SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze hupt vooral een beetje. Echt springen vind ik het nog niet.quote:Op maandag 17 juli 2023 00:33 schreef Varen het volgende:
Babette springt 60 cm en de stok valt er af.
Waarom niet?quote:
Het lijkt me niet zo slim om aan de febo te laten zien wie wat exact kan. Kunnen ze hun Verdien op Eli dan op aanpassen. Complot: net wie ze er uit willen.quote:Op maandag 17 juli 2023 00:42 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom niet?Ik zie Babette nu al vooruitgang boeken. Ze zal heus geen 2 meter gaan springen maar vind het wel verstandig om te oefenen.
Nouja bij deze opdracht is het eigenlijk vanzelfsprekend dat Moraima er uit gaat. Hoef je de rest niet voor te zienquote:Op maandag 17 juli 2023 00:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het lijkt me niet zo slim om aan de febo te laten zien wie wat exact kan. Kunnen ze hun Verdien op Eli dan op aanpassen. Complot: net wie ze er uit willen.
eindelijkquote:
Hihiquote:Op maandag 17 juli 2023 00:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja bij deze opdracht is het eigenlijk vanzelfsprekend dat Moraima er uit gaat. Hoef je de rest niet voor te zien
Mora gaan ze er dan ook niet op zetten...spoiler.quote:Op maandag 17 juli 2023 00:47 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja bij deze opdracht is het eigenlijk vanzelfsprekend dat Moraima er uit gaat. Hoef je de rest niet voor te zien
Ze heeft grote kans genomineerd te worden en weigert te springen. Ik ben benieuwd.quote:
Ik ook!quote:Op maandag 17 juli 2023 00:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ze heeft grote kans genomineerd te worden en weigert te springen. Ik ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |