Kan ookquote:
Eigenlijk is Moraima een omgebouwde negert, je weet toch...quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:42 schreef Dotteke het volgende:
Wat een grote voeten heeft Moraima zo als ze ligt
Mijn dochter was gisteren hier en die dacht dat het een man was.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eigenlijk is Moraima een omgebouwde negert, je weet toch...
Ik dacht het al toen ik het/haar voor het eerst zag.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn dochter was gisteren hier en die dacht dat het een man was.
Ze ligt er wel eenzaam bij zo in het hooi
O daar komt Rupert ze zegt dat ze wel eten kunnen bestellen voor vandaag
Imadiddin zegt wij gaan zakgeld doen
Ja, ik ook en meerdere net als bij Babette, daar denk ik het ook vaak bij.quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik dacht het al toen ik het/haar voor het eerst zag.
Dat denkt zij maar....quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:53 schreef Dotteke het volgende:
Volgens Zoë komt er geen nieuwe groep als hun klaar zijn met EJVJL
Wat moeten zo om 18 uur overdoen?quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:54 schreef engine het volgende:
Is het de rest van de dag dan niet goed geweest als je het om 6 uur 's avonds nog een keer moet doen![]()
Mirthe gaat uitjes planten
Je make up. Zelf niet zoveel ervaring meequote:
O dat, dat doet ze de hele dag door ,en het zit nooit goedquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:00 schreef engine het volgende:
[..]
Je make up. Zelf niet zoveel ervaring mee
Rijst met creme fraisequote:
is nog nooit gebeurdquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:11 schreef chufi het volgende:
Maar das toch eten/voedingsmiddel dus dan zou het x25 moeten .. 75¤ x25 dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |