Ik ben d'r ook klaar mee..ben uitgeZOEiet...quote:Op maandag 17 juli 2023 09:00 schreef Limbus het volgende:
[..]
Kan dat mens niet meer horen, lekker naar d’r moeder
als zoe gaat is het via eliminatie denk ikquote:Op maandag 17 juli 2023 09:15 schreef 5thencounter het volgende:
Imi gaat naar kantoor, ZooWie maakt geen aanstalten om mee te lopen voor haar 24 uur aanvraag
Dan gaat Moira eerder, ZooWie gaat nergens vrijwillig heen, zeker niet 1½ maand voor de finalequote:Op maandag 17 juli 2023 09:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
als zoe gaat is het via eliminatie denk ik
Was ook allemaal toneelspel om zieltjes te winnen. En in de hoop dat als ze zegt dat ze naar huis gaat er dan geen mensen op haar stemmen tijdens de eliminatie. Manipulatief kreng.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:15 schreef 5thencounter het volgende:
Imi gaat naar kantoor, ZooWie maakt geen aanstalten om mee te lopen voor haar 24 uur aanvraag
zo is er nog 1 in de loods = babetquote:Op maandag 17 juli 2023 09:18 schreef Snensie het volgende:
[..]
Was ook allemaal toneelspel om zieltjes te winnen. En in de hoop dat als ze zegt dat ze naar huis gaat er dan geen mensen op haar stemmen tijdens de eliminatie. Manipulatief kreng.
Ze is nog niet weg, en heeft nog steeds nix aangevraagd..quote:Op maandag 17 juli 2023 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over wie moeten we in hemelsnaam losgaan als Zoë weg is
of iig verbijsteren over hoe dik een laag plamuur kan zijn
Nee, maar als...quote:Op maandag 17 juli 2023 09:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is nog niet weg, en heeft nog steeds nix aangevraagd..
Ze wordt vast vandaag al naar K5 geroepen, als Regie haar niet kwijt wilquote:Op maandag 17 juli 2023 09:27 schreef cinsan het volgende:
zoe mss morgen weg dan , zie ik vandaag geen eli komen
Regie had geloof ik al iets gezegd van; Als je moet gaan moet je gaan. Dat vertelde Zoë zelf.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze wordt vast vandaag al naar K5 geroepen, als Regie haar niet kwijt wil
Dat hoop ik dan wel vind het jammer als ze vrijwillig vertrektquote:Op maandag 17 juli 2023 09:29 schreef cinsan het volgende:
hoop dat zoe zich niet laat omlullen door k5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |