Ik mis Dino.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:27 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben uitgemoptik ga helemaal voor de glowup fitgirlen
Is ook meer iets voor jonge mensenquote:
Wie?quote:
De sneeuwpoeper?quote:
Ik hoor het al, uit het oog uit het hart bij jou.quote:
Dino zal mijn hart nooit verlatenquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoor het al, uit het oog uit het hart bij jou.
Als ik Dino lees denk ik in eerste instantie altijd aan @debster door haar UIquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dino zal mijn hart nooit verlaten
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als ik Dino lees denk ik in eerste instantie altijd aan @:Debster door haar UI
Yup. Net als... hoe heet die ook alweer...quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik hoor het al, uit het oog uit het hart bij jou.
Djrex? Sting? Hosti?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Yup. Net als... hoe heet die ook alweer...
Die eerste was ik dan wel weer vergeten.quote:
quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Die eerste was ik dan wel weer vergeten.
die was hier van de week toch nog?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:10 schreef aeque het volgende:
[..]
Die eerste was ik dan wel weer vergeten.
Hij eindigt sowieso niet als laatste van die drie nee.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]en rex is nog wel de leukste uit die rij
Laat wel een belletje rinkelen. Ver weg. Al was Rex wel ok, en Sting ook.quote:
Rex is meer dan ok. Hele leuke gozer en denk voor veel moeders de ideale schoonzoon.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat wel een belletje rinkelen. Ver weg. Al was Rex wel ok, en Sting ook.
Allicht, want Braboquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Rex is meer dan ok. Hele leuke gozer en denk voor veel moeders de ideale schoonzoon.
Worden daar de beste schoonzoons gekweekt ja?quote:
Schijnt zo te zijn jaquote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Worden daar de beste schoonzoons gekweekt ja?
Ik wilde al zeggen dat jij het gemiddelde vast wat naar beneden haalt.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Schijnt zo te zijn ja
Wil niet zeggen dat ik er daar ook 1 van ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |