Ze maakte net iets heel raars van het woord 'Celsius'.... kan niet meer herhalen wat, maar ze verhaspelde hetquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan nu nog even wat spraakles en ze is perfect!![]()
Goede morgen you all.
Zij denkt echt dat ze heel de loods in haar zak heeft...hoogdravende bitch... met d'r strepensmoel..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast, Zoë denkt dat ze heel veel is en dat ze een sterke speler is door haar grote mond.
Dat heb ik al een paar keer gehoord dat ze dat zei
Gooi het eruit Frum!!!! (en ik vind dat je groot gelijk hebtquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zij denkt echt dat ze heel de loods in haar zak heeft...hoogdravende bitch... met d'r strepensmoel..
dat poederloeder is toch zo gemeen vals krengquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:34 schreef OmaJacky het volgende:
Uitgenast die Zoë.
De hele dag alleen maar bezig met eliminatie.
Nu met Mirthe : stel je voor , dit is een vraag maar je hoeft geen antwoord geven hoor maar je weet wat ik bedoel bla bla bla.
Als je in je 1tje eli moet doen en je wint wie ga je dan weg doen. Mirthe probeert beetje te ontwijken. Zoe gaat door wie ze denkt dat mirthe niet weg zou doen. Mirthe is beetje stil.
Zoe noemt namen op wie ze denkt.
Mirthe antwoord dat er een aantal zijn die ze niet weg zou sturen. Zoe lult en lult en lult en lult en noemt weer namen.
Zo uitgenast dat ze er toch een beetje achter komt wie mirthe niet zou weg sturen.
Dat gaat ze straks weer doorlullen naar babs en ice.
Je komt gewoon niet onder dat gelul van zoe uit, en zeker een mirthe die probeert t wel maar lukt haat niet.
Net zoals: elk seintje heeft zijn geintje. Domme doos wil meepraten met de volwassenen. Ze heeft de bel horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt. En als b.v. Babette zegt dat Zoe het een zegt en het andere doet dan geeft Zoe opeens een hele andere draai aan wat ze nou echt bedoelde. Hopeloos vermoeiend, nog erger dan Babette vind ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze maakte net iets heel raars van het woord 'Celsius'.... kan niet meer herhalen wat, maar ze verhaspelde het
Perfect beschreven!quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:34 schreef OmaJacky het volgende:
Uitgenast die Zoë.
De hele dag alleen maar bezig met eliminatie.
Nu met Mirthe : stel je voor , dit is een vraag maar je hoeft geen antwoord geven hoor maar je weet wat ik bedoel bla bla bla.
Als je in je 1tje eli moet doen en je wint wie ga je dan weg doen. Mirthe probeert beetje te ontwijken. Zoe gaat door wie ze denkt dat mirthe niet weg zou doen. Mirthe is beetje stil.
Zoe noemt namen op wie ze denkt.
Mirthe antwoord dat er een aantal zijn die ze niet weg zou sturen. Zoe lult en lult en lult en lult en noemt weer namen.
Zo uitgenast dat ze er toch een beetje achter komt wie mirthe niet zou weg sturen.
Dat gaat ze straks weer doorlullen naar babs en ice.
Je komt gewoon niet onder dat gelul van zoe uit, en zeker een mirthe die probeert t wel maar lukt haat niet.
Ja zoiets was het inderdaad, imi is slecht te verstaan maar het ging over iets van 3 euro .quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:39 schreef Dotteke het volgende:
Wat zei Imadiddin nu tegen moraima over die zonnepitten, dat ze die zo kreeg maar dat ze moest zeggen dat ze het van haar zakgeld had gekocht?
Ooh echt hé haha, ik kan die snotneus niet meer zien...quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gooi het eruit Frum!!!! (en ik vind dat je groot gelijk hebt)
Ja klopt,quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:39 schreef Dotteke het volgende:
Wat zei Imadiddin nu tegen moraima over die zonnepitten, dat ze die zo kreeg maar dat ze moest zeggen dat ze het van haar zakgeld had gekocht?
Jammer, ik heb het niet gehoord..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:39 schreef Dotteke het volgende:
Ik verstond hem niet goed helaasquote:
Die kan echt helemaal niets voor zichzelf houden en zélfs Babette heeft haar daar met regelmaat op aangesproken. Dat ze niet tegen iedereen uit de school moet klappen. Maar de bekende reactie van Zoe is dan: heb ik maling aan, wat heb ik met die lui te maken?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:47 schreef OmaJacky het volgende:
En daar gaat zoe alles doorlullen aan babs.
tuurlijk en die lult het door aan tiano , gat dan naar ice ......................................zemirge ratten zijn heel team ice. wel benieuwd wat wendy gaat doen bij eliquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:47 schreef OmaJacky het volgende:
En daar gaat zoe alles doorlullen aan babs.
Als ze daarvoor bang is dan moet ze juist doen alsof ze er nog veel last van heeft en niet net doen of het over is.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:49 schreef OmaJacky het volgende:
Babs zegt dat ze nu net moet doen alsof die pols over is .
Ze is dus bang dat ze op de stip gezet wordt doordat ze een beetje last van haar pols heeft.
Toch doet hij altijd zijn best verstaanbaar te zijn door erg langzaam te praten. Ik vind dat hij dat goed doet ook al is het best wel vermoeiend. Moet het voor hem ook zijn en we weten niet hoelang hij al in Nederland is.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik kan Imi nooit verstaan.. hoe ik me ook inspan..
Babette gaat er vanuit dat als 'die mensen' weten dat ze nog last van haar pols heeft ze haar als 'aangeschoten wild' zien, een heel gemakkelijke tegenstander en dat ze haar daarom op de stip zullen zettenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 11:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als ze daarvoor bang is dan moet ze juist doen alsof ze er nog veel last van heeft en niet net doen of het over is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |