Vind het altijd wel jammer dat ze mogen oefenenquote:Op maandag 17 juli 2023 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja.. wordt vervolgd...oooo ze hebben voor de laaste eliminatie ook kunnen oefenen/ leren...
ja maar geen dag of zo op voorhand correcktie met theorie voor autrijden welquote:Op maandag 17 juli 2023 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja.. wordt vervolgd...oooo ze hebben voor de laaste eliminatie ook kunnen oefenen/ leren...
Ze mogen vaak met een opdracht oefenen, inderdaad niet vaak van te voren. Met die hoepels mochten ze wel een paar dagen oefenen en met die theorieboeken ook al.quote:Op maandag 17 juli 2023 07:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja maar geen dag of zo op voorhand correcktie met theorie voor autrijden wel
Ja daarom.. we gaan het zien strakjes of niet haha...quote:Op maandag 17 juli 2023 07:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja maar geen dag of zo op voorhand correcktie met theorie voor autrijden wel
Ik twijfel ook... beetje vaag.quote:Op maandag 17 juli 2023 07:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat hoogspringen een eli opdracht wordt.
En van Zoe of Wendy vind Tiano het belachelijk toen een van hun zeiden in stilte te willen oefenen want het zou een verdienopdracht zijn en je moet elkaar helpen)quote:Op maandag 17 juli 2023 05:42 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Babette heeft ook in alle stilte geoefend lees ik hier... ging niet al te best... beetje auw enzo...
Ben benieuwd of we ons op mogen maken voor een eliminatie vandaag.. dat gaat toch best een spannende worden.. want wie komt erop te staan..
Ja inderdaad dat hoorde ik ze gisteren boven zeggen... slap gelul..quote:Op maandag 17 juli 2023 08:01 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En van Zoe of Wendy vind Tiano het belachelijk toen een van hun zeiden in stilte te willen oefenen want het zou een verdienopdracht zijn en je moet elkaar helpen)
Ik vind het ook saai s'ochtends niet dat ik nou zo groot fan was van Eunice maar we zaten vaak wel te kwekken en te zeuren/ lachen over haar oefeningen enz..quote:Op maandag 17 juli 2023 08:08 schreef 5thencounter het volgende:
Regie mist duidelijk de Eunie Show elke ochtend
Haar allereerste idiote move, het 'r kut op een houtblok zitten jaquote:Op maandag 17 juli 2023 08:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het ook saai s'ochtends niet dat ik nou zo groot fan was van Eunice maar we zaten vaak wel te kwekken en te zeuren over haar oefeningen enz..
Had Erik wel verwacht met zijn paal tik paal aan rensessiequote:Op maandag 17 juli 2023 08:08 schreef 5thencounter het volgende:
Regie mist duidelijk de Eunie Show elke ochtend
Nou ook zo'n Sjaak afhaak...quote:Op maandag 17 juli 2023 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had Erik wel verwacht met zijn paal tik paal aan rensessie![]()
De lampen zijn en men duikt wat dieper onder de dekens
quote:Op maandag 17 juli 2023 08:13 schreef danaqui het volgende:
Jaaaaa er is licht![]()
kom maar op met die zoemer
heeft hij al tijdjequote:Op maandag 17 juli 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik zie nou pas dat Jappie de trui van Wanda als kussen in elkaar heeft geflanst... of ben ik..
Klopt is de trui van Wanda, is al een tijdje zoquote:Op maandag 17 juli 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik zie nou pas dat Jappie de trui van Wanda als kussen in elkaar heeft geflanst... of ben ik..
Kloptquote:Op maandag 17 juli 2023 08:15 schreef Frummelie het volgende:
Hij doet het geloof ik maar drie keer per week>quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |