Nee niet echtquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat niet echt lekker met pannenkoeken bakken
De verhoudingen zullen wel niet goed zijnquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Nee niet echtnu wel iets beter maar ook niet echt vanzelf.
Volgens Jappie komt dat door het abnormale deegquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:56 schreef engine het volgende:
Die pannen zijn gewoon op. Met moeite lukt het om pannenkoekjes te bakken.
Jawel ei wel. Dat heb ik gezien. Koffiemelk, melk of geen melk weet ik nietquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:03 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Volgens Jappie komt dat door het abnormale deeg.
Met koffie melk o.a., hoorde ik hem serieus vertellen tegen Mirthe. en geen ei?
Echt dat kind is een potentiële stalker. Die gaat elke dag op en neer naar Den Helder om Isaac te stalken als ze hier uit zijn. Echt helemaal gestoord die griet.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:03 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë tegen Erik over Isaac: omdat ik zijn vriendin ben........ uhhhh omdat ik een vriendin van hem ben....
Wat ze ook tegen haar zeggen of gezegd hebben, Zoë blijft in haar eigen fantasiewereld leven als het om Isaac gaat.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Echt dat kind is een potentiële stalker. Die gaat elke dag op en neer naar Den Helder om Isaac te stalken als ze hier uit zijn. Echt helemaal gestoord die griet.
Wie wil er een steenpuist op de kont van Erik gaan weghalenquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:07 schreef xsaskiax het volgende:
Erik heeft een steenpuist op zijn kont...... ze willen hem weghalen, maar nee hoor, Erik wil er echt niets van weten.
Hij vindt het weghalen van puistjes maar een rare gewoonte, ze gaan bij he altijd vanzelf weg
Ze wordt beschermd door achter omdat ze het laatste “ jonkie” is maar wat wat mij betreft mag ze de eerst volgende keer wieberenquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat ze ook tegen haar zeggen of gezegd hebben, Zoë blijft in haar eigen fantasiewereld leven als het om Isaac gaat.
Ik vraag me af wat de reden is dat ze haar niet met haar neus keihard op de feiten drukken, vooral Isaac zelf.
Vanmiddag zei ze nog tegen hem dat ze boven hem wil blijven slapen tot het eind, omdat ze het 'gezel' vindt...
Daar moeten ze ook niet aan zitten, het beste is om die vanzelf weg te laten gaan.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:07 schreef xsaskiax het volgende:
Erik heeft een steenpuist op zijn kont...... ze willen hem weghalen, maar nee hoor, Erik wil er echt niets van weten.
Hij vindt het weghalen van puistjes maar een rare gewoonte, ze gaan bij he altijd vanzelf weg
Dat kind gaat echt nog winnen ook...ze wordt op handen gedragen door de Febo, helaas...quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:13 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ze wordt beschermd door achter omdat ze het laatste “ jonkie” is maar wat wat mij betreft mag ze de eerst volgende keer wieberen
Moraima zag het helemaal voor zich, Zoë en Mirthe zitten er ook bijquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:11 schreef engine het volgende:
[..]
Wie wil er een steenpuist op de kont van Erik gaan weghalen
Zijquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Moraima zag het helemaal voor zich, Zoë en Mirthe zitten er ook bij
Ze kijkt ook altijd filmpjes op Tiktok zei ze..... zeker ook een fan van die Dr Pimpelpopper of hoe hij heten mag
Ik heb al moeite om dit te lezen. Aparte hobby.quote:Op donderdag 13 juli 2023 22:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Moraima zag het helemaal voor zich, Zoë en Mirthe zitten er ook bij
Ze kijkt ook altijd filmpjes op Tiktok zei ze..... zeker ook een fan van die Dr Pimpelpopper of hoe hij heten mag
Die staat nu ook al 3x per dag onder de douche lijkt KimW wel, beetje overdrevenquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:53 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en nu samen douchen al is het in aparte hokjes
Ja er ging koffiemelkpoeder en 'n lepel van die eiwitdrank/pre-workoutpoeder in de blender metquote:Op donderdag 13 juli 2023 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel ei wel. Dat heb ik gezien. Koffiemelk, melk of geen melk weet ik niet
Die moest dat van het baasje (marciano) dus zij zal ook wel moetenquote:Op donderdag 13 juli 2023 23:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die staat nu ook al 3x per dag onder de douche lijkt KimW wel, beetje overdreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |