lekker borrelen op de fietsquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, zag het nu keek ook even.. vind de laatste dag van de Tour wel t leukst eigenlijk
Nee ik ook niet en heeft ook een sterk team om zich heen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Tenzij hij komende dagen nog knakt in de bergen, maar daar ga ik niet meer vanuit.
Kan ook niet de hele tour kijken hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien. Duurt me te lang.
quote:
Wat is er leuk aan die verplichte Parijs rondrit? Ieder jaar hetzelfde. Ik vind dat zo saai, slaat ook eigenlijk helemaal nergens op en mag je niet eens een etappe noemen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, zag het nu keek ook even.. vind de laatste dag van de Tour wel t leukst eigenlijk
Echt? Val nooit in slaap voor de tvquote:
Ik vind het wel leuk om er naar te kijkenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan die verplichte Parijs rondrit? Ieder jaar hetzelfde. Ik vind dat zo saai, slaat ook eigenlijk helemaal nergens op en mag je niet eens een etappe noemen.
welke sprinter heeft het gehaald tot Parijs ....quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan die verplichte Parijs rondrit? Ieder jaar hetzelfde. Ik vind dat zo saai, slaat ook eigenlijk helemaal nergens op en mag je niet eens een etappe noemen.
thanksquote:
Hoe ging de eerste dag?quote:
Het is toch trololololololooooooooooo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |