Vraag er dan ook niet naarquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Zegt me niks![]()
Ik volg het ook helemaal niet eerlijk gezegd.
Die had ook de fiets niet gewisseldquote:
Ja dat doen ze zodra ze de berg op gaan, alleen met tijdrittenquote:
Blijkt wel dat het slim was idd, tijd tikt wel verder door ook al gaat het fiets wisselen wel snelquote:
Jup dit is wel klaar nuquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Maat, de Deen pakt vandaag de winst in de tour.
Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dat doen ze zodra ze de berg op gaan, alleen met tijdritten
Ik ook niet hoor, zag het nu keek ook even.. vind de laatste dag van de Tour wel t leukst eigenlijkquote:
Tenzij hij komende dagen nog knakt in de bergen, maar daar ga ik niet meer vanuit.quote:
Ik heb nog niks gezien. Duurt me te lang.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, zag het nu keek ook even.. vind de laatste dag van de Tour wel t leukst eigenlijk
lekker borrelen op de fietsquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, zag het nu keek ook even.. vind de laatste dag van de Tour wel t leukst eigenlijk
Nee ik ook niet en heeft ook een sterk team om zich heen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Tenzij hij komende dagen nog knakt in de bergen, maar daar ga ik niet meer vanuit.
Kan ook niet de hele tour kijken hoorquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien. Duurt me te lang.
quote:
Wat is er leuk aan die verplichte Parijs rondrit? Ieder jaar hetzelfde. Ik vind dat zo saai, slaat ook eigenlijk helemaal nergens op en mag je niet eens een etappe noemen.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Echt? Val nooit in slaap voor de tvquote:
Ik vind het wel leuk om er naar te kijkenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan die verplichte Parijs rondrit? Ieder jaar hetzelfde. Ik vind dat zo saai, slaat ook eigenlijk helemaal nergens op en mag je niet eens een etappe noemen.
welke sprinter heeft het gehaald tot Parijs ....quote:Op dinsdag 18 juli 2023 17:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan die verplichte Parijs rondrit? Ieder jaar hetzelfde. Ik vind dat zo saai, slaat ook eigenlijk helemaal nergens op en mag je niet eens een etappe noemen.
thanksquote:
Hoe ging de eerste dag?quote:
Het is toch trololololololooooooooooo?quote:
Stil nou, dat mocht ze niet weten toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is toch trololololololooooooooooo?
Sorrie.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Stil nou, dat mocht ze niet weten toch?
Misschien moeten we een code taal opstellen.quote:
Badeendjes kunnen ook grappig zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien moeten we een code taal opstellen.
Hier zit een voorbeeld in, en verder is het grappig
Hoe is het gegaan ?quote:
Sst, Prisha slaapt.quote:
Ik fluister ookquote:
Prima gedronkenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:50 schreef engine het volgende:
Ook mijn eerste vierdaagse dag erop zitten. Prima verlopen![]()
Valt meequote:
Ja is altijd daar he, en. Het weer zit mee, niet te warm en niet natquote:Op dinsdag 18 juli 2023 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Valt mee![]()
Even een rondje door de stad gemaakt en hier en daar even staan kijken. En ook wat gegeten en gedronken. Het is echt heel erg druk overal
Ja logisch oook die moet weer vroeg op padquote:
Onder zeil? Zij heeft aan een kussensloop al genoeg om als slaapzak te gebruiken.quote:
Bakzeil?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
Wat voor zeil hebben we het eigenlijk over?
Ja Qtel... met perskaartquote:Op dinsdag 18 juli 2023 22:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Prisha zag iemand met een FOK-shirt lopen. Die zal het wel geweest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |