Was bijna altijd goed. Zeker de wijn ☺️quote:
Lokale wijn smaakt vaak stukken beter dan hier uit het schapquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Was bijna altijd goed. Zeker de wijn ☺️
Heb je onze Prisha nog gezien?quote:
Heel veel mensen gezien maar denk het nietquote:Op woensdag 19 juli 2023 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je onze Prisha nog gezien?
Jup savonds een rondje door de stad en langs de foodtrucksquote:
Ook een beetje ramptoeristen zeker 😝quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:05 schreef engine het volgende:
[..]
Jup savonds een rondje door de stad en langs de foodtrucks
Nee dat valt mee. Het is vooral heel erg gezellig overal. Maar ik ben misschien ook wat vroeg weer weg voor het echte ramptoeristen.quote:
Leuk he, als het klaar is laat ik het hier wel zienquote:
Je kan het ook niet meer wagen om het niet te doen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk he, als het klaar is laat ik het hier wel zien
Volgens mij gaan die door tot de laatste lopers de volgende dag vertrokken zijn ... dus tot laat in de ochtendquote:Op woensdag 19 juli 2023 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat valt mee. Het is vooral heel erg gezellig overal. Maar ik ben misschien ook wat vroeg weer weg voor het echte ramptoeristen.
Ja als je wil welquote:Op woensdag 19 juli 2023 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die door tot de laatste lopers de volgende dag vertrokken zijn ... dus tot laat in de ochtend
Ik zag vanochtend een soort ochtend programma... en daar was het feest nog aan de gang ..quote:Op woensdag 19 juli 2023 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja als je wil welde treinen rijden ook de hele nacht door dus net waar je zin in hebt.
Heb daar ook wel vaker om zes uur s ochtends nog gestaan. Ook dan is het nog gezelligquote:Op woensdag 19 juli 2023 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend een soort ochtend programma... en daar was het feest nog aan de gang ..
Hier nu niet meer idd.quote:
Alles gedaan?quote:Op donderdag 20 juli 2023 10:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
Morgen https://www.graskopgorgeliftcompany.co.za/
OK,, Pas op dat ze niets jattenquote:Op donderdag 20 juli 2023 10:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee dat is voor morgen.
Vandaag aapjes kijken.
Staan die op de fabriek ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 13:24 schreef D. het volgende:
Oja, Max niet gezien, wel zijn beker van afgelopen race kunnen aanraken...maar niet gedaan
Nog even te gaan. Ik lees dat ze 249 podiums hebben gehad, waarvan 77 van Max. Dit weekend dus 250e podiumquote:
Nee, pitstraat was leeg, dus geen bandenwissel gehadquote:Op donderdag 20 juli 2023 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel nat-weer banden onder mag ik hopen
Virtueel ?quote:Op donderdag 20 juli 2023 14:03 schreef D. het volgende:
Oja, heb ook een 'vlucht' in een Concorde gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |