Daarom gaan we ook meestal nietquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:28 schreef chufi het volgende:
Dat is het nadeel van huisdieren ... je moet wat regelen als je op vakantie gaat
Worden er weer veel gedumpt in deze periodequote:Op donderdag 20 juli 2023 18:28 schreef chufi het volgende:
Dat is het nadeel van huisdieren ... je moet wat regelen als je op vakantie gaat
Te triest voor woordenquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:35 schreef engine het volgende:
[..]
Worden er weer veel gedumpt in deze periode
Das wat ongemakkelijk / onsmakelijk ... maar got the pointquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Tsjaa. Ik wordt misselijk van dat soort mensen.
`heb nu de hond van dochterlief 10 dagen maar doe het nooit weer.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:28 schreef chufi het volgende:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`heb nu de hond van dochterlief 10 dagen maar doe het nooit weer.
uitgefietst? of ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]honden zouden sowieso een m nono zijn
Het is maar een kleintje maar werk voor 10 mee gehad. Flink ziek geweest op naar de dierenarts.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]honden zouden sowieso een mono zijn
Nog onderweg 🚴♀️ elke route was bagger 😅 toch in Maastricht beland en zit in de trein naar Geldermalsen. Ga vanaf daar tot houten fietsen en dan eindelijk in de trein naar Amsterdam.quote:
Getsie jaquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar een kleintje maar werk voor 10 mee gehad. Flink ziek geweest op naar de dierenarts.
En volgens mij vallen zijn haren goed uit van de medicijnen hele plukken en dat voor zo klein hondje,.
Als ik iets vies vind is het haren van dieren in huis.
Lekke reisje zo wel jaquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog onderweg 🚴♀️ elke route was bagger 😅 toch in Maastricht beland en zit in de trein naar Geldermalsen. Ga vanaf daar tot houten fietsen en dan eindelijk in de trein naar Amsterdam.
Man3 dat viel niet mee. Het was allemaal ok tot er een deur in een Belgische trein niet opende en ik daardoor de aansluiting mistte.
Ja de lage landen en spoorwegen... geen succesformulequote:Op donderdag 20 juli 2023 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog onderweg 🚴♀️ elke route was bagger 😅 toch in Maastricht beland en zit in de trein naar Geldermalsen. Ga vanaf daar tot houten fietsen en dan eindelijk in de trein naar Amsterdam.
Man3 dat viel niet mee. Het was allemaal ok tot er een deur in een Belgische trein niet opende en ik daardoor de aansluiting mistte.
Precies in Zwitserland en Frankrijk is het toch echt veel beter geregeldquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de lage landen en spoorwegen... geen succesformule
Ben wel op tijd om nog wat te scoren denk ik hahaquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:56 schreef chufi het volgende:
Heb je nog wel een koud biertje in de koelkast staan?
Hoe gaat het met het fietsen, ben je al bijna thuis?quote:
Ah ok ... nog 3 uurquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben wel op tijd om nog wat te scoren denk ik haha
Zie hierboven 🤓 laatste loodjesquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het fietsen, ben je al bijna thuis?
Ik lees het netquote:
Volgende maand ga ik nog een weekje haha.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees het net![]()
Je zal wel blij zijn als je weer thuis bent. Vind het knap hoor zo eind fietsen
O, je hebt er nog geen genoeg vanquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik nog een weekje haha.
Moet dat nog plannen. Waar en hoe
Weer een combi reis? Heen voor wedstrijd en terug op de fiets?quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik nog een weekje haha.
Moet dat nog plannen. Waar en hoe
een extras postquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Had ook gekund idd.
Wat maakt het uit verder
Als je dat doet moet je zelf aan een boom worden geknoopt in het bosquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:35 schreef engine het volgende:
[..]
Worden er weer veel gedumpt in deze periode
Hier is kwaliteit nog belangrijk, maar jij bent natuurlijk de kwantiteit uit een andere reeks gewendquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:12 schreef Lovely het volgende:
Gaat idd niet erg snel hier, maar goed ook niet belangrijk i think
Nou dat valt wel meequote:Op donderdag 20 juli 2023 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is kwaliteit nog belangrijk, maar jij bent natuurlijk de kwantiteit uit een andere reeks gewend
quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de lage landen en spoorwegen... geen succesformule
IPV boos worden kun je het ook als een uitdaging zien om de haters ongelijk te bewijzen over een paar jaarquote:
Ja wat, gisteren ook weer bijna 2 uur staan wachten op een bus omdat die gele dingen het niet aankondenquote:
En dat is badeend zijn schuld ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja wat, gisteren ook weer bijna 2 uur staan wachten op een bus omdat die gele dingen het niet aankonden
Snap jij de context van dat commentaar wel helemaal?quote:
Neequote:Op donderdag 20 juli 2023 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap jij de context van dat commentaar wel helemaal?
Het was, zoals ik het zie, geen commentaar op SBE of zijn competenties als werknemer, maar meer een algemeen commentaar op de NS.quote:
Oh okquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was, zoals ik het zie, geen commentaar op SBE of zijn competenties als werknemer, maar meer een algemeen commentaar op de NS.
dat iddquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was, zoals ik het zie, geen commentaar op SBE of zijn competenties als werknemer, maar meer een algemeen commentaar op de NS.
Praat dan met DJMO die weet er alles vanquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan niet zien wat er aan de hand was. Bussen moeten ook geregeld worden, als er een ongeluk is gebeurd dan duurt het idd even.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja wat, gisteren ook weer bijna 2 uur staan wachten op een bus omdat die gele dingen het niet aankonden
Ja, die weet er onderhand meer van dan de NS klantenservice zelf denk ikquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Praat dan met DJMO die weet er alles van
maar niet jouw pakkie aan volgens mijquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan niet zien wat er aan de hand was. Bussen moeten ook geregeld worden, als er een ongeluk is gebeurd dan duurt het idd even.
Daar heb ik alle begrip voor, maar het blijft wel nog altijd Kwalitatief Uitermate Teleurstellend als je in hartje winter 2 uur staat te kou kleumen als je staat te wachten op een busquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan niet zien wat er aan de hand was. Bussen moeten ook geregeld worden, als er een ongeluk is gebeurd dan duurt het idd even.
Gelukkig heeft pullup zn fiets mee dus die kan sws op eigen kracht verder als het moetquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik alle begrip voor, maar het blijft wel nog altijd Kwalitatief Uitermate Teleurstellend als je in hartje winter 2 uur staat te kou kleumen als je staat te wachten op een bus![]()
Zou ik misschien ook moeten doen als ik in de winter met de NS moet.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig heeft pullup zn fiets mee dus die kan sws op eigen kracht verder als het moet
Pontquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig heeft pullup zn fiets mee dus die kan sws op eigen kracht verder als het moet
Schiet op .. bijna thuisquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:50 schreef pullup het volgende:
Bij Culemborg 😝 Naja hebben we die ook gehad
Het enige dat gewoon beneden alle maat was was de communicatie NAAR jouw collega's toe. Ze wisten ook niet wanneer die bussen er zouden zijn. Als de NS dat nou eens zou oplossen heb je al een hoop minder boze reizigersquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds updates over wat er gebeurd op het spoor en het veraste mij hoe vaak de oorzaak van vertraging door derden gebeurd. Loopt een persoon langs het spoor dan moeten de treinen vaart minderen bv.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik alle begrip voor, maar het blijft wel nog altijd Kwalitatief Uitermate Teleurstellend als je in hartje winter 2 uur staat te kou kleumen als je staat te wachten op een bus![]()
Aan jou de taak om die deuren hufter-proof te makenquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds updates over wat er gebeurd op het spoor en het veraste mij hoe vaak de oorzaak van vertraging door derden gebeurd. Loopt een persoon langs het spoor dan moeten de treinen vaart minderen bv.
Vd zag ik op het station dat een paar personen de deur ontwrichten omdat ze die bij het sluiten open hielden om in te stappen.
Kapotte deur die zich niet herstelde en dus mocht de trein niet rijden.
Gisteren was iig waar ik zat ook een ongeluk. Weet niet of het ns of arriva was die iemand aan heeft geredenquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds updates over wat er gebeurd op het spoor en het veraste mij hoe vaak de oorzaak van vertraging door derden gebeurd. Loopt een persoon langs het spoor dan moeten de treinen vaart minderen bv.
Vd zag ik op het station dat een paar personen de deur ontwrichten omdat ze die bij het sluiten open hielden om in te stappen.
Kapotte deur die zich niet herstelde en dus mocht de trein niet rijden.
Dat is idd meer mijn taak.quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan jou de taak om die deuren hufter-proof te maken
Er is altijd wel weer een debiel die die dan weer slooptquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Aan jou de taak om die deuren hufter-proof te maken
Gewoon hoogspanning op de deuren zetten zodra ze dicht gaan.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is altijd wel weer een debiel die die dan weer sloopt
Kijk, dat bedoelde ik met kritiek en commentaar zien als uitdaging om dat soort problematiek te verhelpen in de toekomst!quote:
Debielen lijken wel Einsteins als het gaat om hufter proof dingen te slopenquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is altijd wel weer een debiel die die dan weer sloopt
Er is een kleine kans dat je dan weer klachten krijgt.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon hoogspanning op de deuren zetten zodra ze dicht gaan.
Gewoon genoeg stroom op zetten, dan kunnen ze er niet meer over klagenquote:Op donderdag 20 juli 2023 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is een kleine kans dat je dan weer klachten krijgt.
Dat ene kind dat het leuk vind de deur aan raken zal er niet blij mee zijn bv
Kind merkt het niet, moeders daarintegen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is een kleine kans dat je dan weer klachten krijgt.
Dat ene kind dat het leuk vind de deur aan raken zal er niet blij mee zijn bv
Of nou ja, de ouders daarvan als het kind naar bbq begint te stinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |