quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:09 schreef cinsan het volgende:
mi
[..]
mini stijfje mss , past bij zijn formaat qwa lengte
Als zijn lichaam in porportie is dan zal je dat niet makkelijk kunnen zien.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette gaat zich even wegen 74,7 weegt ze nu. Staat nu in bh en onderbroek
Marciano staat onder de douche en kijkt en vind dat ze niet dunner moet worden, zou hij een stijffie hebben als hij haar zo in haar ondergoed ziet staan
quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als zijn lichaam in porportie is dan zal je dat niet makkelijk kunnen zien.
Morgen.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
Babette krijgt weer een oproep dat ze haar microfoon goed moet doen
En ze vloekt en ze scheldt op de stem.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
Babette krijgt weer een oproep dat ze haar microfoon goed moet doen
Voor vandaag dan, morgen weer een ander.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:53 schreef Harry het volgende:
Babette kiest voor een komende eliminatie voor Bern.
Zoe: als Isaac een pet op doet is het voor Mirthe, anders voor Bern.
dan zl de rest van team ice ook wel voor bern gaan vrees ikquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:53 schreef Harry het volgende:
Babette kiest voor een komende eliminatie voor Bern.
En dan zal team Bern, Sasha wel zo stom zijn om op Mori te gaan.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan zl de rest van team ice ook wel voor bern gaan vrees ik
dat weet bijna zeker, normaal moet bern het kunnen halen van morriequote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan zal team Bern, Sasha wel zo stom zijn om op Mori te gaan.
Als je wist hoe de volgende eliminatie eruitziet, laatst was het alleen Eunice die moest overleven (en gek genoeg geen woord van wanneer ze het haalt, kan iemand worden aangewezen om te vertrekken)quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat weet bijna zeker, normaal moet bern het kunnen halen van morrie
oh ja maakt bern zeker kans om te vertrekkenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je wist hoe de volgende eliminatie eruitziet, laatst was het alleen Eunice die moest overleven (en gek genoeg geen woord van wanneer ze het haalt, kan iemand worden aangewezen om te vertrekken)
Dat vond ik zo raar . Ik zat te wachten om het SV af te schrijven maar er kwam nietquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als je wist hoe de volgende eliminatie eruitziet, laatst was het alleen Eunice die moest overleven (en gek genoeg geen woord van wanneer ze het haalt, kan iemand worden aangewezen om te vertrekken)
die gelooft haar eigen leugens nogquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:21 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Ik zit verbaasd te luisteren naar Zoë die tegen Mirthe staat te oreren hoe goed zij altijd haar best heeft gedaan bij de verdienopdrachten, hoeveel doorzettingsvermogen ze eigenlijk heeft..... wat ze allemaal goed gedaan heeft.....
Zou ze dit werkelijk zelf geloven????
Zoë heeft hetzelfde als babette totaal geen zelfkennis. Vinden zichzelf heel eerlijk en sociaalquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:21 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Ik zit verbaasd te luisteren naar Zoë die tegen Mirthe staat te oreren hoe goed zij altijd haar best heeft gedaan bij de verdienopdrachten, hoeveel doorzettingsvermogen ze eigenlijk heeft..... wat ze allemaal goed gedaan heeft.....
Vast, Zoë denkt dat ze heel veel is en dat ze een sterke speler is door haar grote mond.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:21 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh
Dan nu nog even wat spraakles en ze is perfect!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast, Zoë denkt dat ze heel veel is en dat ze een sterke speler is door haar grote mond.
Dat heb ik al een paar keer gehoord dat ze dat zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |