weet ik niet , zoe kan het ook zo zeggen omdat ze graag weg wilquote:Op maandag 17 juli 2023 09:30 schreef Snensie het volgende:
[..]
Regie had geloof ik al iets gezegd van; Als je moet gaan moet je gaan. Dat vertelde Zoë zelf.
dikke kans dat sas op de stip komtquote:Op maandag 17 juli 2023 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan wel vind het jammer als ze vrijwillig vertrekt
Laat haar maar weg gaan door een eliminatie o nee ook niet eerst Moraima
klopt en dit heeft ze ook tegen Sasha verteldquote:Op maandag 17 juli 2023 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan wel vind het jammer als ze vrijwillig vertrekt
Laat haar maar weg gaan door een eliminatie o nee ook niet eerst Moraima
Zag haar vanmorgen nog etenquote:Op maandag 17 juli 2023 09:30 schreef Harry het volgende:
Imadiddin: voor de eliminaties zeg ik, Zoe blijf. Als je al zo lang ongelukkig bent, dan moet je gaan.
Zoe: ik eet al drie dagen niet.
Ze geeft ook wel blijk van enige zelfkennis. Namelijk dat ze tegen iedereen verliest tijdens een eliminatie opdracht.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:28 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou het jammer vinden als ze zelf vertrekt.
Ook zo jammer van haar 11 maanden die ze daar gezeten heeft.
Ze wil het niet afwachten, stel Mori gaat deze keer dan ben ik de volgende keer aan de buurt
Imadiddin zegt als het door de eliminatie komt dan moet ze het niet doen
Maar Zo;e geeft aan dat ze daar alleen is, het is jammer maar ze weet niet wat ze moet doen.
Ja dat zou ik oprecht jammer vinden.quote:
mooi dat ze het inzietquote:Op maandag 17 juli 2023 09:33 schreef Harry het volgende:
Zoe: ik zie het niet als opgeven, ik zie het als kiezen voor jezelf.
Ik snap haar wel maar zo kort voor de eindstreep opgeven is ook wel een dingetjequote:Op maandag 17 juli 2023 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze geeft ook wel blijk van enige zelfkennis. Namelijk dat ze tegen iedereen verliest tijdens een eliminatie opdracht.
Zelfs Moiriana heeft gewonnen van Jan Willen.
1. ze kan niet alleen zijn. Heeft medestanders nodig.
2. Ze heeft geen zin in de spanning en stress voorafgaand aan een eliminatie.
3. Ze weet dat ze niet meer kan winnen.
4. naar huis betekent mensen die van haar houden
5. naar huis betekent bekendheid via media (insta, FB, etc.
Morguh Renequote:Op maandag 17 juli 2023 09:35 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen kijk nu de filmpjes die zoe is echt gek![]()
![]()
Ja dat zou vast wel gebeuren dat stilhouden.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:28 schreef Rhosyn het volgende:
Immi gaat de 24 uur van Zoe nu aanvragen. Zoe wil dat hij het even stil houdt.
morgequote:Op maandag 17 juli 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Reneniet alleen Zoë heb je Babette gehoord en gezien de afgelopen tijd?
Geniet van de filmpjes, ze worden tegenwoordig weer snel verwijderd door Talpaquote:Op maandag 17 juli 2023 09:39 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
morgenee ben ff de filmpjes aan het kijken sterker nog dacht doe het snel dan sporten maar niet doorheen te komen
Net gedaan door Imie, ZooWie wil zelf het nieuws bekend maken, dat betekent bij iedereen lopen janken en NeeejjjNietDoen horenquote:Op maandag 17 juli 2023 09:41 schreef schizolientje het volgende:
is die mail nu al de deur uit?? En ik ben benieuwd of immi het stil gaat houden, ik gok van niet. Maar ik hoop ook dat de eliminatie straks is en niemand nog weet dat ze hem al aangevraagd heeft, zou ook leuk zijn toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |