had je wel genoeg beenruimte?quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, hij staat al even aan de grond
Maar, toch een leuke ervaring
OK ..quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:31 schreef D. het volgende:
[..]
We zijn niet tot New York blijven zitten, dus die 10 minuten ging prima
Hup, uitloggen van FOK! en gaan revalideren en van je vrijheid genieten!quote:
Klopt, maar geen werkdagenquote:
Doe vandaag echt heel weinig meer, beetje hier hangen, of op de bankquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hup, uitloggen van FOK! en gaan revalideren en van je vrijheid genieten!
Beginnen met wat ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe vandaag echt heel weinig meer, beetje hier hangen, of op de bank
En vooral even bijkomen
Morgen beginnen
Sporten etc.quote:
Wow echt grote brokken... Ooit zelf een keer meegemaakt in Spanje met grote hagelstenen, maar niet zo groot ..quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
Het hagelde een beetje in Italië.
Maar 110 gewonden
https://www.ad.nl/buitenl(...)ten-italie~a00665e1/
Heb er waar ik morgen ga kijken. Doe meteen een proefles.quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nu al een geschikte sportschool gevonden daar ?
OK .. hoop dat het wat is ..quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb er waar ik morgen ga kijken. Doe meteen een proefles.
Hoop het ook ja.quote:
Die jeuk heb ik weerstaan... en ja steeds beter .. was vandaag proefpersoon voor een dame in opleiding... Ik had er een mooi been voor om te oefenen...quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop het ook ja.
Hoe is het met jou? Been al weer wat beter? En vooral jeuk minder?
Mooi zoquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Die jeuk heb ik weerstaan... en ja steeds beter .. was vandaag proefpersoon voor een dame in opleiding... Ik had er een mooi been voor om te oefenen...
Nee hoor .. heerlijk ingezalfd zelfsquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Ze heeft je niet al te veel pijn gedaan?
Een heel klein beetje misschienquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, even een relax momentje voor jou dus.
Zeg nou maar gewoon dat je het helemaal niet erg vond.quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon dat je het helemaal niet erg vond.
Succes Marcquote:Op donderdag 20 juli 2023 16:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe vandaag echt heel weinig meer, beetje hier hangen, of op de bank
En vooral even bijkomen
Morgen beginnen
Ben je dood, als al kijkt hoe de auto's er aan toe zijn kapotte voorruiten dak kapotquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Die moet je niet op je hoofd krijgen...
Ik zag het. Bizar om te zien.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben je dood, als al kijkt hoe de auto's er aan toe zijn kapotte voorruiten dak kapot
Ja, de hagelstenen die hier jaren geleden viel brachten al schade aan..quote:
Ik weet het nog ... was rond etenstijd en we waren net klaar bij de kapper om thuis te gaan eten (bij mn schoonouders) toch maar een half uurtje gewacht en gescholen ... De garage van mn zwager was in die korte periode helemaal onder water gelopen .... (lag ook wel erg onder in het dal )quote:
Hier in Nederland bedoel je?quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het nog ... was rond etenstijd en we waren net klaar bij de kapper om thuis te gaan eten (bij mn schoonouders) toch maar een half uurtje gewacht en gescholen ... De garage van mn zwager was in die korte periode helemaal onder water gelopen .... (lag ook wel erg onder in het dal )
Nee binnenlanden Spanjequote:Op donderdag 20 juli 2023 17:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier in Nederland bedoel je?
Is wel vaker gebeurt. De kassen zijn er ook niet altijd even blij mee...
En dat was al 40 jaar geleden... Het is alleen maar erger en heftiger gewordenquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar kan het ook heftig te keer gaan idd.
Het wordt hier ook steeds extremer, valt ook niet meer te stoppen.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:30 schreef Lovely het volgende:
Blij dat t weer toch nog redelijk mee valt hier in Nederland..
Vroeger had je na zoveel warmer dagen een zomer stormquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Het wordt hier ook steeds extremer, valt ook niet meer te stoppen.
ff ontladenquote:Op donderdag 20 juli 2023 17:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vroeger had je na zoveel warmer dagen een zomer storm
Met donder en bliksemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |