Ja uh, niet piepen over details voor 25 euro hequote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:40 schreef chufi het volgende:
[..]
zonder oplader en zonder sleuteltje om je batterij los te koppelen van je fiets om hem binnen op te laden ..
Ja die fat-bikes zijn hier echt levensgevaarlijk.. die gaan hard en zonder trappen en zouden verboden moeten worden ...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kan gewoon echt nietZeker mijn vader vindt dat onzin. Kan ik beter met een brommer komen
Hebben we hier op het platteland nog weinig last vanquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die fat-bikes zijn hier echt levensgevaarlijk.. die gaan hard en zonder trappen en zouden verboden moeten worden ...
Ook leuk, alleen dan trap je helemaal niet meerquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat kan gewoon echt nietZeker mijn vader vindt dat onzin. Kan ik beter met een brommer komen
Dat kloptquote:Op dinsdag 18 juli 2023 12:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook leuk, alleen dan trap je helemaal niet meer
Heb er ooit 19seconden over nagedacht maar het leek me toen al rommel.quote:
En waar zit je nu?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 13:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb er ooit 19seconden over nagedacht maar het leek me toen al rommel.
Niets voor mij
In baccarat. Mini gehuchtjequote:
Ja, is het ook. En na rust een ander elftal zo ongeveer.quote:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Baccarat_(plaats)quote:
ja ja zag het alquote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:46 schreef pullup het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Baccarat_(plaats)
Nee goed menu du jour gedaan vanmiddag en nu broodjes meequote:Op dinsdag 18 juli 2023 14:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je dan ook zelf koken op zo'n gasstelletje?
franse broodjesquote:Op dinsdag 18 juli 2023 15:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee goed menu du jour gedaan vanmiddag en nu broodjes mee
die stelling doe ik pas 1 september, eerst kijken welke transfers er nog komenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |