Ohoh..quote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:47 schreef Dotteke het volgende:
@:HappyCharly
Elders lees ik weer dit
https://scientias.nl/were(...)-en-neemt-daarna-af/
Hoe vaak wordt niet gezegd dat de wereld vergaatquote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohoh..
Ik ben benieuwd
Volgens mij ging t over n nieuwberichten ebn daarna werd de link met films gelegd.
Naja, we horen het nog hopelijk ..
O, dat is minder, een groot fikkie?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:55 schreef pullup het volgende:
Fikkie in zuid Zwitserland![]()
Was ik vorige week nog langsgekomen, herinner met dat omdat dat dorpje Bitch heette en ik toen ik er door kwam al dacht dat die mooi fucked waren in een dorp met die naam
Ik wist er zo snel geen een, heb je een idee?quote:
Altijd zo, denk dat ze dat doen om dat voor om het warmste gedeelte van de dag klaar te zijn als het weer zo warm wordtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:58 schreef pullup het volgende:
Pff die wandelaars zijn om vier uur al begonnenmij niet gezien
Mooi tochquote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wist er zo snel geen een, heb je een idee?
Heb eigenlijk geen idee hoe veel uur ze wandelen per dag 🤔quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd zo, denk dat ze dat doen om dat voor om het warmste gedeelte van de dag klaar te zijn als het weer zo warm wordt
Lekker wakker worden zo.quote:
Ik ook niet, maar dat kan @Prisha ons vast vertellen nuquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen idee hoe veel uur ze wandelen per dag 🤔
Ergens tussen 8 en 9quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker wakker worden zo.
Voor jou weer een lekkere fietstocht zo meteen, Hoelaat vertrek je?
Uurtje of 10 schat ik in? 🤷quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat kan @:Prisha ons vast vertellen nu
Ik moest toen ik het las idd aan jou denken...quote:Op dinsdag 18 juli 2023 06:55 schreef pullup het volgende:
Fikkie in zuid Zwitserland![]()
Was ik vorige week nog langsgekomen, herinner met dat omdat dat dorpje Bitch heette en ik toen ik er door kwam al dacht dat die mooi fucked waren in een dorp met die naam
Oh ik roep maar watquote:Op dinsdag 18 juli 2023 05:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar daar ging t niet over toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |