Ohoh..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:47 schreef Dotteke het volgende:
@:HappyCharly
Elders lees ik weer dit
https://scientias.nl/were(...)-en-neemt-daarna-af/
Hoe vaak wordt niet gezegd dat de wereld vergaatquote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohoh..
Ik ben benieuwd
Volgens mij ging t over n nieuwberichten ebn daarna werd de link met films gelegd.
Naja, we horen het nog hopelijk ..
O, dat is minder, een groot fikkie?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:55 schreef pullup het volgende:
Fikkie in zuid Zwitserland![]()
Was ik vorige week nog langsgekomen, herinner met dat omdat dat dorpje Bitch heette en ik toen ik er door kwam al dacht dat die mooi fucked waren in een dorp met die naam
Ik wist er zo snel geen een, heb je een idee?quote:
Altijd zo, denk dat ze dat doen om dat voor om het warmste gedeelte van de dag klaar te zijn als het weer zo warm wordtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:58 schreef pullup het volgende:
Pff die wandelaars zijn om vier uur al begonnenmij niet gezien
Mooi tochquote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wist er zo snel geen een, heb je een idee?
Heb eigenlijk geen idee hoe veel uur ze wandelen per dag 🤔quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd zo, denk dat ze dat doen om dat voor om het warmste gedeelte van de dag klaar te zijn als het weer zo warm wordt
Lekker wakker worden zo.quote:
Ik ook niet, maar dat kan @Prisha ons vast vertellen nuquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen idee hoe veel uur ze wandelen per dag 🤔
Ergens tussen 8 en 9quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker wakker worden zo.
Voor jou weer een lekkere fietstocht zo meteen, Hoelaat vertrek je?
Uurtje of 10 schat ik in? 🤷quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat kan @:Prisha ons vast vertellen nu
Ik moest toen ik het las idd aan jou denken...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:55 schreef pullup het volgende:
Fikkie in zuid Zwitserland![]()
Was ik vorige week nog langsgekomen, herinner met dat omdat dat dorpje Bitch heette en ik toen ik er door kwam al dacht dat die mooi fucked waren in een dorp met die naam
Oh ik roep maar watquote:Op dinsdag 18 juli 2023 05:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar daar ging t niet over toch?
Ik ken een boel v Moof rijders 😉 zullen ze toch weer zelf moeten trappenquote:
Hier bij mn flat staan er ook een paar ...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken een boel v Moof rijders 😉 zullen ze toch weer zelf moeten trappen
Fluiten kunnen ze dus ...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 11:57 schreef Lovely het volgende:
Eens zien hoelang dat gaat duren![]()
Klanten die geld terug
willen kunnen in rij aansluiten
Klanten van VanMoof zitten nu in onzekerheid. Mensen die al een fiets hadden besteld en betaald, kunnen voor teruggave van hun geld aansluiten in de rij met andere schuldeisers. Daarbij gaan banken en de Belastingdienst meestal voor, dus het is de vraag of de gedupeerde klanten hun geld nog terugzien
Sowieso koop je dan geen fietsquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
SWS als je geen geld hebt koop je geen VanMoof
Nou ik nietquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel, want het was een hippe stadsfiets .. dus die wou je
Nou een elektrische fiets is wel fijn om te hebben denk ik..quote:
Ja dat wel ... heb ik ookquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou een elektrische fiets is wel fijn om te hebben denk ik..
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:24 schreef engine het volgende:
Denk dat mijn ouders mij onterven als ik een elektrische fiets aanschaf.
Tuurlijk wel, die kan je voor 25 euro krijgen van een junkquote:
Ik nog niet,zou wel een willen alleen best prijzigquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die kan je voor 25 euro krijgen van een junk
zonder oplader en zonder sleuteltje om je batterij los te koppelen van je fiets om hem binnen op te laden ..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die kan je voor 25 euro krijgen van een junk
Ja dat kan gewoon echt nietquote:
Ja uh, niet piepen over details voor 25 euro hequote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
zonder oplader en zonder sleuteltje om je batterij los te koppelen van je fiets om hem binnen op te laden ..
Ja die fat-bikes zijn hier echt levensgevaarlijk.. die gaan hard en zonder trappen en zouden verboden moeten worden ...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kan gewoon echt nietZeker mijn vader vindt dat onzin. Kan ik beter met een brommer komen
Hebben we hier op het platteland nog weinig last vanquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die fat-bikes zijn hier echt levensgevaarlijk.. die gaan hard en zonder trappen en zouden verboden moeten worden ...
Ook leuk, alleen dan trap je helemaal niet meerquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kan gewoon echt nietZeker mijn vader vindt dat onzin. Kan ik beter met een brommer komen
Dat kloptquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook leuk, alleen dan trap je helemaal niet meer
Heb er ooit 19seconden over nagedacht maar het leek me toen al rommel.quote:
En waar zit je nu?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb er ooit 19seconden over nagedacht maar het leek me toen al rommel.
Niets voor mij
In baccarat. Mini gehuchtjequote:
Ja, is het ook. En na rust een ander elftal zo ongeveer.quote:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Baccarat_(plaats)quote:
ja ja zag het alquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:46 schreef pullup het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Baccarat_(plaats)
Nee goed menu du jour gedaan vanmiddag en nu broodjes meequote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je dan ook zelf koken op zo'n gasstelletje?
franse broodjesquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee goed menu du jour gedaan vanmiddag en nu broodjes mee
die stelling doe ik pas 1 september, eerst kijken welke transfers er nog komenquote:
Vraag er dan ook niet naarquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Zegt me niks![]()
Ik volg het ook helemaal niet eerlijk gezegd.
Ja dat doen ze zodra ze de berg op gaan, alleen met tijdrittenquote:
Blijkt wel dat het slim was idd, tijd tikt wel verder door ook al gaat het fiets wisselen wel snelquote:
Jup dit is wel klaar nuquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Maat, de Deen pakt vandaag de winst in de tour.
Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dat doen ze zodra ze de berg op gaan, alleen met tijdritten
Ik ook niet hoor, zag het nu keek ook even.. vind de laatste dag van de Tour wel t leukst eigenlijkquote:
Tenzij hij komende dagen nog knakt in de bergen, maar daar ga ik niet meer vanuit.quote:
Ik heb nog niks gezien. Duurt me te lang.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, zag het nu keek ook even.. vind de laatste dag van de Tour wel t leukst eigenlijk
lekker borrelen op de fietsquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, zag het nu keek ook even.. vind de laatste dag van de Tour wel t leukst eigenlijk
Nee ik ook niet en heeft ook een sterk team om zich heen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Tenzij hij komende dagen nog knakt in de bergen, maar daar ga ik niet meer vanuit.
Kan ook niet de hele tour kijken hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien. Duurt me te lang.
Wat is er leuk aan die verplichte Parijs rondrit? Ieder jaar hetzelfde. Ik vind dat zo saai, slaat ook eigenlijk helemaal nergens op en mag je niet eens een etappe noemen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om er naar te kijkenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan die verplichte Parijs rondrit? Ieder jaar hetzelfde. Ik vind dat zo saai, slaat ook eigenlijk helemaal nergens op en mag je niet eens een etappe noemen.
welke sprinter heeft het gehaald tot Parijs ....quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan die verplichte Parijs rondrit? Ieder jaar hetzelfde. Ik vind dat zo saai, slaat ook eigenlijk helemaal nergens op en mag je niet eens een etappe noemen.
thanksquote:
Hoe ging de eerste dag?quote:
Het is toch trololololololooooooooooo?quote:
Stil nou, dat mocht ze niet weten toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is toch trololololololooooooooooo?
Sorrie.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stil nou, dat mocht ze niet weten toch?
Misschien moeten we een code taal opstellen.quote:
Badeendjes kunnen ook grappig zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien moeten we een code taal opstellen.
Hier zit een voorbeeld in, en verder is het grappig
Hoe is het gegaan ?quote:
Sst, Prisha slaapt.quote:
Ik fluister ookquote:
Prima gedronkenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:50 schreef engine het volgende:
Ook mijn eerste vierdaagse dag erop zitten. Prima verlopen![]()
Valt meequote:
Ja is altijd daar he, en. Het weer zit mee, niet te warm en niet natquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Valt mee![]()
Even een rondje door de stad gemaakt en hier en daar even staan kijken. En ook wat gegeten en gedronken. Het is echt heel erg druk overal
Ja logisch oook die moet weer vroeg op padquote:
Onder zeil? Zij heeft aan een kussensloop al genoeg om als slaapzak te gebruiken.quote:
Bakzeil?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
Wat voor zeil hebben we het eigenlijk over?
Ja Qtel... met perskaartquote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Prisha zag iemand met een FOK-shirt lopen. Die zal het wel geweest zijn.
Aha dat heb ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kon je een tijdje geleden winnen ofzo.
Dat is al lang niet meer, die kon je vroeger in de fokshop kopen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kon je een tijdje geleden winnen ofzo.
Moeilijke woorden om iets een tijdelijke functie te noemen. Dan klinkt het ineens weer heel logisch.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
“Mariëlle Paul is benoemd als demissionair minister.”
Het klinkt paradoxaal. Ze is al aftredend voordat ze begint.
Ja oprotminister klinkt beter.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Moeilijke woorden om iets een tijdelijke functie te noemen. Dan klinkt het ineens weer heel logisch.
Is voor een groot gedeelte van Nederland waarschijnlijk wel duidelijkerquote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja oprotminister klinkt beter.
Wiequote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
“Mariëlle Paul is benoemd als demissionair minister.”
Het klinkt paradoxaal. Ze is al aftredend voordat ze begint.
Ik vraag mij af wat we er straks voor terug krijgen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie
En idd lekker nutteloos. Al is dat wel een kenmerk van dit demissionaire kabinet
Daar hebben we zelf invloed opquote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat we er straks voor terug krijgen.
Ja maar ik vind elke partij wel op de één of andere manier kut.quote:
Hetzelfde met een andere naam.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat we er straks voor terug krijgen.
Dat denk ik ook, misschien moeten we toch maar een partij oprichten met 40+.quote:
Mjah, 100% passen gaat het nooit.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar ik vind elke partij wel op de één of andere manier kut.
Moet het nog maar zien of dat weer zo gaat zijn eigenlijk.quote:
Hey Chufi, hoe is het nu?quote:
Prima hoor, gaat steeds beter .. de vellen vallen nog wel van mn voet.. maar dat hoort er bij...quote:
O fijn dat het goed gaat. De huid zal er wel afgaan door die ontstekingquote:Op woensdag 19 juli 2023 09:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Prima hoor, gaat steeds beter .. de vellen vallen nog wel van mn voet.. maar dat hoort er bij...
Ik in meerderequote:
Fijn dat t steeds beter gaatquote:Op woensdag 19 juli 2023 09:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Prima hoor, gaat steeds beter .. de vellen vallen nog wel van mn voet.. maar dat hoort er bij...
Ik wens je succes daarmeequote:Op woensdag 19 juli 2023 16:54 schreef D. het volgende:
Ik moet even 2 (tot 3 @:deisyy) weken teruglezen
opeens is het weer drukkerquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Ik filter een beetje, het is nogal veel
Ja!quote:
Hey D, welkom terugquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:54 schreef D. het volgende:
Ik moet even 2 (tot 3 @:deisyy) weken teruglezen
Dat klinkt goed, op wat uitzonderingen naquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ja!
Veel gezien, veel gereden, veel gegeten (), veel gezellige mensen...
Wat regen hier en daar, en wat schade/probleempjes met de auto mogen de pret niet drukken
Ja, beetje lakschade, en gisteren wilde het dak niet meer dicht, dus in alle rust nog naar (laten) kijkenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, op wat uitzonderingen na
Ging het links rijden een beetje? Ik vond het wel makkelijk maar ging toch vaak de mist in als je b.v. van een parkeerplaats de weg op moet.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, beetje lakschade, en gisteren wilde het dak niet meer dicht, dus in alle rust nog naar (laten) kijken
Ja, dat is me reuze meegevallenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ging het links rijden een beetje? Ik vond het wel makkelijk maar ging toch vaak de mist in als je b.v. van een parkeerplaats de weg op moet.
Wat een chaos net opstopping, echt wat een malloten ookquote:
Hahaha ja dan had je inhammetjes waar je even in kon en ik koos dan de rechter ipv linkerquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat is me reuze meegevallen
De smalle en slechte wegen waar 2 auto's elkaar niet of nauwelijks kunnen passeren had ik meer last van
Nadeel van die inhammetjes is dat ze vaak niet berekend zijn op een lage auto, dus flink in de nodige kuilen gestuiterdquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ja dan had je inhammetjes waar je even in kon en ik koos dan de rechter ipv linkermaar altijd
Ohquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Nadeel van die inhammetjes is dat ze vaak niet berekend zijn op een lage auto, dus flink in de nodige kuilen gestuiterd
Wel onwijs mooi toch?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Auto kon het hebben, en mijn rug heeft zich ook verbazend goed gehouden, alle 2212km
Ja het is een ervaring. Geen snelwegquote:
2e keer al in een paar dagen ...quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat een chaos net opstopping, echt wat een malloten ook
Ja mijn nachtmerrie is nog steeds op een bergweg ergens in Schotland en toen stond er zo'n vrachtwagen met boomstronken voor mequote:Op woensdag 19 juli 2023 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
We hebben ze ook bewust opgezocht, die weggetjes, toch deel van de charme
Newbie mijn neusquote:
Denk het ook niet, maar je weet het natuurlijk nooit. We zijn allemaal newbies geweestquote:
Mehh poef in 40 plus nee. Ik kwam binnen in R&Pquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk het ook niet, maar je weet het natuurlijk nooit. We zijn allemaal newbies geweest
Ah, welke naam toen?quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Mehh poef in 40 plus nee. Ik kwam binnen in R&PNiet als Soury toen btw. Maar wel rond gekeken en uiteindelijk gebleven.
En hoe kwam jij hier en binnen. Of poef gelijk in ONZquote:
Nee niet met een andere naam ik googelde iets en kwam op fok terecht.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, welke naam toen?
Ik las eerst mee in de COS Utopia en later account aangemaakt en daar in gepost etc
Ik poste eerst in WK van 2004. Daarna vooral in WKN en MEN.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
En hoe kwam jij hier en binnen. Of poef gelijk in ONZ
quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet met een andere naam ik googelde iets en kwam op fok terecht.
Ja toen begon ik te postenquote:
We zijn van het zelfde fok jaarquote:
De gouden Kooi. Het was echt goudquote:
Dan heb je wat gemist uiteraard op fok.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat heb ik heel even gekeken, maar was er al snel klaar mee...
Met die Terror Jaap was dat toch?quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemist uiteraard op fok.
Ja rollend in de kots. En ik had een fok liefje door die soapquote:
Beste RLS everquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat heb ik heel even gekeken, maar was er al snel klaar mee...
Dat was FOK ivm Big Brother.quote:
Ik ben ook afgehaakt nu met JAA wat een kut show. Ik heb het even een kans gegevenquote:
Saaiste RLS everquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook afgehaakt nu met JAA wat een kut show. Ik heb het even een kans gegeven
De eerste 3 BB heb ik wel gezien en daarna niks meer.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook afgehaakt nu met JAA wat een kut show. Ik heb het even een kans gegeven
Behalve de fok usersquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga never nooit meer een RLS modereren
Lekker bij haken houdenquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben zoiets leuks aan het makenquote:
Niet meer, er zit inmiddels nog maar 8 ton in de pot.quote:
Nou ja, is ook heel veel geld,quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet meer, er zit inmiddels nog maar 8 ton in de pot.
Dat is leuk redt de schilpadquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben zoiets leuks aan het maken![]()
Schildpad memory.
[ afbeelding ]
Die dikke groenen zijn wel wat makkelijkquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schildpad memory.
[ afbeelding ]
Je moet ze op de kop leggenquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die dikke groenen zijn wel wat makkelijk
Ja dat bedoel ik die vallen opquote:
Ik maak ze anders, en dan zijn ze best bewerkelijk.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die dikke groenen zijn wel wat makkelijk
Ja maar die zijn makkelijkquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik maak ze anders, en dan zijn ze best bewerkelijk.
Geweldigquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schildpad memory.
[ afbeelding ]
Ah okquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet met een andere naam ik googelde iets en kwam op fok terecht.
Ik kan je vertellen het was geen warm badquote:
Eerder een ijsbadquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen het was geen warm bad
Nou ja wist is veel R&P is ook wel wat onhandig voor een nieuwkomerquote:
Dat is nooit anders geweest hier op FOK!quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen het was geen warm bad
Ik kwam daar al snel achterquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is nooit anders geweest hier op FOK!
Deze zou ik wel 10x willen liken.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien wel, maar toch is aardig doen tegen een ''newbie'' een kleine moeitequote:Op woensdag 19 juli 2023 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja wist is veel R&P is ook wel wat onhandig voor een nieuwkomer
Werkt sowieso niet om alles strak te modereren...dan krijg je alleen maar meer heibel.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Deze zou ik wel 10x willen liken.Maar vooral het verplichte ontopic blijven in de COS zorgt volgens mij voor teveel gezeur (ja ik lees weleens daar) en om daarop te blijven modereren is ook niet te doen. Naar mijn idee was dat in UTO 2 nooit zo. En aan deze RLS zit je als mod ook nog eens een jaar vast. Ik snap dat je uitkijkt naar het einde.
Zo leuk!quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schildpad memory.
[ afbeelding ]
Haha nou wat denk je zelfquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel, maar toch is aardig doen tegen een ''newbie'' een kleine moeite
Dat is nog steeds zo ergensquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:40 schreef aloa het volgende:
[..]
In het begin leken het wel aasgieren die je kwamen slachten
Sowieso, alleen tegenwoordig zijn het vaak kloons van...?quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel, maar toch is aardig doen tegen een ''newbie'' een kleine moeite
Die pik je er snel uitquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Sowieso, alleen tegenwoordig zijn het vaak kloons van...?
Denk dat er best veel kloons zijn iddquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Sowieso, alleen tegenwoordig zijn het vaak kloons van...?
Heel veel jaquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk dat er best veel kloons zijn idd
Nou je ziet het snel aan post gedrag.quote:
Maar dat zijn ook mensen die anoniem gaan voor een pis akkefietje en weer terug komen. Het kanquote:Op woensdag 19 juli 2023 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Denk dat er best veel kloons zijn idd
Waar je je dus ook in kan vergissen.quote:
Ja ik weet wat je bedoeld.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Waar je je dus ook in kan vergissen.
Laatst was er een die precies ging posten waar ik post![]()
Dus wordt er meteen gedacht dat het een kloon van mij is
Die schildpad is leuk !! heb ik ook al gemaakt, en een vriendin van mij heeft er een grote zonnebloem van gemaakt, met kleine zonnebloempjes met aan de onderkant dan het kleurtjequote:Op woensdag 19 juli 2023 18:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schildpad memory.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |