Volgende maand ga ik nog een weekje haha.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees het net![]()
Je zal wel blij zijn als je weer thuis bent. Vind het knap hoor zo eind fietsen
O, je hebt er nog geen genoeg vanquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik nog een weekje haha.
Moet dat nog plannen. Waar en hoe
Weer een combi reis? Heen voor wedstrijd en terug op de fiets?quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik nog een weekje haha.
Moet dat nog plannen. Waar en hoe
een extras postquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Had ook gekund idd.
Wat maakt het uit verder
Als je dat doet moet je zelf aan een boom worden geknoopt in het bosquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:35 schreef engine het volgende:
[..]
Worden er weer veel gedumpt in deze periode
Hier is kwaliteit nog belangrijk, maar jij bent natuurlijk de kwantiteit uit een andere reeks gewendquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:12 schreef Lovely het volgende:
Gaat idd niet erg snel hier, maar goed ook niet belangrijk i think
Nou dat valt wel meequote:Op donderdag 20 juli 2023 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier is kwaliteit nog belangrijk, maar jij bent natuurlijk de kwantiteit uit een andere reeks gewend
quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de lage landen en spoorwegen... geen succesformule
IPV boos worden kun je het ook als een uitdaging zien om de haters ongelijk te bewijzen over een paar jaarquote:
Ja wat, gisteren ook weer bijna 2 uur staan wachten op een bus omdat die gele dingen het niet aankondenquote:
En dat is badeend zijn schuld ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 19:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja wat, gisteren ook weer bijna 2 uur staan wachten op een bus omdat die gele dingen het niet aankonden
Snap jij de context van dat commentaar wel helemaal?quote:
Neequote:Op donderdag 20 juli 2023 19:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snap jij de context van dat commentaar wel helemaal?
Het was, zoals ik het zie, geen commentaar op SBE of zijn competenties als werknemer, maar meer een algemeen commentaar op de NS.quote:
Oh okquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was, zoals ik het zie, geen commentaar op SBE of zijn competenties als werknemer, maar meer een algemeen commentaar op de NS.
dat iddquote:Op donderdag 20 juli 2023 19:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was, zoals ik het zie, geen commentaar op SBE of zijn competenties als werknemer, maar meer een algemeen commentaar op de NS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |