel plan)
Nee, maar wel als activiteiten die lepels energie kostenquote:Op donderdag 20 juli 2023 12:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bloedprikken en en boodschappen reken ik niet direct tot de sociale activiteiten
Oh, boodschappen vind ik normaal wel leuk om te doen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, maar wel als activiteiten die lepels energie kosten
Zo danquote:Op donderdag 20 juli 2023 11:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag vlieg op zeg zelfs als Tegan je bij je ballen pakt heb jij nog een excuus om je aandacht op iets anders te vestigen
quote:
quote:
Misschienquote:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:51 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ag vlieg op zeg zelfs als Tegan je bij je ballen pakt heb jij nog een excuus om je aandacht op iets anders te vestigen
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne..quote:
Correct en tevens juist.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden, niet de mijne..
Maat dat zelfs buurmeisje mij uitlacht
* TheStigsDutchCousin MK aai over de bol geeftquote:
Beter doe je kut tegen mij anders ga ik straks echt huilen en het is pas dag 1 van mijn gebrek aan slaap.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin MK aai over de bol geeft
Geef je nummer maar.quote:
Jezus jij loopt ook achter, dit soort dingen doe je op snap. Lekker discreet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Geef je nummer maar.
(Sorry, browser stond nog open op die pagina.)
Op mijn leeftijd ben ik al blij dat ik weet hoe whatsapp werkt ja.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jezus jij loopt ook achter, dit soort dingen doe je op snap. Lekker discreet.
dat is wat voor de jongerenquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoezo? Wat voor wilde dingen doe jij tijdens je vakantie?quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Beter doe je kut tegen mij anders ga ik straks echt huilen en het is pas dag 1 van mijn gebrek aan slaap.
Als ik nu aan jouw sexting manier denk komen er dit soort berichten op:quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd ben ik al blij dat ik weet hoe whatsapp werkt ja.
Nachtmerries..quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:03 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoezo? Wat voor wilde dingen doe jij tijdens je vakantie?
Mag ik de volgende vakantie al boeken? Of is dat te vroeg?
Met whatsapp kan dat tegenwoordig ook. Kunnen zelfs geen screenshots van gemaakt worden.quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:54 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Spreekt de proquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Met whatsapp kan dat tegenwoordig ook. Kunnen zelfs geen screenshots van gemaakt worden.
....quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als ik nu aan jouw sexting manier denk komen er dit soort berichten op:
Ik ruk je kleren van je lijf laat je voorover bukken en steek mijn stokje in jouw reet
Benieuwd hoe @:faxie hier op gaat. Dan moet je wel een frontale foto mee sturen van je stokje.
is dat nieuw?quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Met whatsapp kan dat tegenwoordig ook. Kunnen zelfs geen screenshots van gemaakt worden.
Altijd toch.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:09 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
O en nu ga je ineens preuts doen?!
Whahahah ja dit gelooft ook niemandquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kwam er onlangs achter, ik weet niet sinds wanneer dat kan!
Hoe weet jij nou weer hoe mijn sexting is?quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Als ik nu aan jouw sexting manier denk komen er dit soort berichten op:
Ik ruk je kleren van je lijf laat je voorover bukken en steek mijn stokje in jouw reet
Benieuwd hoe @:faxie hier op gaat. Dan moet je wel een frontale foto mee sturen van je stokje.
hihaho ja daar moet ik wel over liegen stel je voor mensen weten van mij dat ik weet vanaf wanneer dat konquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Whahahah ja dit gelooft ook niemand
Dat was het punt nietquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
hihaho ja daar moet ik wel over liegen stel je voor mensen weten van mij dat ik weet vanaf wanneer dat kon
Enorme tak?!quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer hoe mijn sexting is?![]()
Ik zou de tekst veel meer aankleden hoor.
Wel fijn dat je rekening met mij houdt en het verkleinwoord stokje gebruikt. Dat waardeer ik.
Alsof jij 24uur in een vliegtuig wil zitten naar Baliquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nachtmerries..
Die mag je alleen boeken als ik er ook onderdeel van ben🥲
Nee ik ga wel een weekje naar een allinclusive naar Harderwijk in het dolfinarium als aangespoelde walvisquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alsof jij 24uur in een vliegtuig wil zitten naar BaliEn achterop een scootertje wil.
If so, mag je wel mee hoor
Dit klinkt wel als iets waar eens mens niet vrolijk van wordt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alsof jij 24uur in een vliegtuig wil zitten naar BaliEn achterop een scootertje wil.
If so, mag je wel mee hoor
quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee ik ga wel een weekje naar een allinclusive naar Harderwijk in het dolfinarium als aangespoelde walvis
Bij mij op een scootertje nietquote:Op donderdag 20 juli 2023 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit klinkt wel als iets waar eens mens niet vrolijk van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |