abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209889006
Zoë staat nu te vissen wie Mirthe weg zou sturen als ze een eliminatie wint.....
Mirthe wil het liefste dan geblinddoekt worden en rondgedraaid...
Zoë vraagt of ze haar weg zou sturen..... neuh.. zegt Mirthe
Zoë zegt dat zij Jasper of Bern weg zou sturen.....
volgens mij hoopt ze dat deze info doorgegeven zal worden

Ze noemt nog maar even de namen van 'haar kant' die er nog nooit opgekomen zijn... hint hint.....
Vorige keer stonden ALLE camera's op mij gericht hoor.....zegt Zoë
vissen, vissen, vissen
pi_209889011
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:29 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Dan nu nog even wat spraakles en ze is perfect! _O-
Goede morgen you all. :W
Ze maakte net iets heel raars van het woord 'Celsius'.... kan niet meer herhalen wat, maar ze verhaspelde het
pi_209889021
Uitgenast die Zoë.
De hele dag alleen maar bezig met eliminatie.
Nu met Mirthe : stel je voor , dit is een vraag maar je hoeft geen antwoord geven hoor maar je weet wat ik bedoel bla bla bla.
Als je in je 1tje eli moet doen en je wint wie ga je dan weg doen. Mirthe probeert beetje te ontwijken. Zoe gaat door wie ze denkt dat mirthe niet weg zou doen. Mirthe is beetje stil.
Zoe noemt namen op wie ze denkt.
Mirthe antwoord dat er een aantal zijn die ze niet weg zou sturen. Zoe lult en lult en lult en lult en noemt weer namen.
Zo uitgenast dat ze er toch een beetje achter komt wie mirthe niet zou weg sturen.
Dat gaat ze straks weer doorlullen naar babs en ice.

Je komt gewoon niet onder dat gelul van zoe uit, en zeker een mirthe die probeert t wel maar lukt haar niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door OmaJacky op 14-07-2023 11:42:12 ]
pi_209889025
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vast, Zoë denkt dat ze heel veel is en dat ze een sterke speler is door haar grote mond.
Dat heb ik al een paar keer gehoord dat ze dat zei
Zij denkt echt dat ze heel de loods in haar zak heeft...hoogdravende bitch... met d'r strepensmoel..
Gewoon omdat het kan!
pi_209889052
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:34 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Zij denkt echt dat ze heel de loods in haar zak heeft...hoogdravende bitch... met d'r strepensmoel..
Gooi het eruit Frum!!!! (en ik vind dat je groot gelijk hebt :) )
pi_209889059
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:34 schreef OmaJacky het volgende:
Uitgenast die Zoë.
Nu met Mirthe : stel je voor , dit is een vraag maar je hoeft geen antwoord geven hoor maar je weet wat ik bedoel bla bla bla.
Als je in je 1tje eli moet doen en je wint wie ga je dan weg doen. Mirthe probeert beetje te ontwijken. Zoe gaat door wie ze denkt dat mirthe niet weg zou doen. Mirthe is beetje stil.
Mirthe antwoord dat er een aantal zijn die ze niet weg zou sturen. Zoe lult en lult en lult en lult en noemt weer namen.
Zo uitgenast dat ze er toch een beetje achter komt wie mirthe niet zou weg sturen.

Je komt gewoon niet onder dat gelul van zoe uit, en zeker een mirthe die probeert t wel maar lukt haat niet.
dat poederloeder is toch zo gemeen vals kreng :( :( :( :( :( :( :(
  Moderator vrijdag 14 juli 2023 @ 11:39:16 #182
388664 crew  Dotteke
pi_209889065
Wat zei Imadiddin nu tegen moraima over die zonnepitten, dat ze die zo kreeg maar dat ze moest zeggen dat ze het van haar zakgeld had gekocht?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_209889068
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:33 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Ze maakte net iets heel raars van het woord 'Celsius'.... kan niet meer herhalen wat, maar ze verhaspelde het
Net zoals: elk seintje heeft zijn geintje. Domme doos wil meepraten met de volwassenen. Ze heeft de bel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt. En als b.v. Babette zegt dat Zoe het een zegt en het andere doet dan geeft Zoe opeens een hele andere draai aan wat ze nou echt bedoelde. Hopeloos vermoeiend, nog erger dan Babette vind ik.
pi_209889088
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:34 schreef OmaJacky het volgende:
Uitgenast die Zoë.

Je komt gewoon niet onder dat gelul van zoe uit, en zeker een mirthe die probeert t wel maar lukt haat niet.
Perfect beschreven! ^O^
pi_209889090
Ze gaan weer kabbelend het weekend in, nothing to see here...
Allemaal cabaretteketet!
pi_209889102
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:39 schreef Dotteke het volgende:
Wat zei Imadiddin nu tegen moraima over die zonnepitten, dat ze die zo kreeg maar dat ze moest zeggen dat ze het van haar zakgeld had gekocht?
Ja zoiets was het inderdaad, imi is slecht te verstaan maar het ging over iets van 3 euro .
En ze heeft nog iets van 6 euro eigen budget van bol
pi_209889109
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:38 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Gooi het eruit Frum!!!! (en ik vind dat je groot gelijk hebt :) )
Ooh echt hé haha, ik kan die snotneus niet meer zien... :D
Gewoon omdat het kan!
  vrijdag 14 juli 2023 @ 11:43:18 #188
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_209889123
quote:
Ja klopt,
Ik denk dat ze van het gewonnen bedrag, voor hunzelf (Imi, Rupi, Morrie) extra dingetjes hebben besteld waaronder voor Morrie Zonnepitten en dat Imi niet weet of ze het geheimzinnig naar binnen kunnen smokkelen zonder dat andere het zien en als het wel word gezien, dat ze moet zeggen dat ze het van haar zakgeld heeft gekocht. En ondertussen houd ze haar zakgeld bedrag gewoon nog.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_209889132
quote:
Jammer, ik heb het niet gehoord..
Gewoon omdat het kan!
  Moderator vrijdag 14 juli 2023 @ 11:44:19 #190
388664 crew  Dotteke
pi_209889138
Er staat een lading hout in de sluis
voor 350 euro
pi_209889141
Man man man wtf heeft zoe nu weer met haar gezicht gedaan.
Die donkere vlekken zo op de helft van haar wang. |:( |:(
  Moderator vrijdag 14 juli 2023 @ 11:44:44 #192
388664 crew  Dotteke
pi_209889145
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:43 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Jammer, ik heb het niet gehoord..
Ik verstond hem niet goed helaas
pi_209889160
En daar gaat zoe alles doorlullen aan babs.
pi_209889184
Babs zegt dat ze nu net moet doen alsof die pols over is .
Ze is dus bang dat ze op de stip gezet wordt doordat ze een beetje last van haar pols heeft.
pi_209889185
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:47 schreef OmaJacky het volgende:
Die kan echt helemaal niets voor zichzelf houden en zélfs Babette heeft haar daar met regelmaat op aangesproken. Dat ze niet tegen iedereen uit de school moet klappen. Maar de bekende reactie van Zoe is dan: heb ik maling aan, wat heb ik met die lui te maken?
pi_209889190
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:47 schreef OmaJacky het volgende:
tuurlijk en die lult het door aan tiano , gat dan naar ice ......................................zemirge ratten zijn heel team ice. wel benieuwd wat wendy gaat doen bij eli
pi_209889191
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:49 schreef OmaJacky het volgende:
Babs zegt dat ze nu net moet doen alsof die pols over is .
Ze is dus bang dat ze op de stip gezet wordt doordat ze een beetje last van haar pols heeft.
Als ze daarvoor bang is dan moet ze juist doen alsof ze er nog veel last van heeft en niet net doen of het over is. :?
pi_209889247
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:44 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik verstond hem niet goed helaas
Ik kan Imi nooit verstaan.. hoe ik me ook inspan..
Gewoon omdat het kan!
pi_209889270
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:56 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ik kan Imi nooit verstaan.. hoe ik me ook inspan..
Toch doet hij altijd zijn best verstaanbaar te zijn door erg langzaam te praten. Ik vind dat hij dat goed doet ook al is het best wel vermoeiend. Moet het voor hem ook zijn en we weten niet hoelang hij al in Nederland is.
Van Moirama vind ik het erger dat ze onverstaanbaar praat en Ruby ook. Die praten meer lui.
pi_209889271
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2023 11:50 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Als ze daarvoor bang is dan moet ze juist doen alsof ze er nog veel last van heeft en niet net doen of het over is. :?
Babette gaat er vanuit dat als 'die mensen' weten dat ze nog last van haar pols heeft ze haar als 'aangeschoten wild' zien, een heel gemakkelijke tegenstander en dat ze haar daarom op de stip zullen zetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')