Ooh ja om de dag... maar gisteren heb ik hem ook niet heen en weer zien rennen...quote:Op maandag 17 juli 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij doet het geloof ik maar drie keer per week>
Of staat dag kussen voor het springen in zijn route?
Nou beter dan in gesprek met Babbel of Isaac. Erik zag het allemaal heel lang aankomen van Babette,want die is te aardig tegen iedereen en geeft haar grenzen niet aan. En Erik kent Jeff ook heeeeeel goed bijna net zo goed als Isaac,echt waar)quote:
Ik vermoed dat als dat zo is hij niet gaat lopen. Hij houdt zich vast aan de route en de tijd. Volgens mij telt hij het aantal tikjes aan de paalquote:Op maandag 17 juli 2023 08:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja om de dag... maar gisteren heb ik hem ook niet heen en weer zien rennen...
Ja dat kan ook in de weg staan..
Sturing van achter begint steeds zichtbaarder te worden...je ziet steeds vaker mensen meer met elkaarquote:Op maandag 17 juli 2023 08:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Nou beter dan in gesprek met Babbel of Isaac. Erik zag het allemaal heel lang aankomen van Babette,want die is te aardig tegen iedereen en geeft haar grenzen niet aan. En Erik kent Jeff ook heeeeeel goed bijna net zo goed als Isaac,echt waar)
Ja hij is machtig gestructureerd en wil daar inderdaad niet van afwijken...quote:Op maandag 17 juli 2023 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als dat zo is hij niet gaat lopen. Hij houdt zich vast aan de route en de tijd. Volgens mij telt hij het aantal tikjes aan de paal
Misschien komt dat omdat er minder mensen zjin, mensen ruzie met elkaar hebbenquote:Op maandag 17 juli 2023 08:32 schreef humpty het volgende:
[..]
Sturing van achter begint steeds zichtbaarder te worden...je ziet steeds vaker mensen meer met elkaar
omgaan die voorheen een hekel aan elkaar hadden
Ja, ik moest daar gisteren en eergisteren ook wel om lachen hoor.. hij schijnt iedereen heel goed te kennen...quote:Op maandag 17 juli 2023 08:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou beter dan in gesprek met Babbel of Isaac. Erik zag het allemaal heel lang aankomen van Babette,want die is te aardig tegen iedereen en geeft haar grenzen niet aan. En Erik kent Jeff ook heeeeeel goed bijna net zo goed als Isaac,echt waar)
En hoe aardiger mensen je vinden hoe minder kans dat je een stem van ze krijgt. Vind het allemaal wel een logisch gevolg zo richting de finale.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat er minder mensen zjin, mensen ruzie met elkaar hebben
Op een gegeven moment moet je wel anders zit je de hele dag alleen
Ik zie dat niet als sturing maar als een natuurlijk verloop
Ik zie hem nog in het begin naast bijv Mirthe zitten op de bank savonds en dan in één keer een arm om haar heen slaan en dan aan het ja knikken was. Mirthe ongemakkelijk of zeggen nee Erik niet doen. Erik: oké. Zo goed kan Erik emoties van mensen lezen.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja, ik moest daar gisteren en eergisteren ook wel om lachen hoor.. hij schijnt iedereen heel goed te kennen...
Hij wilde Zoë toch helpen door op.haar te stemmen want ze is zo ongelukkig hier en dat vond hij zo zielig ( teksten an Babette herhalen over Jeff destijds)quote:Op maandag 17 juli 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
erik begint het spel nu ook te spelen , wel op zijn eigen manier nog wel , door 1 verloren stem op rupi te zetten
heb ik gemist , hij wilde eerst op rupi gaanquote:Op maandag 17 juli 2023 08:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij wilde Zoë toch helpen door op.haar te stemmen want ze is zo ongelukkig hier en dat vond hij zo zielig ( teksten an Babette herhalen over Jeff destijds)
Ja klopt, dat voelt hij niet aan... hij heeft wel eens vaker van dat soort momentjes... was van de week bij Babette ook, dan ineens omhelst hij haar vanuit het niets en dan dat gezicht van Babette.. ziet er vreselijk ongemakkelijk uit...quote:Op maandag 17 juli 2023 08:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zie hem nog in het begin naast bijv Mirthe zitten op de bank savonds en dan in één keer een arm om haar heen slaan en dan aan het ja knikken was. Mirthe ongemakkelijk of zeggen nee Erik niet doen. Erik: oké. Zo goed kan Erik emoties van mensen lezen.
Ja ik ook, het hoort er bij.quote:Op maandag 17 juli 2023 08:39 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En hoe aardiger mensen je vinden hoe minder kans dat je een stem van ze krijgt. Vind het allemaal wel een logisch gevolg zo richting de finale.
O gaat hij niet meer op Zoë?quote:Op maandag 17 juli 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
erik begint het spel nu ook te spelen , wel op zijn eigen manier nog wel , door 1 verloren stem op rupi te zetten
Kan dat mens niet meer horen, lekker naar d’r moederquote:Op maandag 17 juli 2023 08:52 schreef Frummelie het volgende:
Lekker stoer lullen Zoe, vraag dan lekker stoer je 24 uur aan als je thuis ook bakkies koffie kan drinken...
ze heeft die mop van Jeff overgenomen denk ik.quote:Op maandag 17 juli 2023 09:03 schreef 5thencounter het volgende:
Ken je die mop van ZooWie, die naar huis wilde?
quote:Op maandag 17 juli 2023 06:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Foto.. wow, waar is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^Goedemorgen
No mercy for animal abusers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |