Ja het beste wat ik kon doenquote:
Nou ja ik weet het welquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Eerst de patat en dan de biefstuk 8 min op 200 mee bakken.. Perfect medium
Niet de restaurants waar ik eetquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:36 schreef chufi het volgende:
Bij restaurants gaan ze ook vaak gewoon nog ff de oven in ...
Ja precies het is een oven die je al hebtquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:38 schreef chufi het volgende:
Maar goed ... elke keer weer dezelfde discussie ...
Klopt ja.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die hebben goed onderhoud nodig en dat is best lastig
Een oven is makkelijkerquote:
Kan ook met een oven gebeurenquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Heeft ook onderhoud nodig.
Mijn airfryer was kapoet..
Wat was er mis met de oude?quote:
quote:
Ja geen ideequote:Op woensdag 19 juli 2023 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]leek me nu net zo’n apparaat wat niet stuk te krijgen zou zijn
ik ging twijfelen. Ik denk wel vaker dat iets ABN is, maar dan blijkt het toch wel heel erg plat Rotterdams te zijnquote:Op woensdag 19 juli 2023 19:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is gewoon ABN![]()
Koontjes zijn wangen.
Het is een dialect=woord wat niet door heel Nederland gebruikelijk is.quote:
Yes 🙌quote:
Amsterdammer hier maar rode konen ken ik ookquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:25 schreef Verida het volgende:
[..]
ik ging twijfelen. Ik denk wel vaker dat iets ABN is, maar dan blijkt het toch wel heel erg plat Rotterdams te zijn
Veelal zijwind gelukkig maar had het niet verwacht . Merk dat je dan toch wat noordelijker bentquote:
Dan moet je waaierenquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Veelal zijwind gelukkig maar had het niet verwacht . Merk dat je dan toch wat noordelijker bent
Dan stap je op de trein... Nederland is ook weinig aanquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:54 schreef pullup het volgende:
Ouderwetse ploegen
Fiets nog naar Maastricht en dan is het ook wel mooi geweest
Was een schroefje los van de bak en die kon niet meer vast.quote:Op woensdag 19 juli 2023 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]leek me nu net zo’n apparaat wat niet stuk te krijgen zou zijn
Kom je niet heel ver op het momentquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan stap je op de trein... Nederland is ook weinig aan
doet ie het niet daar in het zuiden?quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom je niet heel ver op het moment
Precies wat ik ga doen nog 1 dag foeterden morgen, Maastricht zal ik niet halen maar waar ik stop pak ik de trein. Die Ardennen ken ik ook welquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan stap je op de trein... Nederland is ook weinig aan
Hoezo dat? 🤨quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom je niet heel ver op het moment
Geen treinverkeer tussen Den Bosch en Utrecht de hele week,quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies wat ik ga doen nog 1 dag foeterden morgen, Maastricht zal ik niet halen maar waar ik stop pak ik de trein. Die Ardennen ken ik ook wel
Ahquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen treinverkeer tussen Den Bosch en Utrecht de hele week,
weet niet of je met je fiets mee mag de bus in.
Als je wil moet je over Rotterdam.
En nu tijdelijk geen treinverkeer tussen Roermond en Sittard, ben maar 2 uur later dan gepland thuis.quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoezo dat? 🤨
Trekkers die de rails blokkeren?
Man3quote:Op woensdag 19 juli 2023 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nu tijdelijk geen treinverkeer tussen Roermond en Sittard, ben maar 2 uur later dan gepland thuis.
Nou ja, het zijn geplande werkzaamheden aan het spoor.quote:
Gaat sneller zijn dan via hier jaquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:06 schreef pullup het volgende:
Haha nou bedenk morgen dan wel of ik niet meteen die trein pak via Brussel met
Die ellende
En lekker gegeten en gedronkenquote:Op woensdag 19 juli 2023 21:07 schreef pullup het volgende:
Heb lekker gefietst 2 weken. Ook vandaag was toch fijn ondanks de wind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |