Kan ookquote:
Eigenlijk is Moraima een omgebouwde negert, je weet toch...quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:42 schreef Dotteke het volgende:
Wat een grote voeten heeft Moraima zo als ze ligt
Mijn dochter was gisteren hier en die dacht dat het een man was.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eigenlijk is Moraima een omgebouwde negert, je weet toch...
Ik dacht het al toen ik het/haar voor het eerst zag.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn dochter was gisteren hier en die dacht dat het een man was.
Ze ligt er wel eenzaam bij zo in het hooi
O daar komt Rupert ze zegt dat ze wel eten kunnen bestellen voor vandaag
Imadiddin zegt wij gaan zakgeld doen
Ja, ik ook en meerdere net als bij Babette, daar denk ik het ook vaak bij.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik dacht het al toen ik het/haar voor het eerst zag.
Dat denkt zij maar....quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:53 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Zoë komt er geen nieuwe groep als hun klaar zijn met EJVJL
Wat moeten zo om 18 uur overdoen?quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:54 schreef engine het volgende:
Is het de rest van de dag dan niet goed geweest als je het om 6 uur 's avonds nog een keer moet doen![]()
Mirthe gaat uitjes planten
Je make up. Zelf niet zoveel ervaring meequote:
O dat, dat doet ze de hele dag door ,en het zit nooit goedquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Je make up. Zelf niet zoveel ervaring mee
Rijst met creme fraisequote:
is nog nooit gebeurdquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:11 schreef chufi het volgende:
Maar das toch eten/voedingsmiddel dus dan zou het x25 moeten .. 75Ī x25 dus
Omdat het de 1e x in het evenementen boek stond of zo of dat ICE het toen van zn 500Ī wel mocht kopen ... Zo krom die regels daar @FEBOquote:
Uit de prijzenpot?quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:09 schreef chufi het volgende:
Weer een nieuwe zak proteine shakes wilt ICE, banaan .. 6.x KG
Dit krijg je als Pipo niet de hele dag zijn make up bijwerkt........vlekkuhh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het over de cap van mij hebt, daar is niets aan veranderd (ja alleen de ruis eruit gehaald)quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:19 schreef mootie het volgende:
Ik snap niet wat er leuk is aan het veranderen van de settings van een cap
quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dit krijg je als Pipo niet de hele dag zijn make up bijwerkt........vlekkuhh!Is die spoiler nou gewoon een vraagtekenvorm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en wat ze allemaal tegen zoe heeft gezegd , ik zei dit ik zei dat.... nee babs jij zei hoe anderen het zouden zien ,niet hoe jij het ziet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Het is weer babette babette en babette op de streams vandaag
Zo vermoeiend allemaal.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:48 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja en wat ze allemaal tegen zoe heeft gezegd , ik zei dit ik zei dat.... nee babs jij zei hoe anderen het zouden zien ,niet hoe jij het ziet.
Sowieso haar manier van praten, is vermoeiend.quote:
Schudden met haar hoofd, gebaren met haar armen Haren steeds goed doenquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:07 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Sowieso haar manier van praten, is vermoeiend.
Dus ik zeg, ......
Dus ik zeg ......
Enz enz.
Ontzettend veel herhaling van dezelfde zinnen. Onnodige toevoegingen, die ook nog eens tientallen keren per 5 minuten worden herhaald.
Bizarre manier van "communiceren".
Al doet ze het soms wel doortrapt, is het wel een deel van haar system om maar geluid te moeten blijven produceren.
Dus ik zeg weetje,
Het zijn lotgenoten. Aan de kant geschoven voor de eerste de beste kerel.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:09 schreef lojanda het volgende:
Zoë gezellig met Wendy in de cabana? Waarom zoekt ze Wendy nu elke keer op? Is dit nu omdat Zoë zich verveelt of heeft ze weer iets nodig van Wendy?
Kerel?quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het zijn lotgenoten. Aan de kant geschoven voor de eerste de beste kerel.
Heb je het gesprek tussen Babette en Zoë nog meegekregen? Verder hadden ze een opdracht van 3 minuten en heb ik weinig boeiends gelezen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:10 schreef lojanda het volgende:
Ik heb vanmiddag alles gemist.. is het de moeite om terug te lezen?
Het gesprek nog wel maar de opdracht niet..quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je het gesprek tussen Babette en Zoë nog meegekregen? Verder hadden ze een opdracht van 3 minuten en heb ik weinig boeiends gelezen.
Respect dat het je nog lukt om te luisteren.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:22 schreef Thorelf het volgende:
zit tijdje naar babs en marcio te luisteren,maar babs heeft totaal geen zelfkennis.
Ik schat de kans groter dat ze voor zichzelf ook een traplift koopt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:30 schreef engine het volgende:
Mocht Moraima winnen....hele kleine kans....hoop ik dat ze van de prijs in ieder geval een personal trainer in dienst neemt want dat word anders niks met dat afvallen.
Woont ze niet gelijkvloers?quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:34 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik schat de kans groter dat ze voor zichzelf ook een traplift koopt.
Kan Babette hier iets aan doen? Als ze haar niet zo vaak in beeld brachten zagen wij ook niet wat Babs doet/zegt.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Het is weer babette babette en babette op de streams vandaag
Zij is degene die zoveel praat, die gaat open als ze wakker is en dicht als ze gaat slapen. O nee dan ook niet want dan klets ze ze nog uren door met `Marcianoquote:Op donderdag 13 juli 2023 20:50 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Kan Babette hier iets aan doen? Als ze haar niet zo vaak in beeld brachten zagen wij ook niet wat Babs doet/zegt.
Laten ze ook eens hele dagen andere in beeld brengen. Dan zal je zien dat die andere ook heel veel kletsen roddelen ect. Niet in beeld word er ook niet over gesproken.
Ieder gek zijn gebrek.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zij is degene die zoveel praat, die gaat open als ze wakker is en dicht als ze gaat slapen. O nee dan ook niet want dan klets ze ze nog uren door met `Marciano
Ja, want wat je zegt klopt niet. anderen komen heel vaak in beeld, maar niet langer dan een paar seconden of minuut, omdat ze veel rustiger zijn. Dus dan switchen ze weer naar babbeletje..quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:50 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Kan Babette hier iets aan doen? Als ze haar niet zo vaak in beeld brachten zagen wij ook niet wat Babs doet/zegt.
Laten ze ook eens hele dagen andere in beeld brengen. Dan zal je zien dat die andere ook heel veel kletsen roddelen ect. Niet in beeld word er ook niet over gesproken.
Moira en rupi beetje woorden. Hij vraagt of ze iets wil vragen. DIT IS MIJN KEUKEN, IK BLIJF HIER STAAN!quote:
Hebben ze nog iets dan?quote:
Die zijn voor morgen ochtendquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Moira en rupi beetje woorden. Hij vraagt of ze iets wil vragen. DIT IS MIJN KEUKEN, IK BLIJF HIER STAAN!
Wachten op pannenkoeken, vermoedelijk.
Ieder gek zijn gebrek.quote:Op donderdag 13 juli 2023 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zij is degene die zoveel praat, die gaat open als ze wakker is en dicht als ze gaat slapen. O nee dan ook niet want dan klets ze ze nog uren door met `Marciano
Dan is het toch een teken dat ze babs graag in beeld hebben en de andere die zogenaamd rustig zijn niet interessant vinden. En wie zegt dat die niet roddelen als ze niet in beeld zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:01 schreef realkijkers het volgende:
.]quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:21 schreef Dotteke het volgende:
O ze hebben ook nog eieren zie ik, ze komen niet om van de honger nog
Ja, want wat je zegt klopt niet. anderen komen heel vaak in beeld, maar niet langer dan een paar seconden of minuut, omdat ze veel rustiger zijn. Dus dan switchen ze weer naar babbeletje..
wijzig ivm probleem met de quote...quote:Op donderdag 13 juli 2023 21:30 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ieder gek zijn gebrek.
[..]
.]
Ja, want wat je zegt klopt niet. anderen komen heel vaak in beeld, maar niet langer dan een paar seconden of minuut, omdat ze veel rustiger zijn. Dus dan switchen ze weer naar babbeletje..
Het gaat niet echt lekker met pannenkoeken bakkenquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:47 schreef engine het volgende:
Het gaat nog niet vanzelf met de pannenkoekjes. Jasper neemt een hapje om te proeven maar het is niet gaar.
Nee niet echtquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat niet echt lekker met pannenkoeken bakken
De verhoudingen zullen wel niet goed zijnquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Nee niet echtnu wel iets beter maar ook niet echt vanzelf.
Volgens Jappie komt dat door het abnormale deegquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:56 schreef engine het volgende:
Die pannen zijn gewoon op. Met moeite lukt het om pannenkoekjes te bakken.
Jawel ei wel. Dat heb ik gezien. Koffiemelk, melk of geen melk weet ik nietquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:03 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Volgens Jappie komt dat door het abnormale deeg.
Met koffie melk o.a., hoorde ik hem serieus vertellen tegen Mirthe. en geen ei?
Echt dat kind is een potentiële stalker. Die gaat elke dag op en neer naar Den Helder om Isaac te stalken als ze hier uit zijn. Echt helemaal gestoord die griet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:03 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë tegen Erik over Isaac: omdat ik zijn vriendin ben........ uhhhh omdat ik een vriendin van hem ben....
Wat ze ook tegen haar zeggen of gezegd hebben, Zoë blijft in haar eigen fantasiewereld leven als het om Isaac gaat.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt dat kind is een potentiële stalker. Die gaat elke dag op en neer naar Den Helder om Isaac te stalken als ze hier uit zijn. Echt helemaal gestoord die griet.
Wie wil er een steenpuist op de kont van Erik gaan weghalenquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:07 schreef xsaskiax het volgende:
Erik heeft een steenpuist op zijn kont...... ze willen hem weghalen, maar nee hoor, Erik wil er echt niets van weten.
Hij vindt het weghalen van puistjes maar een rare gewoonte, ze gaan bij he altijd vanzelf weg
Ze wordt beschermd door achter omdat ze het laatste “ jonkie” is maar wat wat mij betreft mag ze de eerst volgende keer wieberenquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat ze ook tegen haar zeggen of gezegd hebben, Zoë blijft in haar eigen fantasiewereld leven als het om Isaac gaat.
Ik vraag me af wat de reden is dat ze haar niet met haar neus keihard op de feiten drukken, vooral Isaac zelf.
Vanmiddag zei ze nog tegen hem dat ze boven hem wil blijven slapen tot het eind, omdat ze het 'gezel' vindt...
Daar moeten ze ook niet aan zitten, het beste is om die vanzelf weg te laten gaan.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:07 schreef xsaskiax het volgende:
Erik heeft een steenpuist op zijn kont...... ze willen hem weghalen, maar nee hoor, Erik wil er echt niets van weten.
Hij vindt het weghalen van puistjes maar een rare gewoonte, ze gaan bij he altijd vanzelf weg
Dat kind gaat echt nog winnen ook...ze wordt op handen gedragen door de Febo, helaas...quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:13 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ze wordt beschermd door achter omdat ze het laatste “ jonkie” is maar wat wat mij betreft mag ze de eerst volgende keer wieberen
Moraima zag het helemaal voor zich, Zoë en Mirthe zitten er ook bijquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Wie wil er een steenpuist op de kont van Erik gaan weghalen
Zijquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Moraima zag het helemaal voor zich, Zoë en Mirthe zitten er ook bij
Ze kijkt ook altijd filmpjes op Tiktok zei ze..... zeker ook een fan van die Dr Pimpelpopper of hoe hij heten mag
Ik heb al moeite om dit te lezen. Aparte hobby.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Moraima zag het helemaal voor zich, Zoë en Mirthe zitten er ook bij
Ze kijkt ook altijd filmpjes op Tiktok zei ze..... zeker ook een fan van die Dr Pimpelpopper of hoe hij heten mag
Die staat nu ook al 3x per dag onder de douche lijkt KimW wel, beetje overdrevenquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:53 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en nu samen douchen al is het in aparte hokjes
Ja er ging koffiemelkpoeder en 'n lepel van die eiwitdrank/pre-workoutpoeder in de blender metquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel ei wel. Dat heb ik gezien. Koffiemelk, melk of geen melk weet ik niet
Die moest dat van het baasje (marciano) dus zij zal ook wel moetenquote:Op donderdag 13 juli 2023 23:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die staat nu ook al 3x per dag onder de douche lijkt KimW wel, beetje overdreven
Gisteren ook. Niet lang genoeg gekeken of hij al dan niet vertrok, en vanochtend ook niet gekeken. Misschien iemand?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 00:32 schreef Harry het volgende:
Voor de statistieken: Marciano is, na het luisteren van muziek op K4, bij Babette in bed gekropen.
Verwacht ook niet veel vandaag, maar je weet het nooitquote:Op vrijdag 14 juli 2023 06:37 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
ze kunnen paar dagen verder met eten , crisis is gedaan
dus word weer saaie dag , met veel blabla van een paar
verwacht begin volgende week eliminatie
regie werkt gewoonlijk niet mee om ons te verassenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verwacht ook niet veel vandaag, maar je weet het nooit
Nee een vroege zoemer zou een keertje leuk zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2023 06:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
regie werkt gewoonlijk niet mee om ons te verassen
En tussen het tanden poetsen door kwekken,,,als je hier naar kijkt hoe ze doetquote:
sasha is dinsdag jarigquote:Op vrijdag 14 juli 2023 07:15 schreef humpty het volgende:
Gisteravond nog 5 minuten streams aan gehad en hoorde Zoe tegen Sacha zeggen
dinsdag he waarop Sacha knikte ... gelet op hun lichaamstaal leek het mij dat ze
weten dat er dinsdag een eliminatie is en dat ze naar huis gaat
Maar dat is een aanname van mij
quote:
Omdat ze dan andere camera's gaan gebruiken met licht.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:16 schreef Rhosyn het volgende:
Stream van buiten naar de loods. Ik hoor gepraat.
Licht in de loods aan.
Ik zie nieuwe beelden.
De camera stond op de vide en kantoor.
Toen werd het beeld zwart.
Lichten gaan aan in de slaapkamers.
Ik zag vaker dat de streams op zwart gaan vlak voordat de lichten aan gaan.
Ik had er later onder gezet.." logisch natuurijk" haha inderdaad omdat ze als 1ste wakker is... komt denk ik omdat ik niet gewend ben Sasha daar te zien s'ochtends..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat ze als enige wakker is?
Een Eunicje?
En de Bros sporten wel? waar ligt de grens?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
Erik neemt weer een sportshake.
Hij heeft niet eens "gesport"..
ze vertelde aan Bern dat ze voor het studeren veel overschrijft uit boeken zodat ze dit boek in kan leveren en een volgend boek kan vragen en dat dit ook haar manier van studeren is. En nakijken wat ze schrijft is aan het programquote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha schrijft inderdaad in een soort dagboek. Een journal oid. Het beeld ging er op en ik kon lezen wat er stond.
Dat vind ik niet okee.
ze vertelde aan Bern dat ze voor het studeren veel overschrijft uit boeken zodat ze dit boek in kan leveren en een volgend boek kan vragen en dat dit ook haar manier van studeren is. En nakijken wat ze schrijft is aan het programquote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha schrijft inderdaad in een soort dagboek. Een journal oid. Het beeld ging er op en ik kon lezen wat er stond.
Dat vind ik niet okee.
maar als je niet gezond eet een goede aanvulling qua stofjesquote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
Erik neemt weer een sportshake.
Hij heeft niet eens "gesport"..
En de huispsychologe heeft niet door dat Marciano het afstoten en aantrekken tactiek gebruikt om haar steeds meer aan hem te binden.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:01 schreef schizolientje het volgende:
toen Zoe steeds in de buurt van Isaac was stond dat hier, nu zie je alsmaar Marciano en Babette samen in ruimtes maar op elkaars lip
en zelf gaat ze steeds bloter rond lopen, nu een kleine slip en bh Bijzonderquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
En de huispsychologe heeft niet door dat Marciano het afstoten en aantrekken tactiek gebruikt om haar steeds meer aan hem te binden.
Babette gaat zich even wegen 74,7 weegt ze nu. Staat nu in bh en onderbroekquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:01 schreef schizolientje het volgende:
toen Zoe steeds in de buurt van Isaac was stond dat hier, nu zie je alsmaar Marciano en Babette samen in ruimtes maar op elkaars lip
Marciano komt uit een cultuur waarbij de vrouw de man volgt. Dat is bij streng gereformeerden ook het geval.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
En de huispsychologe heeft niet door dat Marciano het afstoten en aantrekken tactiek gebruikt om haar steeds meer aan hem te binden.
mini stijfje mss , past bij zijn formaat qwa lengtequote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette gaat zich even wegen 74,7 weegt ze nu. Staat nu in bh en onderbroek
Marciano staat onder de douche en kijkt en vind dat ze niet dunner moet worden, zou hij een stijffie hebben als hij haar zo in haar ondergoed ziet staan
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:09 schreef cinsan het volgende:
mi
[..]
mini stijfje mss , past bij zijn formaat qwa lengte
Als zijn lichaam in porportie is dan zal je dat niet makkelijk kunnen zien.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette gaat zich even wegen 74,7 weegt ze nu. Staat nu in bh en onderbroek
Marciano staat onder de douche en kijkt en vind dat ze niet dunner moet worden, zou hij een stijffie hebben als hij haar zo in haar ondergoed ziet staan
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als zijn lichaam in porportie is dan zal je dat niet makkelijk kunnen zien.
Morgen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
Babette krijgt weer een oproep dat ze haar microfoon goed moet doen
En ze vloekt en ze scheldt op de stem.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
Babette krijgt weer een oproep dat ze haar microfoon goed moet doen
Voor vandaag dan, morgen weer een ander.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:53 schreef Harry het volgende:
Babette kiest voor een komende eliminatie voor Bern.
Zoe: als Isaac een pet op doet is het voor Mirthe, anders voor Bern.
dan zl de rest van team ice ook wel voor bern gaan vrees ikquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:53 schreef Harry het volgende:
Babette kiest voor een komende eliminatie voor Bern.
En dan zal team Bern, Sasha wel zo stom zijn om op Mori te gaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan zl de rest van team ice ook wel voor bern gaan vrees ik
dat weet bijna zeker, normaal moet bern het kunnen halen van morriequote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan zal team Bern, Sasha wel zo stom zijn om op Mori te gaan.
Als je wist hoe de volgende eliminatie eruitziet, laatst was het alleen Eunice die moest overleven (en gek genoeg geen woord van wanneer ze het haalt, kan iemand worden aangewezen om te vertrekken)quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat weet bijna zeker, normaal moet bern het kunnen halen van morrie
oh ja maakt bern zeker kans om te vertrekkenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je wist hoe de volgende eliminatie eruitziet, laatst was het alleen Eunice die moest overleven (en gek genoeg geen woord van wanneer ze het haalt, kan iemand worden aangewezen om te vertrekken)
Dat vond ik zo raar . Ik zat te wachten om het SV af te schrijven maar er kwam nietquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je wist hoe de volgende eliminatie eruitziet, laatst was het alleen Eunice die moest overleven (en gek genoeg geen woord van wanneer ze het haalt, kan iemand worden aangewezen om te vertrekken)
die gelooft haar eigen leugens nogquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:21 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Ik zit verbaasd te luisteren naar Zoë die tegen Mirthe staat te oreren hoe goed zij altijd haar best heeft gedaan bij de verdienopdrachten, hoeveel doorzettingsvermogen ze eigenlijk heeft..... wat ze allemaal goed gedaan heeft.....
Zou ze dit werkelijk zelf geloven????
Zoë heeft hetzelfde als babette totaal geen zelfkennis. Vinden zichzelf heel eerlijk en sociaalquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:21 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Ik zit verbaasd te luisteren naar Zoë die tegen Mirthe staat te oreren hoe goed zij altijd haar best heeft gedaan bij de verdienopdrachten, hoeveel doorzettingsvermogen ze eigenlijk heeft..... wat ze allemaal goed gedaan heeft.....
Vast, Zoë denkt dat ze heel veel is en dat ze een sterke speler is door haar grote mond.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:21 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Dan nu nog even wat spraakles en ze is perfect!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast, Zoë denkt dat ze heel veel is en dat ze een sterke speler is door haar grote mond.
Dat heb ik al een paar keer gehoord dat ze dat zei
Ze maakte net iets heel raars van het woord 'Celsius'.... kan niet meer herhalen wat, maar ze verhaspelde hetquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan nu nog even wat spraakles en ze is perfect!![]()
Goede morgen you all.
Zij denkt echt dat ze heel de loods in haar zak heeft...hoogdravende bitch... met d'r strepensmoel..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast, Zoë denkt dat ze heel veel is en dat ze een sterke speler is door haar grote mond.
Dat heb ik al een paar keer gehoord dat ze dat zei
Gooi het eruit Frum!!!! (en ik vind dat je groot gelijk hebtquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zij denkt echt dat ze heel de loods in haar zak heeft...hoogdravende bitch... met d'r strepensmoel..
dat poederloeder is toch zo gemeen vals krengquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:34 schreef OmaJacky het volgende:
Uitgenast die Zoë.
De hele dag alleen maar bezig met eliminatie.
Nu met Mirthe : stel je voor , dit is een vraag maar je hoeft geen antwoord geven hoor maar je weet wat ik bedoel bla bla bla.
Als je in je 1tje eli moet doen en je wint wie ga je dan weg doen. Mirthe probeert beetje te ontwijken. Zoe gaat door wie ze denkt dat mirthe niet weg zou doen. Mirthe is beetje stil.
Zoe noemt namen op wie ze denkt.
Mirthe antwoord dat er een aantal zijn die ze niet weg zou sturen. Zoe lult en lult en lult en lult en noemt weer namen.
Zo uitgenast dat ze er toch een beetje achter komt wie mirthe niet zou weg sturen.
Dat gaat ze straks weer doorlullen naar babs en ice.
Je komt gewoon niet onder dat gelul van zoe uit, en zeker een mirthe die probeert t wel maar lukt haat niet.
Net zoals: elk seintje heeft zijn geintje. Domme doos wil meepraten met de volwassenen. Ze heeft de bel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt. En als b.v. Babette zegt dat Zoe het een zegt en het andere doet dan geeft Zoe opeens een hele andere draai aan wat ze nou echt bedoelde. Hopeloos vermoeiend, nog erger dan Babette vind ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze maakte net iets heel raars van het woord 'Celsius'.... kan niet meer herhalen wat, maar ze verhaspelde het
Perfect beschreven!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:34 schreef OmaJacky het volgende:
Uitgenast die Zoë.
De hele dag alleen maar bezig met eliminatie.
Nu met Mirthe : stel je voor , dit is een vraag maar je hoeft geen antwoord geven hoor maar je weet wat ik bedoel bla bla bla.
Als je in je 1tje eli moet doen en je wint wie ga je dan weg doen. Mirthe probeert beetje te ontwijken. Zoe gaat door wie ze denkt dat mirthe niet weg zou doen. Mirthe is beetje stil.
Zoe noemt namen op wie ze denkt.
Mirthe antwoord dat er een aantal zijn die ze niet weg zou sturen. Zoe lult en lult en lult en lult en noemt weer namen.
Zo uitgenast dat ze er toch een beetje achter komt wie mirthe niet zou weg sturen.
Dat gaat ze straks weer doorlullen naar babs en ice.
Je komt gewoon niet onder dat gelul van zoe uit, en zeker een mirthe die probeert t wel maar lukt haat niet.
Ja zoiets was het inderdaad, imi is slecht te verstaan maar het ging over iets van 3 euro .quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:39 schreef Dotteke het volgende:
Wat zei Imadiddin nu tegen moraima over die zonnepitten, dat ze die zo kreeg maar dat ze moest zeggen dat ze het van haar zakgeld had gekocht?
Ooh echt hé haha, ik kan die snotneus niet meer zien...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gooi het eruit Frum!!!! (en ik vind dat je groot gelijk hebt)
Ja klopt,quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:39 schreef Dotteke het volgende:
Wat zei Imadiddin nu tegen moraima over die zonnepitten, dat ze die zo kreeg maar dat ze moest zeggen dat ze het van haar zakgeld had gekocht?
Jammer, ik heb het niet gehoord..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:39 schreef Dotteke het volgende:
Ik verstond hem niet goed helaasquote:
Die kan echt helemaal niets voor zichzelf houden en zélfs Babette heeft haar daar met regelmaat op aangesproken. Dat ze niet tegen iedereen uit de school moet klappen. Maar de bekende reactie van Zoe is dan: heb ik maling aan, wat heb ik met die lui te maken?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:47 schreef OmaJacky het volgende:
En daar gaat zoe alles doorlullen aan babs.
tuurlijk en die lult het door aan tiano , gat dan naar ice ......................................zemirge ratten zijn heel team ice. wel benieuwd wat wendy gaat doen bij eliquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:47 schreef OmaJacky het volgende:
En daar gaat zoe alles doorlullen aan babs.
Als ze daarvoor bang is dan moet ze juist doen alsof ze er nog veel last van heeft en niet net doen of het over is.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:49 schreef OmaJacky het volgende:
Babs zegt dat ze nu net moet doen alsof die pols over is .
Ze is dus bang dat ze op de stip gezet wordt doordat ze een beetje last van haar pols heeft.
Toch doet hij altijd zijn best verstaanbaar te zijn door erg langzaam te praten. Ik vind dat hij dat goed doet ook al is het best wel vermoeiend. Moet het voor hem ook zijn en we weten niet hoelang hij al in Nederland is.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan Imi nooit verstaan.. hoe ik me ook inspan..
Babette gaat er vanuit dat als 'die mensen' weten dat ze nog last van haar pols heeft ze haar als 'aangeschoten wild' zien, een heel gemakkelijke tegenstander en dat ze haar daarom op de stip zullen zettenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als ze daarvoor bang is dan moet ze juist doen alsof ze er nog veel last van heeft en niet net doen of het over is.
O, op die fiets! Heb ik verkeerd begrepen, sorry.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette gaat er vanuit dat als 'die mensen' weten dat ze nog last van haar pols heeft ze haar als 'aangeschoten wild' zien, een heel gemakkelijke tegenstander en dat ze haar daarom op de stip zullen zetten
Ik heb ook een kapot oor, dus dat helpt niet mee... Rupie is ook een drama en van Moirama versta ik alleen maar... ik, ik, ik, die, die, die..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Toch doet hij altijd zijn best verstaanbaar te zijn door erg langzaam te praten. Ik vind dat hij dat goed doet ook al is het best wel vermoeiend. Moet het voor hem ook zijn en we weten niet hoelang hij al in Nederland is.
Van Moirama vind ik het erger dat ze onverstaanbaar praat en Ruby ook. Die praten meer lui.
En sfeer?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:01 schreef Frummelie het volgende:
Ooh d'r is nu zeker een vrijmibo met bier, nu de pot lekker gevuld is...
Ik denk dat zij denkt dat als ze nog last van haar pols heeft ze eerder op de stip terecht gaat komen omdat ze dan zwak is en sommige proeven niet zou kunnen met die pols.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als ze daarvoor bang is dan moet ze juist doen alsof ze er nog veel last van heeft en niet net doen of het over is.
Nou verleden week was er geen hol aan... geen sfeer te bekennen... nu brengt bier misschien sfeer...quote:
je hoort ze niet zoveel meer over drank praten sinds die ene die nu regelmatig op Instagram berichtjes post met een glas wijn in de hand.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:01 schreef Frummelie het volgende:
Ooh d'r is nu zeker een vrijmibo met bier, nu de pot lekker gevuld is...
Ooh geen idee...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
je hoort ze niet zoveel meer over drank praten sinds die ene die nu regelmatig op Instagram berichtjes post met een glas wijn in de hand.
Ja vreselijk, net als Moriama die versta ik ook 9 van de 10 x nietquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan Imi nooit verstaan.. hoe ik me ook inspan..
Het wordt waarschijnlijk niet meer zo in beeld gebracht, want toevallig had Babette het er vandaag een paar keer over dat ze zo'n trek in wijn had en volgens mij Wendy en Mirthe willen samen een fles wijn kopenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
je hoort ze niet zoveel meer over drank praten sinds die ene die nu regelmatig op Instagram berichtjes post met een glas wijn in de hand.
loverboy praktijken?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben het dan ook extra druk met die ondertiteling voor de tv uitzending toe te voegen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk, net als Moriama die versta ik ook 9 van de 10 x niet
erik mag wel meestemmen , mag niet op hem gestemd door vrijstelling., zo slims is poederloeder dusquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë: het wordt een van de 8 bij ons en 1 van de 4 bij jullie, want Erik doet niet mee....... dus je bent sneller aan de beurt he....
Man man man.... in de afleveringen heb je kamp links en kamp rechts volgens Zoë....
Wat een 'wijsheid' onder het plamuren en haren doen.
Hier net zo...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk, net als Moriama die versta ik ook 9 van de 10 x niet
En ze sputtert al lachend tegenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:26 schreef danaqui het volgende:
Tiano tegen Babs" JIJ GAAT MIJ MEE HELPEN NU" MIJN GOD DIE HAD IK TOCH EEN KLAP GEGEVEN
Soms lijkt het wel alsof ze expres over achter lullen omdat ze zouden weten dat dan er een sl komt of stream switchquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:05 schreef freaky40 het volgende:
Zoe weer over achter lullen, SL...en streamwissel.
Belachelijk.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:07 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Soms lijkt het wel alsof ze expres over achter lullen omdat ze zouden weten dat dan er een sl komt of stream switch
en Zoë en Babette.... het wordt al een heel lijstje en ze gaan steeds meer opvallenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:09 schreef freaky40 het volgende:
Nee eerst 'een grote vis' exit. Moraima mag nog wel 1 rondje eli blijven. Eerst Bern er uit of Sasha.
Verwacht ook niet veel, ze zullen nog wel een vrijmibo hebben straksquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:12 schreef spapaars het volgende:
Dus het hoogtepunt van de dag zal zijn, de boodschappen komen binnen.
Niemand wilt op de stip en ik zie bij iedereen wel een stuk stress hiervan.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 12:04 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat zij denkt dat als ze nog last van haar pols heeft ze eerder op de stip terecht gaat komen omdat ze dan zwak is en sommige proeven niet zou kunnen met die pols.
Babs is als de dood dat ze op de stip komt , zwakke pols of niet.
Ze zegt tegen werkelijk iedereen dat het haar niet uitmaakt maar ze schijt in d'r broek om op de stip te komen.
dat heeft ze altijd met iedereen gedaanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat er weer over dat Babette in gesprek is gegaan met Erik en haar weer heeft laten zitten
Zoë gaat er van huilen.quote:
Het is iedere dag dit gedoe tussen hun twee. Gisteren hebben ze er nog een heel gesprek over gehad.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dat heeft ze altijd met iedereen gedaan
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:08 schreef xsaskiax het volgende:
Moraima wordt constant door Rupert en Imadiddin uit de wind gehouden, bevoordeeld, als een mater familias... en nog heeft ze een grote bek op het kantoor bij Imadiddin, nu weer over Rupert.
Ze wordt meer en meer een rupsjenooitgenoeg, steeds meer hebben, hebben, ik, ik, (misschien valt het nu meer op nu er minder bewoners zijn)... de leuke Moraima is weg, dit is iemand die belust is op geld, die koste wat het kost wil winnen en daarbij over alles en iedereen heen stampt, zelfs de mannen die haar bijna een jaar 'beschermd' hebben.
Van mij mag ze de volgende op de stip zijn.
Maar wat een drammer is die snotneus.. daar wordt je toch helemaal gek van.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:19 schreef spapaars het volgende:
Je zet mij onder druk zegt Babette.
Die zal ook nooit iets toegeven.
[ afbeelding ]
Natuurlijk, die mag nog een rondje verder. Zit in een zetel voor de finale.quote:
Babet zet bewust die vriendschap op het spel, net zoals ze met Wendy heeft gedaanquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
Over een uurtje knuffelen ze elkaar weer
Niet alles wat jij doet hoeft niet goed te zijn
Ze babbelen door elkaar heen en laten elkaar niet uitpraten
Hij gaat zo popcorn halenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Natuurlijk, die mag nog een rondje verder. Zit in een zetel voor de finale.
Ik erger mij nog meer aan die zelfingenomenheid van Babette.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:21 schreef lojanda het volgende:
M
[..]
Maar wat een drammer is die snotneus.. daar wordt je toch helemaal gek van.
Ze blijft gewoon door tetteren…
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet zet bewust die vriendschap op het spel, net zoals ze met Wendy heeft gedaan
Dat vind ik ook storend aan haar. En dat door tetteren als Zoë iets zegt, ze kan geen zin af maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik erger mij nog meer aan die zelfingenomenheid van Babette.
Ze denkt echt dat ze de slimste is daar, terwijl ze niet beseft dat ze in Marciano's spinnenweb gevangen zit.
Nou ik denk dat ze idd wel één van de slimste daar is en wat Marciano betreft is ze verliefd en voor nu neemt ze voor alles voor lief van wat hij zegt en doet.. maar ook daar komt ze nog wel achter.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik erger mij nog meer aan die zelfingenomenheid van Babette.
Ze denkt echt dat ze de slimste is daar, terwijl ze niet beseft dat ze in Marciano's spinnenweb gevangen zit.
Ze laat zelden iemand uitpraten omdat ze altijd overtuigd is van haar gelijk, een vervelende eigenschap.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vind ik ook storend aan haar. En dat door tetteren als Zoë iets zegt, ze kan geen zin af maken.
O ze was dus in gesprek met Babette toen Babette met Erik mee ging
Zo er slaat er een een deur dicht
Ik ben geen maatschappelijk werk zegt Babette
Jammer dat ik geen zetje kan geven..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:28 schreef freaky40 het volgende:
Zoe heeft nog een klein setje nodig en dan is ze weg.
Ze is niet dom. Als je zo kan liegen en manipuleren moet je heel goed kunnen onthouden wat je tegen wie gezegd hebt.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ze idd wel één van de slimste daar is en wat Marciano betreft is ze verliefd en voor nu neemt ze voor alles voor lief van wat hij zegt en doet.. maar ook daar komt ze nog wel achter.
Dat gaat hij echt niet doen.. dat durft hij niet eens de schijterd. Dan wordt zijn groep kleiner en dan na een paar dagen stapt Zoë zelf op. Nee dat is voor hem geen optie. Isaac zal moeten dealen met dit gezeik van die tweequote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Isaac kan Zoe nu gebruiken om Babet naar huis te sturen, zijn belofte aan Jeff
Beb heeft anders wel haar best gedaan om vogeltje afhankelijk van haar te maken want die extra stem was toch wel handig.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:38 schreef Frummelie het volgende:
Babette wilde Erik even iets laten horen, omdat Erik nooit boven is... maar Zoe wil dat als ze met haar vingers knipt dat Babette er gelijk staat... ze zuigt Babette constant leeg, iedere dag weer... ik zou er ook knettergek van worden..
Maandag weer.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:40 schreef danaqui het volgende:
Nou FEBO mooie tijd om er een eli in te gooien
Ik doe meequote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daahaaaag Zoe, ik hang de vlag alvast uit...
Isaac en Sas.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:38 schreef schizolientje het volgende:
oh jee, 1 voor 1 iedereen langs om haar verhaal te vertellen. Babette ging geen muziek luisteren, ze vroeg of Erik wist dat bepaalde muziek op dat apparaat stond
En terecht, pffquote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Babette trekt haar handen er van af, ze kan niet meer.
Dat is gedeeltelijk waar... ze heeft haar ook onder haar vleugels genomen omdat ze al maanden naar huis wil en verdrietig is... niet alleen voor eigen belang..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 13:40 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Beb heeft anders wel haar best gedaan om vogeltje afhankelijk van haar te maken want die extra stem was toch wel handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |