Oh FFS !!!quote:
Koontjes zij ook lekkerquote:
Kaantjes ja dat zijn spekjes tochquote:
eet je ze wel als een ander het koopt?quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:06 schreef Lovely het volgende:
Liggen bij de slager op de balie, zou ze zelf niet kopen en eten
Liggen bij de slager hier niet op te toonbank, die heeft altijd lekker worSt of stukken gehaktballen liggen om te proevenquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:06 schreef Lovely het volgende:
Liggen bij de slager op de balie, zou ze zelf niet kopen en eten
Neequote:Op woensdag 19 juli 2023 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
eet je ze wel als een ander het koopt?
Héé had je deze gezienquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
eet je ze wel als een ander het koopt?
Ik had gezien dat je hem gepost had.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé had je deze gezien [ link | afbeelding ]
Cool dingquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had gezien dat je hem gepost had.
Waar smaakt het naar?quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gestoofde koontjes zijn lekker![]()
Liggen ook bij de slager.
Ken die term ookquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:11 schreef Verida het volgende:
koontjes zijn toch ook (baby) wangetjes ?
als in "die heeft lekkere rode koontjes "
of is dat heel erg Rotterdams?
Nou ja maar dan van een varkenquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:11 schreef Verida het volgende:
Mals vleesquote:
Soort stoofvlees maar dan nog malser ?quote:
De fout in de TT is geen fout meerquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:14 schreef Verida het volgende:
[..]
ik had nog nooit van varkenskoontjes gehoord en dat je die kan eten
quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soort stoofvlees maar dan nog malser ?
quote:Varkenswangetjes, ook wel koontjes genoemd zijn misschien wel de smaakvolste stukjes vlees van het varken. Heerlijk om te stoven.
Noem je mij nu een varken?quote:
Dat is gewoon ABNquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:11 schreef Verida het volgende:
Net wel een heerlijk broodje beenham op dus zit wel iets varken in mijquote:
Ik hou het op biefstukje en frietquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Net wel een heerlijk broodje beenham op dus zit wel iets varken in mij
Gadverdamme !!!!quote:
Ook lekkerquote:
Biefstuk ook?quote:
Nee dat doe je nietquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst de patat en dan de biefstuk 8 min op 200 mee bakken.. Perfect medium
Ben je belazerd biefstuk moet in een pan op het VUUR !!!quote:
Dan weet je het toch nietquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je belazerd biefstuk moet in een pan op het VUUR !!!
Ja het beste wat ik kon doenquote:
Nou ja ik weet het welquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst de patat en dan de biefstuk 8 min op 200 mee bakken.. Perfect medium
Niet de restaurants waar ik eetquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:36 schreef chufi het volgende:
Bij restaurants gaan ze ook vaak gewoon nog ff de oven in ...
Ja precies het is een oven die je al hebtquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:38 schreef chufi het volgende:
Maar goed ... elke keer weer dezelfde discussie ...
Klopt ja.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die hebben goed onderhoud nodig en dat is best lastig
Een oven is makkelijkerquote:
Kan ook met een oven gebeurenquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Heeft ook onderhoud nodig.
Mijn airfryer was kapoet..
Wat was er mis met de oude?quote:
quote:
Ja geen ideequote:Op woensdag 19 juli 2023 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]leek me nu net zo’n apparaat wat niet stuk te krijgen zou zijn
ik ging twijfelen. Ik denk wel vaker dat iets ABN is, maar dan blijkt het toch wel heel erg plat Rotterdams te zijnquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is gewoon ABN![]()
Koontjes zijn wangen.
Het is een dialect=woord wat niet door heel Nederland gebruikelijk is.quote:
Yes 🙌quote:
Amsterdammer hier maar rode konen ken ik ookquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:25 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ging twijfelen. Ik denk wel vaker dat iets ABN is, maar dan blijkt het toch wel heel erg plat Rotterdams te zijn
Veelal zijwind gelukkig maar had het niet verwacht . Merk dat je dan toch wat noordelijker bentquote:
Dan moet je waaierenquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Veelal zijwind gelukkig maar had het niet verwacht . Merk dat je dan toch wat noordelijker bent
Dan stap je op de trein... Nederland is ook weinig aanquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:54 schreef pullup het volgende:
Ouderwetse ploegen
Fiets nog naar Maastricht en dan is het ook wel mooi geweest
Was een schroefje los van de bak en die kon niet meer vast.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]leek me nu net zo’n apparaat wat niet stuk te krijgen zou zijn
Kom je niet heel ver op het momentquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan stap je op de trein... Nederland is ook weinig aan
doet ie het niet daar in het zuiden?quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom je niet heel ver op het moment
Precies wat ik ga doen nog 1 dag foeterden morgen, Maastricht zal ik niet halen maar waar ik stop pak ik de trein. Die Ardennen ken ik ook welquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan stap je op de trein... Nederland is ook weinig aan
Hoezo dat? 🤨quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom je niet heel ver op het moment
Geen treinverkeer tussen Den Bosch en Utrecht de hele week,quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies wat ik ga doen nog 1 dag foeterden morgen, Maastricht zal ik niet halen maar waar ik stop pak ik de trein. Die Ardennen ken ik ook wel
Ahquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen treinverkeer tussen Den Bosch en Utrecht de hele week,
weet niet of je met je fiets mee mag de bus in.
Als je wil moet je over Rotterdam.
En nu tijdelijk geen treinverkeer tussen Roermond en Sittard, ben maar 2 uur later dan gepland thuis.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoezo dat? 🤨
Trekkers die de rails blokkeren?
Man3quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nu tijdelijk geen treinverkeer tussen Roermond en Sittard, ben maar 2 uur later dan gepland thuis.
Nou ja, het zijn geplande werkzaamheden aan het spoor.quote:
Gaat sneller zijn dan via hier jaquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:06 schreef pullup het volgende:
Haha nou bedenk morgen dan wel of ik niet meteen die trein pak via Brussel met
Die ellende
En lekker gegeten en gedronkenquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:07 schreef pullup het volgende:
Heb lekker gefietst 2 weken. Ook vandaag was toch fijn ondanks de wind
Was bijna altijd goed. Zeker de wijn ☺️quote:
Lokale wijn smaakt vaak stukken beter dan hier uit het schapquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Was bijna altijd goed. Zeker de wijn ☺️
Heb je onze Prisha nog gezien?quote:
Heel veel mensen gezien maar denk het nietquote:Op woensdag 19 juli 2023 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je onze Prisha nog gezien?
Loop je ook mee?quote:
Jup savonds een rondje door de stad en langs de foodtrucksquote:
Ook een beetje ramptoeristen zeker 😝quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Jup savonds een rondje door de stad en langs de foodtrucks
Nee dat valt mee. Het is vooral heel erg gezellig overal. Maar ik ben misschien ook wat vroeg weer weg voor het echte ramptoeristen.quote:
Leuk he, als het klaar is laat ik het hier wel zienquote:
Je kan het ook niet meer wagen om het niet te doen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk he, als het klaar is laat ik het hier wel zien
Volgens mij gaan die door tot de laatste lopers de volgende dag vertrokken zijn ... dus tot laat in de ochtendquote:Op woensdag 19 juli 2023 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat valt mee. Het is vooral heel erg gezellig overal. Maar ik ben misschien ook wat vroeg weer weg voor het echte ramptoeristen.
Ja als je wil welquote:Op woensdag 19 juli 2023 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die door tot de laatste lopers de volgende dag vertrokken zijn ... dus tot laat in de ochtend
Ik zag vanochtend een soort ochtend programma... en daar was het feest nog aan de gang ..quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja als je wil welde treinen rijden ook de hele nacht door dus net waar je zin in hebt.
Heb daar ook wel vaker om zes uur s ochtends nog gestaan. Ook dan is het nog gezelligquote:Op woensdag 19 juli 2023 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een soort ochtend programma... en daar was het feest nog aan de gang ..
Hier nu niet meer idd.quote:
Alles gedaan?quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
Morgen https://www.graskopgorgeliftcompany.co.za/
OK,, Pas op dat ze niets jattenquote:Op donderdag 20 juli 2023 10:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee dat is voor morgen.
Vandaag aapjes kijken.
Staan die op de fabriek ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:24 schreef D. het volgende:
Oja, Max niet gezien, wel zijn beker van afgelopen race kunnen aanraken...maar niet gedaan
Nog even te gaan. Ik lees dat ze 249 podiums hebben gehad, waarvan 77 van Max. Dit weekend dus 250e podiumquote:
Nee, pitstraat was leeg, dus geen bandenwissel gehadquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel nat-weer banden onder mag ik hopen
Virtueel ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:03 schreef D. het volgende:
Oja, heb ook een 'vlucht' in een Concorde gemaakt
had je wel genoeg beenruimte?quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, hij staat al even aan de grond
Maar, toch een leuke ervaring
OK ..quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:31 schreef D. het volgende:
[..]
We zijn niet tot New York blijven zitten, dus die 10 minuten ging prima
Hup, uitloggen van FOK! en gaan revalideren en van je vrijheid genieten!quote:
Doe vandaag echt heel weinig meer, beetje hier hangen, of op de bankquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hup, uitloggen van FOK! en gaan revalideren en van je vrijheid genieten!
Beginnen met wat ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe vandaag echt heel weinig meer, beetje hier hangen, of op de bank
En vooral even bijkomen
Morgen beginnen
Wow echt grote brokken... Ooit zelf een keer meegemaakt in Spanje met grote hagelstenen, maar niet zo groot ..quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Het hagelde een beetje in Italië.
Maar 110 gewonden
https://www.ad.nl/buitenl(...)ten-italie~a00665e1/
Heb er waar ik morgen ga kijken. Doe meteen een proefles.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nu al een geschikte sportschool gevonden daar ?
OK .. hoop dat het wat is ..quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb er waar ik morgen ga kijken. Doe meteen een proefles.
Hoop het ook ja.quote:
Die jeuk heb ik weerstaan... en ja steeds beter .. was vandaag proefpersoon voor een dame in opleiding... Ik had er een mooi been voor om te oefenen...quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop het ook ja.
Hoe is het met jou? Been al weer wat beter? En vooral jeuk minder?
Mooi zoquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Die jeuk heb ik weerstaan... en ja steeds beter .. was vandaag proefpersoon voor een dame in opleiding... Ik had er een mooi been voor om te oefenen...
Nee hoor .. heerlijk ingezalfd zelfsquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Ze heeft je niet al te veel pijn gedaan?
Een heel klein beetje misschienquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, even een relax momentje voor jou dus.
Zeg nou maar gewoon dat je het helemaal niet erg vond.quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je het helemaal niet erg vond.
Succes Marcquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe vandaag echt heel weinig meer, beetje hier hangen, of op de bank
En vooral even bijkomen
Morgen beginnen
Ben je dood, als al kijkt hoe de auto's er aan toe zijn kapotte voorruiten dak kapotquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Die moet je niet op je hoofd krijgen...
Ik zag het. Bizar om te zien.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben je dood, als al kijkt hoe de auto's er aan toe zijn kapotte voorruiten dak kapot
Ja, de hagelstenen die hier jaren geleden viel brachten al schade aan..quote:
Ik weet het nog ... was rond etenstijd en we waren net klaar bij de kapper om thuis te gaan eten (bij mn schoonouders) toch maar een half uurtje gewacht en gescholen ... De garage van mn zwager was in die korte periode helemaal onder water gelopen .... (lag ook wel erg onder in het dal )quote:
Hier in Nederland bedoel je?quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het nog ... was rond etenstijd en we waren net klaar bij de kapper om thuis te gaan eten (bij mn schoonouders) toch maar een half uurtje gewacht en gescholen ... De garage van mn zwager was in die korte periode helemaal onder water gelopen .... (lag ook wel erg onder in het dal )
Nee binnenlanden Spanjequote:Op donderdag 20 juli 2023 17:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier in Nederland bedoel je?
Is wel vaker gebeurt. De kassen zijn er ook niet altijd even blij mee...
En dat was al 40 jaar geleden... Het is alleen maar erger en heftiger gewordenquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar kan het ook heftig te keer gaan idd.
Het wordt hier ook steeds extremer, valt ook niet meer te stoppen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:30 schreef Lovely het volgende:
Blij dat t weer toch nog redelijk mee valt hier in Nederland..
Vroeger had je na zoveel warmer dagen een zomer stormquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Het wordt hier ook steeds extremer, valt ook niet meer te stoppen.
ff ontladenquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vroeger had je na zoveel warmer dagen een zomer storm
Met donder en bliksemquote:
Dat is mooi oud voor een kat.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
De vorige 2 dames zijn 17,5 en 19,5 geworden
Dan zorg je wel goed voor ze.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
De vorige 2 dames zijn 17,5 en 19,5 geworden
Zoals het hoortquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zorg je wel goed voor ze.
Nu jij er bent zekerquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
Is er hier nog een beetje gezelligheid te vinden?
Waren bij opa en oma logerenquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:19 schreef chufi het volgende:
@:D. waar zaten je 2 poesjes tijdens jullie vakantie?
Leuker voor die beestjes .. asiel is toch andersquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, werd aangeboden, dus dankbaar gebruik van gemaakt
Ja, dat was de laatste optie. Tussen-optie was nog dat mijn moeder iedere dag even eten/kattenbak kwam doenquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuker voor die beestjes .. asiel is toch anders
Buren doen het hier.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:28 schreef chufi het volgende:
Dat is het nadeel van huisdieren ... je moet wat regelen als je op vakantie gaat
Daarom gaan we ook meestal nietquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:28 schreef chufi het volgende:
Dat is het nadeel van huisdieren ... je moet wat regelen als je op vakantie gaat
Worden er weer veel gedumpt in deze periodequote:Op donderdag 20 juli 2023 18:28 schreef chufi het volgende:
Te triest voor woordenquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:35 schreef engine het volgende:
[..]
Worden er weer veel gedumpt in deze periode
Das wat ongemakkelijk / onsmakelijk ... maar got the pointquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Tsjaa. Ik wordt misselijk van dat soort mensen.
`heb nu de hond van dochterlief 10 dagen maar doe het nooit weer.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:28 schreef chufi het volgende:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`heb nu de hond van dochterlief 10 dagen maar doe het nooit weer.
uitgefietst? of ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]honden zouden sowieso een m nono zijn
Het is maar een kleintje maar werk voor 10 mee gehad. Flink ziek geweest op naar de dierenarts.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]honden zouden sowieso een mono zijn
Nog onderweg 🚴♀️ elke route was bagger 😅 toch in Maastricht beland en zit in de trein naar Geldermalsen. Ga vanaf daar tot houten fietsen en dan eindelijk in de trein naar Amsterdam.quote:
Getsie jaquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar een kleintje maar werk voor 10 mee gehad. Flink ziek geweest op naar de dierenarts.
En volgens mij vallen zijn haren goed uit van de medicijnen hele plukken en dat voor zo klein hondje,.
Als ik iets vies vind is het haren van dieren in huis.
Lekke reisje zo wel jaquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog onderweg 🚴♀️ elke route was bagger 😅 toch in Maastricht beland en zit in de trein naar Geldermalsen. Ga vanaf daar tot houten fietsen en dan eindelijk in de trein naar Amsterdam.
Man3 dat viel niet mee. Het was allemaal ok tot er een deur in een Belgische trein niet opende en ik daardoor de aansluiting mistte.
Ja de lage landen en spoorwegen... geen succesformulequote:Op donderdag 20 juli 2023 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog onderweg 🚴♀️ elke route was bagger 😅 toch in Maastricht beland en zit in de trein naar Geldermalsen. Ga vanaf daar tot houten fietsen en dan eindelijk in de trein naar Amsterdam.
Man3 dat viel niet mee. Het was allemaal ok tot er een deur in een Belgische trein niet opende en ik daardoor de aansluiting mistte.
Precies in Zwitserland en Frankrijk is het toch echt veel beter geregeldquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de lage landen en spoorwegen... geen succesformule
Ben wel op tijd om nog wat te scoren denk ik hahaquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:56 schreef chufi het volgende:
Heb je nog wel een koud biertje in de koelkast staan?
Hoe gaat het met het fietsen, ben je al bijna thuis?quote:
Ah ok ... nog 3 uurquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben wel op tijd om nog wat te scoren denk ik haha
Zie hierboven 🤓 laatste loodjesquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het fietsen, ben je al bijna thuis?
Ik lees het netquote:
Volgende maand ga ik nog een weekje haha.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees het net![]()
Je zal wel blij zijn als je weer thuis bent. Vind het knap hoor zo eind fietsen
O, je hebt er nog geen genoeg vanquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik nog een weekje haha.
Moet dat nog plannen. Waar en hoe
Weer een combi reis? Heen voor wedstrijd en terug op de fiets?quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik nog een weekje haha.
Moet dat nog plannen. Waar en hoe
een extras postquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Had ook gekund idd.
Wat maakt het uit verder
Als je dat doet moet je zelf aan een boom worden geknoopt in het bosquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:35 schreef engine het volgende:
[..]
Worden er weer veel gedumpt in deze periode
Hier is kwaliteit nog belangrijk, maar jij bent natuurlijk de kwantiteit uit een andere reeks gewendquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:12 schreef Lovely het volgende:
Gaat idd niet erg snel hier, maar goed ook niet belangrijk i think
Nou dat valt wel meequote:Op donderdag 20 juli 2023 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is kwaliteit nog belangrijk, maar jij bent natuurlijk de kwantiteit uit een andere reeks gewend
quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de lage landen en spoorwegen... geen succesformule
IPV boos worden kun je het ook als een uitdaging zien om de haters ongelijk te bewijzen over een paar jaarquote:
Ja wat, gisteren ook weer bijna 2 uur staan wachten op een bus omdat die gele dingen het niet aankondenquote:
En dat is badeend zijn schuld ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja wat, gisteren ook weer bijna 2 uur staan wachten op een bus omdat die gele dingen het niet aankonden
Snap jij de context van dat commentaar wel helemaal?quote:
Neequote:Op donderdag 20 juli 2023 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap jij de context van dat commentaar wel helemaal?
Het was, zoals ik het zie, geen commentaar op SBE of zijn competenties als werknemer, maar meer een algemeen commentaar op de NS.quote:
Oh okquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was, zoals ik het zie, geen commentaar op SBE of zijn competenties als werknemer, maar meer een algemeen commentaar op de NS.
dat iddquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was, zoals ik het zie, geen commentaar op SBE of zijn competenties als werknemer, maar meer een algemeen commentaar op de NS.
Praat dan met DJMO die weet er alles vanquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet zien wat er aan de hand was. Bussen moeten ook geregeld worden, als er een ongeluk is gebeurd dan duurt het idd even.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja wat, gisteren ook weer bijna 2 uur staan wachten op een bus omdat die gele dingen het niet aankonden
Ja, die weet er onderhand meer van dan de NS klantenservice zelf denk ikquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Praat dan met DJMO die weet er alles van
maar niet jouw pakkie aan volgens mijquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan niet zien wat er aan de hand was. Bussen moeten ook geregeld worden, als er een ongeluk is gebeurd dan duurt het idd even.
Daar heb ik alle begrip voor, maar het blijft wel nog altijd Kwalitatief Uitermate Teleurstellend als je in hartje winter 2 uur staat te kou kleumen als je staat te wachten op een busquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan niet zien wat er aan de hand was. Bussen moeten ook geregeld worden, als er een ongeluk is gebeurd dan duurt het idd even.
Gelukkig heeft pullup zn fiets mee dus die kan sws op eigen kracht verder als het moetquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik alle begrip voor, maar het blijft wel nog altijd Kwalitatief Uitermate Teleurstellend als je in hartje winter 2 uur staat te kou kleumen als je staat te wachten op een bus![]()
Zou ik misschien ook moeten doen als ik in de winter met de NS moet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig heeft pullup zn fiets mee dus die kan sws op eigen kracht verder als het moet
Pontquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig heeft pullup zn fiets mee dus die kan sws op eigen kracht verder als het moet
Schiet op .. bijna thuisquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:50 schreef pullup het volgende:
Bij Culemborg 😝 Naja hebben we die ook gehad
Het enige dat gewoon beneden alle maat was was de communicatie NAAR jouw collega's toe. Ze wisten ook niet wanneer die bussen er zouden zijn. Als de NS dat nou eens zou oplossen heb je al een hoop minder boze reizigersquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds updates over wat er gebeurd op het spoor en het veraste mij hoe vaak de oorzaak van vertraging door derden gebeurd. Loopt een persoon langs het spoor dan moeten de treinen vaart minderen bv.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik alle begrip voor, maar het blijft wel nog altijd Kwalitatief Uitermate Teleurstellend als je in hartje winter 2 uur staat te kou kleumen als je staat te wachten op een bus![]()
Aan jou de taak om die deuren hufter-proof te makenquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds updates over wat er gebeurd op het spoor en het veraste mij hoe vaak de oorzaak van vertraging door derden gebeurd. Loopt een persoon langs het spoor dan moeten de treinen vaart minderen bv.
Vd zag ik op het station dat een paar personen de deur ontwrichten omdat ze die bij het sluiten open hielden om in te stappen.
Kapotte deur die zich niet herstelde en dus mocht de trein niet rijden.
Gisteren was iig waar ik zat ook een ongeluk. Weet niet of het ns of arriva was die iemand aan heeft geredenquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds updates over wat er gebeurd op het spoor en het veraste mij hoe vaak de oorzaak van vertraging door derden gebeurd. Loopt een persoon langs het spoor dan moeten de treinen vaart minderen bv.
Vd zag ik op het station dat een paar personen de deur ontwrichten omdat ze die bij het sluiten open hielden om in te stappen.
Kapotte deur die zich niet herstelde en dus mocht de trein niet rijden.
Dat is idd meer mijn taak.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan jou de taak om die deuren hufter-proof te maken
Er is altijd wel weer een debiel die die dan weer slooptquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan jou de taak om die deuren hufter-proof te maken
Gewoon hoogspanning op de deuren zetten zodra ze dicht gaan.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is altijd wel weer een debiel die die dan weer sloopt
Kijk, dat bedoelde ik met kritiek en commentaar zien als uitdaging om dat soort problematiek te verhelpen in de toekomst!quote:
Debielen lijken wel Einsteins als het gaat om hufter proof dingen te slopenquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is altijd wel weer een debiel die die dan weer sloopt
Er is een kleine kans dat je dan weer klachten krijgt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon hoogspanning op de deuren zetten zodra ze dicht gaan.
Gewoon genoeg stroom op zetten, dan kunnen ze er niet meer over klagenquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is een kleine kans dat je dan weer klachten krijgt.
Dat ene kind dat het leuk vind de deur aan raken zal er niet blij mee zijn bv
Kind merkt het niet, moeders daarintegen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is een kleine kans dat je dan weer klachten krijgt.
Dat ene kind dat het leuk vind de deur aan raken zal er niet blij mee zijn bv
Of nou ja, de ouders daarvan als het kind naar bbq begint te stinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |