Dat was FOK ivm Big Brother.quote:
Ik ben ook afgehaakt nu met JAA wat een kut show. Ik heb het even een kans gegevenquote:
Saaiste RLS everquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook afgehaakt nu met JAA wat een kut show. Ik heb het even een kans gegeven
De eerste 3 BB heb ik wel gezien en daarna niks meer.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook afgehaakt nu met JAA wat een kut show. Ik heb het even een kans gegeven
Behalve de fok usersquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga never nooit meer een RLS modereren
Lekker bij haken houdenquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben zoiets leuks aan het makenquote:
Niet meer, er zit inmiddels nog maar 8 ton in de pot.quote:
Nou ja, is ook heel veel geld,quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet meer, er zit inmiddels nog maar 8 ton in de pot.
Dat is leuk redt de schilpadquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben zoiets leuks aan het maken![]()
Schildpad memory.
[ afbeelding ]
Die dikke groenen zijn wel wat makkelijkquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schildpad memory.
[ afbeelding ]
Je moet ze op de kop leggenquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die dikke groenen zijn wel wat makkelijk
Ja dat bedoel ik die vallen opquote:
Ik maak ze anders, en dan zijn ze best bewerkelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die dikke groenen zijn wel wat makkelijk
Ja maar die zijn makkelijkquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik maak ze anders, en dan zijn ze best bewerkelijk.
Geweldigquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schildpad memory.
[ afbeelding ]
Ah okquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet met een andere naam ik googelde iets en kwam op fok terecht.
Ik kan je vertellen het was geen warm badquote:
Eerder een ijsbadquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen het was geen warm bad
Nou ja wist is veel R&P is ook wel wat onhandig voor een nieuwkomerquote:
Dat is nooit anders geweest hier op FOK!quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen het was geen warm bad
Ik kwam daar al snel achterquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is nooit anders geweest hier op FOK!
Deze zou ik wel 10x willen liken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien wel, maar toch is aardig doen tegen een ''newbie'' een kleine moeitequote:Op woensdag 19 juli 2023 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja wist is veel R&P is ook wel wat onhandig voor een nieuwkomer
Werkt sowieso niet om alles strak te modereren...dan krijg je alleen maar meer heibel.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Deze zou ik wel 10x willen liken.Maar vooral het verplichte ontopic blijven in de COS zorgt volgens mij voor teveel gezeur (ja ik lees weleens daar) en om daarop te blijven modereren is ook niet te doen. Naar mijn idee was dat in UTO 2 nooit zo. En aan deze RLS zit je als mod ook nog eens een jaar vast. Ik snap dat je uitkijkt naar het einde.
Zo leuk!quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schildpad memory.
[ afbeelding ]
Haha nou wat denk je zelfquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel, maar toch is aardig doen tegen een ''newbie'' een kleine moeite
Dat is nog steeds zo ergensquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
In het begin leken het wel aasgieren die je kwamen slachten
Sowieso, alleen tegenwoordig zijn het vaak kloons van...?quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel, maar toch is aardig doen tegen een ''newbie'' een kleine moeite
Die pik je er snel uitquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Sowieso, alleen tegenwoordig zijn het vaak kloons van...?
Denk dat er best veel kloons zijn iddquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Sowieso, alleen tegenwoordig zijn het vaak kloons van...?
Heel veel jaquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk dat er best veel kloons zijn idd
Nou je ziet het snel aan post gedrag.quote:
Maar dat zijn ook mensen die anoniem gaan voor een pis akkefietje en weer terug komen. Het kanquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk dat er best veel kloons zijn idd
Waar je je dus ook in kan vergissen.quote:
Ja ik weet wat je bedoeld.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Waar je je dus ook in kan vergissen.
Laatst was er een die precies ging posten waar ik post![]()
Dus wordt er meteen gedacht dat het een kloon van mij is
Die schildpad is leuk !! heb ik ook al gemaakt, en een vriendin van mij heeft er een grote zonnebloem van gemaakt, met kleine zonnebloempjes met aan de onderkant dan het kleurtjequote:Op woensdag 19 juli 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schildpad memory.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |