Omdat het de 1e x in het evenementen boek stond of zo of dat ICE het toen van zn 500¤ wel mocht kopen ... Zo krom die regels daar @FEBOquote:
Uit de prijzenpot?quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:09 schreef chufi het volgende:
Weer een nieuwe zak proteine shakes wilt ICE, banaan .. 6.x KG
Dit krijg je als Pipo niet de hele dag zijn make up bijwerkt........vlekkuhh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het over de cap van mij hebt, daar is niets aan veranderd (ja alleen de ruis eruit gehaald)quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:19 schreef mootie het volgende:
Ik snap niet wat er leuk is aan het veranderen van de settings van een cap
quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dit krijg je als Pipo niet de hele dag zijn make up bijwerkt........vlekkuhh!Is die spoiler nou gewoon een vraagtekenvorm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en wat ze allemaal tegen zoe heeft gezegd , ik zei dit ik zei dat.... nee babs jij zei hoe anderen het zouden zien ,niet hoe jij het ziet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:44 schreef Dotteke het volgende:
Het is weer babette babette en babette op de streams vandaag
Zo vermoeiend allemaal.quote:Op donderdag 13 juli 2023 18:48 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja en wat ze allemaal tegen zoe heeft gezegd , ik zei dit ik zei dat.... nee babs jij zei hoe anderen het zouden zien ,niet hoe jij het ziet.
Sowieso haar manier van praten, is vermoeiend.quote:
Schudden met haar hoofd, gebaren met haar armen Haren steeds goed doenquote:Op donderdag 13 juli 2023 19:07 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Sowieso haar manier van praten, is vermoeiend.
Dus ik zeg, ......
Dus ik zeg ......
Enz enz.
Ontzettend veel herhaling van dezelfde zinnen. Onnodige toevoegingen, die ook nog eens tientallen keren per 5 minuten worden herhaald.
Bizarre manier van "communiceren".
Al doet ze het soms wel doortrapt, is het wel een deel van haar system om maar geluid te moeten blijven produceren.
Dus ik zeg weetje,
Het zijn lotgenoten. Aan de kant geschoven voor de eerste de beste kerel.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:09 schreef lojanda het volgende:
Zoë gezellig met Wendy in de cabana? Waarom zoekt ze Wendy nu elke keer op? Is dit nu omdat Zoë zich verveelt of heeft ze weer iets nodig van Wendy?
Kerel?quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:14 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Het zijn lotgenoten. Aan de kant geschoven voor de eerste de beste kerel.
Heb je het gesprek tussen Babette en Zoë nog meegekregen? Verder hadden ze een opdracht van 3 minuten en heb ik weinig boeiends gelezen.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:10 schreef lojanda het volgende:
Ik heb vanmiddag alles gemist.. is het de moeite om terug te lezen?
Het gesprek nog wel maar de opdracht niet..quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:17 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je het gesprek tussen Babette en Zoë nog meegekregen? Verder hadden ze een opdracht van 3 minuten en heb ik weinig boeiends gelezen.
Respect dat het je nog lukt om te luisteren.quote:Op donderdag 13 juli 2023 19:22 schreef Thorelf het volgende:
zit tijdje naar babs en marcio te luisteren,maar babs heeft totaal geen zelfkennis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |