Aha dat heb ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kon je een tijdje geleden winnen ofzo.
Dat is al lang niet meer, die kon je vroeger in de fokshop kopen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kon je een tijdje geleden winnen ofzo.
Moeilijke woorden om iets een tijdelijke functie te noemen. Dan klinkt het ineens weer heel logisch.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
“Mariëlle Paul is benoemd als demissionair minister.”
Het klinkt paradoxaal. Ze is al aftredend voordat ze begint.
Ja oprotminister klinkt beter.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Moeilijke woorden om iets een tijdelijke functie te noemen. Dan klinkt het ineens weer heel logisch.
Is voor een groot gedeelte van Nederland waarschijnlijk wel duidelijkerquote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja oprotminister klinkt beter.
Wiequote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
“Mariëlle Paul is benoemd als demissionair minister.”
Het klinkt paradoxaal. Ze is al aftredend voordat ze begint.
Ik vraag mij af wat we er straks voor terug krijgen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie
En idd lekker nutteloos. Al is dat wel een kenmerk van dit demissionaire kabinet
Daar hebben we zelf invloed opquote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat we er straks voor terug krijgen.
Ja maar ik vind elke partij wel op de één of andere manier kut.quote:
Hetzelfde met een andere naam.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat we er straks voor terug krijgen.
Dat denk ik ook, misschien moeten we toch maar een partij oprichten met 40+.quote:
Mjah, 100% passen gaat het nooit.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar ik vind elke partij wel op de één of andere manier kut.
Moet het nog maar zien of dat weer zo gaat zijn eigenlijk.quote:
Hey Chufi, hoe is het nu?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |