SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze hupt vooral een beetje. Echt springen vind ik het nog niet.quote:Op maandag 17 juli 2023 00:33 schreef Varen het volgende:
Babette springt 60 cm en de stok valt er af.
Waarom niet?quote:
Het lijkt me niet zo slim om aan de febo te laten zien wie wat exact kan. Kunnen ze hun Verdien op Eli dan op aanpassen. Complot: net wie ze er uit willen.quote:Op maandag 17 juli 2023 00:42 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom niet?Ik zie Babette nu al vooruitgang boeken. Ze zal heus geen 2 meter gaan springen maar vind het wel verstandig om te oefenen.
Nouja bij deze opdracht is het eigenlijk vanzelfsprekend dat Moraima er uit gaat. Hoef je de rest niet voor te zienquote:Op maandag 17 juli 2023 00:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het lijkt me niet zo slim om aan de febo te laten zien wie wat exact kan. Kunnen ze hun Verdien op Eli dan op aanpassen. Complot: net wie ze er uit willen.
eindelijkquote:
Hihiquote:Op maandag 17 juli 2023 00:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja bij deze opdracht is het eigenlijk vanzelfsprekend dat Moraima er uit gaat. Hoef je de rest niet voor te zien
Mora gaan ze er dan ook niet op zetten...spoiler.quote:Op maandag 17 juli 2023 00:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja bij deze opdracht is het eigenlijk vanzelfsprekend dat Moraima er uit gaat. Hoef je de rest niet voor te zien
Ze heeft grote kans genomineerd te worden en weigert te springen. Ik ben benieuwd.quote:
Ik ook!quote:Op maandag 17 juli 2023 00:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft grote kans genomineerd te worden en weigert te springen. Ik ben benieuwd.
Ze?...Babette krijgt opdracht om zijn ei met rijst te bakken, waarna ze de opdracht krijgt dat ze nog keer mag springen en dan gaan ze slapen, en babette zegt heel timide...oke, okequote:
Dat was echt niet normaalquote:Op maandag 17 juli 2023 01:12 schreef engine het volgende:
Marciano heeft Babette vanavond al 100x gevraagd "heb je pijn?"
Ja klopt. En ze bakt het ei ook precies zoals hij het wil.quote:Op maandag 17 juli 2023 01:18 schreef anine het volgende:
[..]
Ze?...Babette krijgt opdracht om zijn ei met rijst te bakken, waarna ze de opdracht krijgt dat ze nog keer mag springen en dan gaan ze slapen, en babette zegt heel timide...oke, oke
Ze kan gewoon nee zeggen.quote:Op maandag 17 juli 2023 01:18 schreef anine het volgende:
[..]
Ze?...Babette krijgt opdracht om zijn ei met rijst te bakken, waarna ze de opdracht krijgt dat ze nog keer mag springen en dan gaan ze slapen, en babette zegt heel timide...oke, oke
Natuurlijk, en bij menig ander zou ze dat ook gedaan hebben, maar niet bij Marciano, daarom valt het zo op, Babette is alles behalve onderdanig, maar op een of andere manier krijgt Marciano dat voor elkaar.quote:
quote:Op maandag 17 juli 2023 05:42 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Babette heeft ook in alle stilte geoefend lees ik hier... ging niet al te best... beetje auw enzo...
Ben benieuwd of we ons op mogen maken voor een eliminatie vandaag.. dat gaat toch best een spannende worden.. want wie komt erop te staan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juli 2023 06:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Goedemorgen Fritsie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow mooi zo het ochtendgloren...
Ik zou ik wel meer buiten willen zien zo in de vroege morgen... beter dan die slapende knakkies..
Gewoon omdat het kan!
Goedemorgen lieffiequote:Op maandag 17 juli 2023 06:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Fritsie..![]()
Wow mooi zo het ochtendgloren...
Ik zou ik wel meer buiten willen zien zo in de vroege morgen... beter dan die slapende knakkies..
Ja precies, dat was heerlijk wakker worden.. vogeltjes op de achtergrond...quote:Op maandag 17 juli 2023 06:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen lieffie![]()
Bij Utopia hadden we dit soort plaatjes nog wel eens
Lompe hork..quote:Op maandag 17 juli 2023 05:42 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Babette heeft ook in alle stilte geoefend lees ik hier... ging niet al te best... beetje auw enzo...
Ben benieuwd of we ons op mogen maken voor een eliminatie vandaag.. dat gaat toch best een spannende worden.. want wie komt erop te staan..
Goedemorgen....quote:
sas haar naam werd veel genoemdquote:Op maandag 17 juli 2023 05:42 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Sasha? Ooow die had ik nog niet gehoord, is dat gisteren na het eten ter sprake gekomen?quote:
Ze verliest eindelijk greep met haar grote bek, dat is veel leukerquote:Op maandag 17 juli 2023 07:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....
Ze springt ook amper hé maar ze had natuurijk vreselijke auw..![]()
Goedemorgen...quote:Op maandag 17 juli 2023 07:09 schreef cinsan het volgende:
goede morgen c_
gaat er eliminatie komen vandaag , sasha haar naam is veel genoemd om op de stip te zetten
gaat zoe haar 24 uur aanvragen
word mi spannende dag vandaag
ZooWie gaat helemaal nix, gisteren was haar jankerige uithoor strategie of ze dekking kon krijgen via SeikSasjequote:Op maandag 17 juli 2023 07:09 schreef cinsan het volgende:
goede morgen c_
gaat er eliminatie komen vandaag , sasha haar naam is veel genoemd om op de stip te zetten
gaat zoe haar 24 uur aanvragen
word mi spannende dag vandaag
tijdens oefenen , en bep en tiano zaten lang op kantoor met imi over stemmen te pratenquote:Op maandag 17 juli 2023 07:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sasha? Ooow die had ik nog niet gehoord, is dat gisteren na het eten ter sprake gekomen?
Ja alles keert zich tegen haar... maar het raaskalt aan een stuk door.. lijkt wel of ze helemaal van het padje is. Ik blijf nog een beetje mild...quote:Op maandag 17 juli 2023 07:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze verliest eindelijk greep met haar grote bek, dat is veel leuker
Ooh klampt ze zich nu daaraan vast, volgende slachtoffer is gevonden... run Sasha run..quote:Op maandag 17 juli 2023 07:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ZooWie gaat helemaal nix, gisteren was haar jankerige uithoor strategie of ze dekking kon krijgen via SeikSasje
Jeetje mina die veranderingen elke keer en het gaat waarschijnlijk toch weer anders worden..quote:Op maandag 17 juli 2023 07:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
tijdens oefenen , en bep en tiano zaten lang op kantoor met imi over stemmen te praten
ze weten ook niet of dat springen voor eli of verdienopdracht isquote:Op maandag 17 juli 2023 07:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje mina die veranderingen elke keer en het gaat waarschijnlijk toch weer anders worden..
Normaal gesproken krijgen ze toch geen oefentijd voor een eliminatie-opdracht ... maar ze hebben ook niet dringend geld nodig...quote:Op maandag 17 juli 2023 07:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze weten ook niet of dat springen voor eli of verdienopdracht is
dus kan 2 kanten opgaanquote:Op maandag 17 juli 2023 07:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Normaal gesproken krijgen ze toch geen oefentijd voor een eliminatie-opdracht ... maar ze hebben ook niet dringend geld nodig...
Haha ja.. wordt vervolgd...oooo ze hebben voor de laaste eliminatie ook kunnen oefenen/ leren...quote:
Vind het altijd wel jammer dat ze mogen oefenenquote:Op maandag 17 juli 2023 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja.. wordt vervolgd...oooo ze hebben voor de laaste eliminatie ook kunnen oefenen/ leren...
ja maar geen dag of zo op voorhand correcktie met theorie voor autrijden welquote:Op maandag 17 juli 2023 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja.. wordt vervolgd...oooo ze hebben voor de laaste eliminatie ook kunnen oefenen/ leren...
Ze mogen vaak met een opdracht oefenen, inderdaad niet vaak van te voren. Met die hoepels mochten ze wel een paar dagen oefenen en met die theorieboeken ook al.quote:Op maandag 17 juli 2023 07:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja maar geen dag of zo op voorhand correcktie met theorie voor autrijden wel
Ja daarom.. we gaan het zien strakjes of niet haha...quote:Op maandag 17 juli 2023 07:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja maar geen dag of zo op voorhand correcktie met theorie voor autrijden wel
Ik twijfel ook... beetje vaag.quote:Op maandag 17 juli 2023 07:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat hoogspringen een eli opdracht wordt.
En van Zoe of Wendy vind Tiano het belachelijk toen een van hun zeiden in stilte te willen oefenen want het zou een verdienopdracht zijn en je moet elkaar helpen)quote:Op maandag 17 juli 2023 05:42 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Ja inderdaad dat hoorde ik ze gisteren boven zeggen... slap gelul..quote:Op maandag 17 juli 2023 08:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En van Zoe of Wendy vind Tiano het belachelijk toen een van hun zeiden in stilte te willen oefenen want het zou een verdienopdracht zijn en je moet elkaar helpen)
Ik vind het ook saai s'ochtends niet dat ik nou zo groot fan was van Eunice maar we zaten vaak wel te kwekken en te zeuren/ lachen over haar oefeningen enz..quote:Op maandag 17 juli 2023 08:08 schreef 5thencounter het volgende:
Regie mist duidelijk de Eunie Show elke ochtend
Haar allereerste idiote move, het 'r kut op een houtblok zitten jaquote:Op maandag 17 juli 2023 08:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het ook saai s'ochtends niet dat ik nou zo groot fan was van Eunice maar we zaten vaak wel te kwekken en te zeuren over haar oefeningen enz..
Had Erik wel verwacht met zijn paal tik paal aan rensessiequote:Op maandag 17 juli 2023 08:08 schreef 5thencounter het volgende:
Regie mist duidelijk de Eunie Show elke ochtend
Nou ook zo'n Sjaak afhaak...quote:Op maandag 17 juli 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had Erik wel verwacht met zijn paal tik paal aan rensessie![]()
De lampen zijn en men duikt wat dieper onder de dekens
quote:Op maandag 17 juli 2023 08:13 schreef danaqui het volgende:
Jaaaaa er is licht![]()
kom maar op met die zoemer
heeft hij al tijdjequote:Op maandag 17 juli 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik zie nou pas dat Jappie de trui van Wanda als kussen in elkaar heeft geflanst... of ben ik..
Klopt is de trui van Wanda, is al een tijdje zoquote:Op maandag 17 juli 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik zie nou pas dat Jappie de trui van Wanda als kussen in elkaar heeft geflanst... of ben ik..
Kloptquote:Op maandag 17 juli 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
Hij doet het geloof ik maar drie keer per week>quote:
Ooh ja om de dag... maar gisteren heb ik hem ook niet heen en weer zien rennen...quote:Op maandag 17 juli 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij doet het geloof ik maar drie keer per week>
Of staat dag kussen voor het springen in zijn route?
Nou beter dan in gesprek met Babbel of Isaac. Erik zag het allemaal heel lang aankomen van Babette,want die is te aardig tegen iedereen en geeft haar grenzen niet aan. En Erik kent Jeff ook heeeeeel goed bijna net zo goed als Isaac,echt waar)quote:
Ik vermoed dat als dat zo is hij niet gaat lopen. Hij houdt zich vast aan de route en de tijd. Volgens mij telt hij het aantal tikjes aan de paalquote:Op maandag 17 juli 2023 08:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja om de dag... maar gisteren heb ik hem ook niet heen en weer zien rennen...
Ja dat kan ook in de weg staan..
Sturing van achter begint steeds zichtbaarder te worden...je ziet steeds vaker mensen meer met elkaarquote:Op maandag 17 juli 2023 08:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Nou beter dan in gesprek met Babbel of Isaac. Erik zag het allemaal heel lang aankomen van Babette,want die is te aardig tegen iedereen en geeft haar grenzen niet aan. En Erik kent Jeff ook heeeeeel goed bijna net zo goed als Isaac,echt waar)
Ja hij is machtig gestructureerd en wil daar inderdaad niet van afwijken...quote:Op maandag 17 juli 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als dat zo is hij niet gaat lopen. Hij houdt zich vast aan de route en de tijd. Volgens mij telt hij het aantal tikjes aan de paal
Misschien komt dat omdat er minder mensen zjin, mensen ruzie met elkaar hebbenquote:Op maandag 17 juli 2023 08:32 schreef humpty het volgende:
[..]
Sturing van achter begint steeds zichtbaarder te worden...je ziet steeds vaker mensen meer met elkaar
omgaan die voorheen een hekel aan elkaar hadden
Ja, ik moest daar gisteren en eergisteren ook wel om lachen hoor.. hij schijnt iedereen heel goed te kennen...quote:Op maandag 17 juli 2023 08:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou beter dan in gesprek met Babbel of Isaac. Erik zag het allemaal heel lang aankomen van Babette,want die is te aardig tegen iedereen en geeft haar grenzen niet aan. En Erik kent Jeff ook heeeeeel goed bijna net zo goed als Isaac,echt waar)
En hoe aardiger mensen je vinden hoe minder kans dat je een stem van ze krijgt. Vind het allemaal wel een logisch gevolg zo richting de finale.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat er minder mensen zjin, mensen ruzie met elkaar hebben
Op een gegeven moment moet je wel anders zit je de hele dag alleen
Ik zie dat niet als sturing maar als een natuurlijk verloop
Ik zie hem nog in het begin naast bijv Mirthe zitten op de bank savonds en dan in één keer een arm om haar heen slaan en dan aan het ja knikken was. Mirthe ongemakkelijk of zeggen nee Erik niet doen. Erik: oké. Zo goed kan Erik emoties van mensen lezen.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja, ik moest daar gisteren en eergisteren ook wel om lachen hoor.. hij schijnt iedereen heel goed te kennen...
Hij wilde Zoë toch helpen door op.haar te stemmen want ze is zo ongelukkig hier en dat vond hij zo zielig ( teksten an Babette herhalen over Jeff destijds)quote:Op maandag 17 juli 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
erik begint het spel nu ook te spelen , wel op zijn eigen manier nog wel , door 1 verloren stem op rupi te zetten
heb ik gemist , hij wilde eerst op rupi gaanquote:Op maandag 17 juli 2023 08:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij wilde Zoë toch helpen door op.haar te stemmen want ze is zo ongelukkig hier en dat vond hij zo zielig ( teksten an Babette herhalen over Jeff destijds)
Ja klopt, dat voelt hij niet aan... hij heeft wel eens vaker van dat soort momentjes... was van de week bij Babette ook, dan ineens omhelst hij haar vanuit het niets en dan dat gezicht van Babette.. ziet er vreselijk ongemakkelijk uit...quote:Op maandag 17 juli 2023 08:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zie hem nog in het begin naast bijv Mirthe zitten op de bank savonds en dan in één keer een arm om haar heen slaan en dan aan het ja knikken was. Mirthe ongemakkelijk of zeggen nee Erik niet doen. Erik: oké. Zo goed kan Erik emoties van mensen lezen.
Ja ik ook, het hoort er bij.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En hoe aardiger mensen je vinden hoe minder kans dat je een stem van ze krijgt. Vind het allemaal wel een logisch gevolg zo richting de finale.
O gaat hij niet meer op Zoë?quote:Op maandag 17 juli 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
erik begint het spel nu ook te spelen , wel op zijn eigen manier nog wel , door 1 verloren stem op rupi te zetten
Kan dat mens niet meer horen, lekker naar d’r moederquote:Op maandag 17 juli 2023 08:52 schreef Frummelie het volgende:
Lekker stoer lullen Zoe, vraag dan lekker stoer je 24 uur aan als je thuis ook bakkies koffie kan drinken...
ze heeft die mop van Jeff overgenomen denk ik.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ken je die mop van ZooWie, die naar huis wilde?
quote:Op maandag 17 juli 2023 06:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Foto.. wow, waar is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^Goedemorgen
No mercy for animal abusers
Ik ben d'r ook klaar mee..ben uitgeZOEiet...quote:Op maandag 17 juli 2023 09:00 schreef Limbus het volgende:
[..]
Kan dat mens niet meer horen, lekker naar d’r moeder
als zoe gaat is het via eliminatie denk ikquote:Op maandag 17 juli 2023 09:15 schreef 5thencounter het volgende:
Imi gaat naar kantoor, ZooWie maakt geen aanstalten om mee te lopen voor haar 24 uur aanvraag
Dan gaat Moira eerder, ZooWie gaat nergens vrijwillig heen, zeker niet 1½ maand voor de finalequote:Op maandag 17 juli 2023 09:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
als zoe gaat is het via eliminatie denk ik
Was ook allemaal toneelspel om zieltjes te winnen. En in de hoop dat als ze zegt dat ze naar huis gaat er dan geen mensen op haar stemmen tijdens de eliminatie. Manipulatief kreng.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:15 schreef 5thencounter het volgende:
Imi gaat naar kantoor, ZooWie maakt geen aanstalten om mee te lopen voor haar 24 uur aanvraag
zo is er nog 1 in de loods = babetquote:Op maandag 17 juli 2023 09:18 schreef Snensie het volgende:
[..]
Was ook allemaal toneelspel om zieltjes te winnen. En in de hoop dat als ze zegt dat ze naar huis gaat er dan geen mensen op haar stemmen tijdens de eliminatie. Manipulatief kreng.
Ze is nog niet weg, en heeft nog steeds nix aangevraagd..quote:Op maandag 17 juli 2023 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over wie moeten we in hemelsnaam losgaan als Zoë weg is
of iig verbijsteren over hoe dik een laag plamuur kan zijn
Nee, maar als...quote:Op maandag 17 juli 2023 09:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is nog niet weg, en heeft nog steeds nix aangevraagd..
Ze wordt vast vandaag al naar K5 geroepen, als Regie haar niet kwijt wilquote:Op maandag 17 juli 2023 09:27 schreef cinsan het volgende:
zoe mss morgen weg dan , zie ik vandaag geen eli komen
Regie had geloof ik al iets gezegd van; Als je moet gaan moet je gaan. Dat vertelde Zoë zelf.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze wordt vast vandaag al naar K5 geroepen, als Regie haar niet kwijt wil
Dat hoop ik dan wel vind het jammer als ze vrijwillig vertrektquote:Op maandag 17 juli 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
hoop dat zoe zich niet laat omlullen door k5
weet ik niet , zoe kan het ook zo zeggen omdat ze graag weg wilquote:Op maandag 17 juli 2023 09:30 schreef Snensie het volgende:
[..]
Regie had geloof ik al iets gezegd van; Als je moet gaan moet je gaan. Dat vertelde Zoë zelf.
dikke kans dat sas op de stip komtquote:Op maandag 17 juli 2023 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan wel vind het jammer als ze vrijwillig vertrekt
Laat haar maar weg gaan door een eliminatie o nee ook niet eerst Moraima
klopt en dit heeft ze ook tegen Sasha verteldquote:Op maandag 17 juli 2023 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan wel vind het jammer als ze vrijwillig vertrekt
Laat haar maar weg gaan door een eliminatie o nee ook niet eerst Moraima
Zag haar vanmorgen nog etenquote:Op maandag 17 juli 2023 09:30 schreef Harry het volgende:
Imadiddin: voor de eliminaties zeg ik, Zoe blijf. Als je al zo lang ongelukkig bent, dan moet je gaan.
Zoe: ik eet al drie dagen niet.
Ze geeft ook wel blijk van enige zelfkennis. Namelijk dat ze tegen iedereen verliest tijdens een eliminatie opdracht.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou het jammer vinden als ze zelf vertrekt.
Ook zo jammer van haar 11 maanden die ze daar gezeten heeft.
Ze wil het niet afwachten, stel Mori gaat deze keer dan ben ik de volgende keer aan de buurt
Imadiddin zegt als het door de eliminatie komt dan moet ze het niet doen
Maar Zo;e geeft aan dat ze daar alleen is, het is jammer maar ze weet niet wat ze moet doen.
Ja dat zou ik oprecht jammer vinden.quote:
mooi dat ze het inzietquote:Op maandag 17 juli 2023 09:33 schreef Harry het volgende:
Zoe: ik zie het niet als opgeven, ik zie het als kiezen voor jezelf.
Ik snap haar wel maar zo kort voor de eindstreep opgeven is ook wel een dingetjequote:Op maandag 17 juli 2023 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze geeft ook wel blijk van enige zelfkennis. Namelijk dat ze tegen iedereen verliest tijdens een eliminatie opdracht.
Zelfs Moiriana heeft gewonnen van Jan Willen.
1. ze kan niet alleen zijn. Heeft medestanders nodig.
2. Ze heeft geen zin in de spanning en stress voorafgaand aan een eliminatie.
3. Ze weet dat ze niet meer kan winnen.
4. naar huis betekent mensen die van haar houden
5. naar huis betekent bekendheid via media (insta, FB, etc.
Morguh Renequote:Op maandag 17 juli 2023 09:35 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen kijk nu de filmpjes die zoe is echt gek![]()
![]()
Ja dat zou vast wel gebeuren dat stilhouden.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
Immi gaat de 24 uur van Zoe nu aanvragen. Zoe wil dat hij het even stil houdt.
morgequote:Op maandag 17 juli 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Reneniet alleen Zoë heb je Babette gehoord en gezien de afgelopen tijd?
Geniet van de filmpjes, ze worden tegenwoordig weer snel verwijderd door Talpaquote:Op maandag 17 juli 2023 09:39 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
morgenee ben ff de filmpjes aan het kijken sterker nog dacht doe het snel dan sporten maar niet doorheen te komen
Net gedaan door Imie, ZooWie wil zelf het nieuws bekend maken, dat betekent bij iedereen lopen janken en NeeejjjNietDoen horenquote:Op maandag 17 juli 2023 09:41 schreef schizolientje het volgende:
is die mail nu al de deur uit?? En ik ben benieuwd of immi het stil gaat houden, ik gok van niet. Maar ik hoop ook dat de eliminatie straks is en niemand nog weet dat ze hem al aangevraagd heeft, zou ook leuk zijn toch
Iedereen ziet Zoë toch naar het kantoor toegaan..quote:Op maandag 17 juli 2023 09:41 schreef schizolientje het volgende:
is die mail nu al de deur uit?? En ik ben benieuwd of immi het stil gaat houden, ik gok van niet. Maar ik hoop ook dat de eliminatie straks is en niemand nog weet dat ze hem al aangevraagd heeft, zou ook leuk zijn toch
quote:Op maandag 17 juli 2023 09:40 schreef cinsan het volgende:
zolang er 24 uursaanvraag lopende is zie ik geen eli aankomen vrees ik
Er valt niets meer stil te houden. Ze heeft al 10 keer tegen iedereen verteld dat ze haar 24 uur aanvraagt en zit nu op kantoor.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:41 schreef schizolientje het volgende:
We gaan het zienquote:
Kgggggkggggkgggkgggg... ze heeft het gisteren zelf zitten verkondigen en straks kan ze zelf haar mond ook niet houden...quote:Op maandag 17 juli 2023 09:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat zou vast wel gebeuren dat stilhouden.
Er gaan er wel meer naar het kantoor de hele dag toch?quote:Op maandag 17 juli 2023 09:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Iedereen ziet Zoë toch naar het kantoor toegaan..
Dan krijgt Zoe een geweldige exit.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:41 schreef schizolientje het volgende:
En een judas kus van Babette, dat ze van haar houdt en dat het goed gedaan heeft en bla bla blaquote:Op maandag 17 juli 2023 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan krijgt Zoe een geweldige exit.
Of juist niet.
Preciesquote:Op maandag 17 juli 2023 09:40 schreef Harry het volgende:
Zoe zit er zo bij van; ik vraag nu de 24 uur aan, maar ik wil dan de reactie van de anderen zien, en blijf uiteindelijk toch lekker.........
ik vermoed eerderquote:Op maandag 17 juli 2023 09:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Binnen 1 uur heeft Zoe het zelf al doorgeluld dat ze d'r 24 uur heeft aangevraagd
Ja, ik zag het ook...quote:Op maandag 17 juli 2023 09:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En de toneelspeler doet alsof die het eerst niet snapt en daarna verontwaardigd doen
Verschrikkelijk hé, niet om aan te horen.. Rupie smakt zelfs als hij iets drinkt, zo knap..quote:Op maandag 17 juli 2023 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering dat smakken op kantoor, alsof de varkens net 'n bak slobber hebben gekregen
alvast een decor grafsteen maken en er met zijn allen op gaan dansen, dat voorspelt ze toch steedsquote:Op maandag 17 juli 2023 09:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dan krijgt Zoe een geweldige exit.
Of juist niet.
Lekker praten met een mond vol eten dat ze al 3 dagen niet heeft genuttigd.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Uitgehongerd, na 3 dagen niet eten![]()
[ afbeelding ]
Ze doen wat dat betreft niet voor elkaar onder. Verschil is alleen dat Zoe niet zonder Babette kan en Babette wél zonder Zoe.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Reneniet alleen Zoë heb je Babette gehoord en gezien de afgelopen tijd?
Dat is wel heel typerend voor de jeugd van tegenwoordig.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:04 schreef juul. het volgende:
Zoë: "het is wel jammer van het geld want ik hou niet van werken"
Dat verwacht ik eigenlijk niet van Babette, die is écht klaar met haar en zéker doordat Zoe zoveel info heeft doorgegeven in haar boze bui.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En een judas kus van Babette, dat ze van haar houdt en dat het goed gedaan heeft en bla bla bla
Hé, lang niet gezien hier.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:58 schreef renevanlaaren het volgende:
die filmpjesbedankt voor het maken. maar niet doorheen te komen
daar is best vaak irritatie tussen hoorquote:Op maandag 17 juli 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Moraima weer tegen Rupert, was net te laat, maar hoorde haar nog net zeggen ij met je grote smoel
Gewoon lekker zelf keihard werken... en centjes verdienen daar haal je pas voldoening uit...quote:Op maandag 17 juli 2023 10:05 schreef Chanel5 het volgende:
Als ik een rijke vriend trouw zegt Zoe kan ik ook geld krijgen, droom lekker verder
Dat ze niet van werken houdt hebben we daar al gezien. Vraag me af wat ze eigenlijk wél leuk vindt.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:04 schreef juul. het volgende:
Zoë: "het is wel jammer van het geld want ik hou niet van werken"
quote:Op maandag 17 juli 2023 10:05 schreef Chanel5 het volgende:
Als ik een rijke vriend trouw zegt Zoe kan ik ook geld krijgen, droom lekker verder
Of rapper!quote:Op maandag 17 juli 2023 10:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat is wel heel typerend voor de jeugd van tegenwoordig.
Die willen allemaal (makkelijk) YouTuber of Vlogger worden.
Aandacht en veren in haar reet.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ze niet van werken houdt hebben we daar al gezien. Vraag me af wat ze eigenlijk wél leuk vindt.
Morri heeft zelf een een grote smoel sinds ze manager is geweest en ze weet dat ze gesafed wordt door enkelen in de loodsquote:Op maandag 17 juli 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Moraima weer tegen Rupert, was net te laat, maar hoorde haar nog net zeggen ij met je grote smoel
jij hebt een ruzieradar??quote:Op maandag 17 juli 2023 10:11 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]morge heel soms kijk ik ff maar met ruzie ben ik er
![]()
Ik meende ook zoiets te horen, maar kon het eigenlijk niet geloven. Daarom dat niet in een verslagje meegenomen.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:05 schreef Chanel5 het volgende:
Tuurlijk, wie niet?quote:Op maandag 17 juli 2023 10:11 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]morge heel soms kijk ik ff maar met ruzie ben ik er
![]()
Liever lui dan moe. Ze heeft al haar tijd nodig om voor de spiegel te staan.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gewoon lekker zelf keihard werken... en centjes verdienen daar haal je pas voldoening uit...
Lekker makkelijk afhankelijk zijn van een ander...bleh
Niets, oh ja kleven aan mensenquote:Op maandag 17 juli 2023 10:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ze niet van werken houdt hebben we daar al gezien. Vraag me af wat ze eigenlijk wél leuk vindt.
Morri heeft zelf een heeft zelf een grote smoel sinds ze manager is geweest en ze weet dat ze gesafed wordt door enkelen in de loodsmquote:Op maandag 17 juli 2023 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Dat vertelde ze in een ander programma ook al eens. Ze wil de 100% aandacht van een partner en overladen worden met complimentjes. Zou alléén niet weten waar ze die complimentjes voor wil hebben!quote:
Al die jongelui tegenwoordig alles moet ze aan komen waaien..quote:Op maandag 17 juli 2023 10:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Liever lui dan moe. Ze heeft al haar tijd nodig om voor de spiegel te staan.
Die wordt gewoon gespaard tot vlak voor het einde.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:12 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Morri heeft zelf een een grote smoel sinds ze manager is geweest en ze weet dat ze gesafed wordt door enkelen in de loods
Daarom denk ik dat, ondanks de 24 uur aanvraag van Zoe, de eliminatie gewoon door zal gaan. Dan zullen Sascha en Moraima wel tegen elkaar gaan spelen.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:18 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Erik, Sasha en Jasper in de Kas
Ik begrijp dat deze drie op Moraima gaan stemmen. Ze vragen zich alleen af wat de 'losse drie' gaan doen.
Sasha: misschien heb je binnen een week wel twee naar huis. Mooi tempo! Morgen is het nog 6 weekjes......
Jasper: dinsdag 22 is de Finaledag.
Haha dat wist ik niet eens. Wel grappig. Tsja waarvoor? Uh uh uh….kweet niequote:Op maandag 17 juli 2023 10:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat vertelde ze in een ander programma ook al eens. Ze wil de 100% aandacht van een partner en overladen worden met complimentjes. Zou alléén niet weten waar ze die complimentjes voor wil hebben!
quote:Op maandag 17 juli 2023 10:21 schreef Frummelie het volgende:
Hmmmm ze gaan niet op jou morgen is Babette verteld, dus morgen eliminatie?.... zeker na het vertrek van Zoe...
Zo dan, betekend dit dat men achter dit doorgeeft?quote:Op maandag 17 juli 2023 10:21 schreef Frummelie het volgende:
Hmmmm ze gaan niet op jou morgen is Babette verteld, dus morgen eliminatie?.... zeker na het vertrek van Zoe...
quote:Op maandag 17 juli 2023 10:22 schreef pingu66 het volgende:
Neeehee! Je gaat niet ...
en luisteren Babette wat Tiano je beveelt
Ja inderdaad maar dat gevoel heb ik ook met de verdienopdrachten volgens mij krijgen ze alles van te voren te horen van kamer 5.. lekker voorspelbaar..quote:Op maandag 17 juli 2023 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan, betekend dit dat men achter dit doorgeeft?
Ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:22 schreef renevanlaaren het volgende:
jhuyuehjhbnhb kjkjuuyuih juijhjh lkjkjhhijij jygtgu onder tussemorie en rupert
Die twee, samen met Imadiddin zijn vaak zo slecht zo te verstaanquote:Op maandag 17 juli 2023 10:22 schreef renevanlaaren het volgende:
Is echt niet te doen hé...quote:Op maandag 17 juli 2023 10:22 schreef renevanlaaren het volgende:
Zo jammer. Vind het doorgeven of iemand wel of geen stem krijgt echt ergquote:Op maandag 17 juli 2023 10:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar dat gevoel heb ik ook met de verdienopdrachten volgens mij krijgen ze alles van te voren te horen van kamer 5.. lekker voorspelbaar..
Volgens mij heeft Erik/jasper gezegd,ze stemmen niet op jouquote:Op maandag 17 juli 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer. Vind het doorgeven of iemand wel of geen stem krijgt echt erg
Maar hoe weten ze dan wat er gestemd gaat worden want het wisselt nogal
Neej kamer 5 heeft niet gezegd dat ze niet op Babette gaan... maar 1 van de bewoners, ik weet even niet wie..quote:Op maandag 17 juli 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er sowieso ooit op Jasper gestemd?quote:Op maandag 17 juli 2023 10:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Erik/jasper gezegd,ze stemmen niet op jou
Ik begreep je even verkeerd, ja dat is ook gelul want het wisselt constant....quote:Op maandag 17 juli 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen, die gozer kan best wel veel en zet zich er ook altijd heel erg voor in.quote:
Jipquote:
O dan is het een heel ander verhaal.quote:Op maandag 17 juli 2023 10:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Erik/jasper gezegd,ze stemmen niet op jou
Wakker worden Frum!quote:Op maandag 17 juli 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik begreep je even verkeerd, ja dat is ook gelul want het wisselt constant....
Gelukkig, ik schrok alquote:Op maandag 17 juli 2023 10:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neej kamer 5 heeft niet gezegd dat ze niet op Babette gaan... maar 1 van de bewoners, ik weet even niet wie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |