Aha dat heb ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kon je een tijdje geleden winnen ofzo.
Dat is al lang niet meer, die kon je vroeger in de fokshop kopen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die kon je een tijdje geleden winnen ofzo.
Moeilijke woorden om iets een tijdelijke functie te noemen. Dan klinkt het ineens weer heel logisch.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
“Mariëlle Paul is benoemd als demissionair minister.”
Het klinkt paradoxaal. Ze is al aftredend voordat ze begint.
Ja oprotminister klinkt beter.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Moeilijke woorden om iets een tijdelijke functie te noemen. Dan klinkt het ineens weer heel logisch.
Is voor een groot gedeelte van Nederland waarschijnlijk wel duidelijkerquote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja oprotminister klinkt beter.
Wiequote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:51 schreef Domnivoor het volgende:
“Mariëlle Paul is benoemd als demissionair minister.”
Het klinkt paradoxaal. Ze is al aftredend voordat ze begint.
Ik vraag mij af wat we er straks voor terug krijgen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wie
En idd lekker nutteloos. Al is dat wel een kenmerk van dit demissionaire kabinet
Daar hebben we zelf invloed opquote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat we er straks voor terug krijgen.
Ja maar ik vind elke partij wel op de één of andere manier kut.quote:
Hetzelfde met een andere naam.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat we er straks voor terug krijgen.
Dat denk ik ook, misschien moeten we toch maar een partij oprichten met 40+.quote:
Mjah, 100% passen gaat het nooit.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar ik vind elke partij wel op de één of andere manier kut.
Moet het nog maar zien of dat weer zo gaat zijn eigenlijk.quote:
Hey Chufi, hoe is het nu?quote:
Prima hoor, gaat steeds beter .. de vellen vallen nog wel van mn voet.. maar dat hoort er bij...quote:
O fijn dat het goed gaat. De huid zal er wel afgaan door die ontstekingquote:Op woensdag 19 juli 2023 09:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Prima hoor, gaat steeds beter .. de vellen vallen nog wel van mn voet.. maar dat hoort er bij...
Ik in meerderequote:
Mag ik je handtekeningquote:
Fijn dat t steeds beter gaatquote:Op woensdag 19 juli 2023 09:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Prima hoor, gaat steeds beter .. de vellen vallen nog wel van mn voet.. maar dat hoort er bij...
Hallo D.quote:
Ik wens je succes daarmeequote:Op woensdag 19 juli 2023 16:54 schreef D. het volgende:
Ik moet even 2 (tot 3 @:deisyy) weken teruglezen
opeens is het weer drukkerquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Ik filter een beetje, het is nogal veel
Ja!quote:
Hey D, welkom terugquote:Op woensdag 19 juli 2023 16:54 schreef D. het volgende:
Ik moet even 2 (tot 3 @:deisyy) weken teruglezen
Dat klinkt goed, op wat uitzonderingen naquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ja!
Veel gezien, veel gereden, veel gegeten (), veel gezellige mensen...
Wat regen hier en daar, en wat schade/probleempjes met de auto mogen de pret niet drukken
Ja, beetje lakschade, en gisteren wilde het dak niet meer dicht, dus in alle rust nog naar (laten) kijkenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt goed, op wat uitzonderingen na
Ging het links rijden een beetje? Ik vond het wel makkelijk maar ging toch vaak de mist in als je b.v. van een parkeerplaats de weg op moet.quote:Op woensdag 19 juli 2023 17:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, beetje lakschade, en gisteren wilde het dak niet meer dicht, dus in alle rust nog naar (laten) kijken
Ja, dat is me reuze meegevallenquote:Op woensdag 19 juli 2023 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ging het links rijden een beetje? Ik vond het wel makkelijk maar ging toch vaak de mist in als je b.v. van een parkeerplaats de weg op moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |