Ze?...Babette krijgt opdracht om zijn ei met rijst te bakken, waarna ze de opdracht krijgt dat ze nog keer mag springen en dan gaan ze slapen, en babette zegt heel timide...oke, okequote:
Dat was echt niet normaalquote:Op maandag 17 juli 2023 01:12 schreef engine het volgende:
Marciano heeft Babette vanavond al 100x gevraagd "heb je pijn?"
Ja klopt. En ze bakt het ei ook precies zoals hij het wil.quote:Op maandag 17 juli 2023 01:18 schreef anine het volgende:
[..]
Ze?...Babette krijgt opdracht om zijn ei met rijst te bakken, waarna ze de opdracht krijgt dat ze nog keer mag springen en dan gaan ze slapen, en babette zegt heel timide...oke, oke
Ze kan gewoon nee zeggen.quote:Op maandag 17 juli 2023 01:18 schreef anine het volgende:
[..]
Ze?...Babette krijgt opdracht om zijn ei met rijst te bakken, waarna ze de opdracht krijgt dat ze nog keer mag springen en dan gaan ze slapen, en babette zegt heel timide...oke, oke
Natuurlijk, en bij menig ander zou ze dat ook gedaan hebben, maar niet bij Marciano, daarom valt het zo op, Babette is alles behalve onderdanig, maar op een of andere manier krijgt Marciano dat voor elkaar.quote:
quote:Op maandag 17 juli 2023 05:42 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Babette heeft ook in alle stilte geoefend lees ik hier... ging niet al te best... beetje auw enzo...
Ben benieuwd of we ons op mogen maken voor een eliminatie vandaag.. dat gaat toch best een spannende worden.. want wie komt erop te staan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 juli 2023 06:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Goedemorgen Fritsie..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow mooi zo het ochtendgloren...
Ik zou ik wel meer buiten willen zien zo in de vroege morgen... beter dan die slapende knakkies..
Gewoon omdat het kan!
Goedemorgen lieffiequote:Op maandag 17 juli 2023 06:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Fritsie..![]()
Wow mooi zo het ochtendgloren...
Ik zou ik wel meer buiten willen zien zo in de vroege morgen... beter dan die slapende knakkies..
Ja precies, dat was heerlijk wakker worden.. vogeltjes op de achtergrond...quote:Op maandag 17 juli 2023 06:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen lieffie![]()
Bij Utopia hadden we dit soort plaatjes nog wel eens
Lompe hork..quote:Op maandag 17 juli 2023 05:42 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Babette heeft ook in alle stilte geoefend lees ik hier... ging niet al te best... beetje auw enzo...
Ben benieuwd of we ons op mogen maken voor een eliminatie vandaag.. dat gaat toch best een spannende worden.. want wie komt erop te staan..
Goedemorgen....quote:
sas haar naam werd veel genoemdquote:Op maandag 17 juli 2023 05:42 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Sasha? Ooow die had ik nog niet gehoord, is dat gisteren na het eten ter sprake gekomen?quote:
Ze verliest eindelijk greep met haar grote bek, dat is veel leukerquote:Op maandag 17 juli 2023 07:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen....
Ze springt ook amper hé maar ze had natuurijk vreselijke auw..![]()
Goedemorgen...quote:Op maandag 17 juli 2023 07:09 schreef cinsan het volgende:
goede morgen c_
gaat er eliminatie komen vandaag , sasha haar naam is veel genoemd om op de stip te zetten
gaat zoe haar 24 uur aanvragen
word mi spannende dag vandaag
ZooWie gaat helemaal nix, gisteren was haar jankerige uithoor strategie of ze dekking kon krijgen via SeikSasjequote:Op maandag 17 juli 2023 07:09 schreef cinsan het volgende:
goede morgen c_
gaat er eliminatie komen vandaag , sasha haar naam is veel genoemd om op de stip te zetten
gaat zoe haar 24 uur aanvragen
word mi spannende dag vandaag
tijdens oefenen , en bep en tiano zaten lang op kantoor met imi over stemmen te pratenquote:Op maandag 17 juli 2023 07:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sasha? Ooow die had ik nog niet gehoord, is dat gisteren na het eten ter sprake gekomen?
Ja alles keert zich tegen haar... maar het raaskalt aan een stuk door.. lijkt wel of ze helemaal van het padje is. Ik blijf nog een beetje mild...quote:Op maandag 17 juli 2023 07:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze verliest eindelijk greep met haar grote bek, dat is veel leuker
Ooh klampt ze zich nu daaraan vast, volgende slachtoffer is gevonden... run Sasha run..quote:Op maandag 17 juli 2023 07:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ZooWie gaat helemaal nix, gisteren was haar jankerige uithoor strategie of ze dekking kon krijgen via SeikSasje
Jeetje mina die veranderingen elke keer en het gaat waarschijnlijk toch weer anders worden..quote:Op maandag 17 juli 2023 07:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
tijdens oefenen , en bep en tiano zaten lang op kantoor met imi over stemmen te praten
ze weten ook niet of dat springen voor eli of verdienopdracht isquote:Op maandag 17 juli 2023 07:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje mina die veranderingen elke keer en het gaat waarschijnlijk toch weer anders worden..
Normaal gesproken krijgen ze toch geen oefentijd voor een eliminatie-opdracht ... maar ze hebben ook niet dringend geld nodig...quote:Op maandag 17 juli 2023 07:21 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze weten ook niet of dat springen voor eli of verdienopdracht is
dus kan 2 kanten opgaanquote:Op maandag 17 juli 2023 07:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Normaal gesproken krijgen ze toch geen oefentijd voor een eliminatie-opdracht ... maar ze hebben ook niet dringend geld nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |