Dat was FOK ivm Big Brother.quote:
Ik ben ook afgehaakt nu met JAA wat een kut show. Ik heb het even een kans gegevenquote:
Saaiste RLS everquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook afgehaakt nu met JAA wat een kut show. Ik heb het even een kans gegeven
De eerste 3 BB heb ik wel gezien en daarna niks meer.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook afgehaakt nu met JAA wat een kut show. Ik heb het even een kans gegeven
Behalve de fok usersquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga never nooit meer een RLS modereren
Lekker bij haken houdenquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga never nooit meer een RLS modereren
Ik ben zoiets leuks aan het makenquote:
Niet meer, er zit inmiddels nog maar 8 ton in de pot.quote:
Nou ja, is ook heel veel geld,quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet meer, er zit inmiddels nog maar 8 ton in de pot.
Dat is leuk redt de schilpadquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben zoiets leuks aan het maken![]()
Schildpad memory.
[ afbeelding ]
Die dikke groenen zijn wel wat makkelijkquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schildpad memory.
[ afbeelding ]
Je moet ze op de kop leggenquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die dikke groenen zijn wel wat makkelijk
Ja dat bedoel ik die vallen opquote:
Ik maak ze anders, en dan zijn ze best bewerkelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die dikke groenen zijn wel wat makkelijk
Ja maar die zijn makkelijkquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik maak ze anders, en dan zijn ze best bewerkelijk.
Geweldigquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schildpad memory.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |