Dat is mooi oud voor een kat.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
De vorige 2 dames zijn 17,5 en 19,5 geworden
Dan zorg je wel goed voor ze.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
De vorige 2 dames zijn 17,5 en 19,5 geworden
Zoals het hoortquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zorg je wel goed voor ze.
Nu jij er bent zekerquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
Is er hier nog een beetje gezelligheid te vinden?
Waren bij opa en oma logerenquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:19 schreef chufi het volgende:
@:D. waar zaten je 2 poesjes tijdens jullie vakantie?
Leuker voor die beestjes .. asiel is toch andersquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, werd aangeboden, dus dankbaar gebruik van gemaakt
Ja, dat was de laatste optie. Tussen-optie was nog dat mijn moeder iedere dag even eten/kattenbak kwam doenquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Leuker voor die beestjes .. asiel is toch anders
Buren doen het hier.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:28 schreef chufi het volgende:
Dat is het nadeel van huisdieren ... je moet wat regelen als je op vakantie gaat
Daarom gaan we ook meestal nietquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:28 schreef chufi het volgende:
Dat is het nadeel van huisdieren ... je moet wat regelen als je op vakantie gaat
Worden er weer veel gedumpt in deze periodequote:Op donderdag 20 juli 2023 18:28 schreef chufi het volgende:
Te triest voor woordenquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:35 schreef engine het volgende:
[..]
Worden er weer veel gedumpt in deze periode
Das wat ongemakkelijk / onsmakelijk ... maar got the pointquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Tsjaa. Ik wordt misselijk van dat soort mensen.
`heb nu de hond van dochterlief 10 dagen maar doe het nooit weer.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:28 schreef chufi het volgende:
quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
`heb nu de hond van dochterlief 10 dagen maar doe het nooit weer.
uitgefietst? of ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]honden zouden sowieso een m nono zijn
Het is maar een kleintje maar werk voor 10 mee gehad. Flink ziek geweest op naar de dierenarts.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:48 schreef pullup het volgende:
[..]honden zouden sowieso een mono zijn
Nog onderweg 🚴♀️ elke route was bagger 😅 toch in Maastricht beland en zit in de trein naar Geldermalsen. Ga vanaf daar tot houten fietsen en dan eindelijk in de trein naar Amsterdam.quote:
Getsie jaquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is maar een kleintje maar werk voor 10 mee gehad. Flink ziek geweest op naar de dierenarts.
En volgens mij vallen zijn haren goed uit van de medicijnen hele plukken en dat voor zo klein hondje,.
Als ik iets vies vind is het haren van dieren in huis.
Lekke reisje zo wel jaquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog onderweg 🚴♀️ elke route was bagger 😅 toch in Maastricht beland en zit in de trein naar Geldermalsen. Ga vanaf daar tot houten fietsen en dan eindelijk in de trein naar Amsterdam.
Man3 dat viel niet mee. Het was allemaal ok tot er een deur in een Belgische trein niet opende en ik daardoor de aansluiting mistte.
Ja de lage landen en spoorwegen... geen succesformulequote:Op donderdag 20 juli 2023 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog onderweg 🚴♀️ elke route was bagger 😅 toch in Maastricht beland en zit in de trein naar Geldermalsen. Ga vanaf daar tot houten fietsen en dan eindelijk in de trein naar Amsterdam.
Man3 dat viel niet mee. Het was allemaal ok tot er een deur in een Belgische trein niet opende en ik daardoor de aansluiting mistte.
Precies in Zwitserland en Frankrijk is het toch echt veel beter geregeldquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de lage landen en spoorwegen... geen succesformule
Ben wel op tijd om nog wat te scoren denk ik hahaquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:56 schreef chufi het volgende:
Heb je nog wel een koud biertje in de koelkast staan?
Hoe gaat het met het fietsen, ben je al bijna thuis?quote:
Ah ok ... nog 3 uurquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben wel op tijd om nog wat te scoren denk ik haha
Zie hierboven 🤓 laatste loodjesquote:Op donderdag 20 juli 2023 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het fietsen, ben je al bijna thuis?
Ik lees het netquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |