Gisteren ook. Niet lang genoeg gekeken of hij al dan niet vertrok, en vanochtend ook niet gekeken. Misschien iemand?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 00:32 schreef Harry het volgende:
Voor de statistieken: Marciano is, na het luisteren van muziek op K4, bij Babette in bed gekropen.
Verwacht ook niet veel vandaag, maar je weet het nooitquote:Op vrijdag 14 juli 2023 06:37 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
ze kunnen paar dagen verder met eten , crisis is gedaan
dus word weer saaie dag , met veel blabla van een paar
verwacht begin volgende week eliminatie
regie werkt gewoonlijk niet mee om ons te verassenquote:Op vrijdag 14 juli 2023 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verwacht ook niet veel vandaag, maar je weet het nooit
Nee een vroege zoemer zou een keertje leuk zijnquote:Op vrijdag 14 juli 2023 06:50 schreef cinsan het volgende:
[..]
regie werkt gewoonlijk niet mee om ons te verassen
En tussen het tanden poetsen door kwekken,,,als je hier naar kijkt hoe ze doetquote:
sasha is dinsdag jarigquote:Op vrijdag 14 juli 2023 07:15 schreef humpty het volgende:
Gisteravond nog 5 minuten streams aan gehad en hoorde Zoe tegen Sacha zeggen
dinsdag he waarop Sacha knikte ... gelet op hun lichaamstaal leek het mij dat ze
weten dat er dinsdag een eliminatie is en dat ze naar huis gaat
Maar dat is een aanname van mij
quote:
Omdat ze dan andere camera's gaan gebruiken met licht.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:16 schreef Rhosyn het volgende:
Stream van buiten naar de loods. Ik hoor gepraat.
Licht in de loods aan.
Ik zie nieuwe beelden.
De camera stond op de vide en kantoor.
Toen werd het beeld zwart.
Lichten gaan aan in de slaapkamers.
Ik zag vaker dat de streams op zwart gaan vlak voordat de lichten aan gaan.
Ik had er later onder gezet.." logisch natuurijk" haha inderdaad omdat ze als 1ste wakker is... komt denk ik omdat ik niet gewend ben Sasha daar te zien s'ochtends..quote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat ze als enige wakker is?
Een Eunicje?
En de Bros sporten wel? waar ligt de grens?quote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
Erik neemt weer een sportshake.
Hij heeft niet eens "gesport"..
ze vertelde aan Bern dat ze voor het studeren veel overschrijft uit boeken zodat ze dit boek in kan leveren en een volgend boek kan vragen en dat dit ook haar manier van studeren is. En nakijken wat ze schrijft is aan het programquote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha schrijft inderdaad in een soort dagboek. Een journal oid. Het beeld ging er op en ik kon lezen wat er stond.
Dat vind ik niet okee.
ze vertelde aan Bern dat ze voor het studeren veel overschrijft uit boeken zodat ze dit boek in kan leveren en een volgend boek kan vragen en dat dit ook haar manier van studeren is. En nakijken wat ze schrijft is aan het programquote:Op vrijdag 14 juli 2023 08:25 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha schrijft inderdaad in een soort dagboek. Een journal oid. Het beeld ging er op en ik kon lezen wat er stond.
Dat vind ik niet okee.
maar als je niet gezond eet een goede aanvulling qua stofjesquote:Op vrijdag 14 juli 2023 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
Erik neemt weer een sportshake.
Hij heeft niet eens "gesport"..
En de huispsychologe heeft niet door dat Marciano het afstoten en aantrekken tactiek gebruikt om haar steeds meer aan hem te binden.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:01 schreef schizolientje het volgende:
toen Zoe steeds in de buurt van Isaac was stond dat hier, nu zie je alsmaar Marciano en Babette samen in ruimtes maar op elkaars lip
en zelf gaat ze steeds bloter rond lopen, nu een kleine slip en bh Bijzonderquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
En de huispsychologe heeft niet door dat Marciano het afstoten en aantrekken tactiek gebruikt om haar steeds meer aan hem te binden.
Babette gaat zich even wegen 74,7 weegt ze nu. Staat nu in bh en onderbroekquote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:01 schreef schizolientje het volgende:
toen Zoe steeds in de buurt van Isaac was stond dat hier, nu zie je alsmaar Marciano en Babette samen in ruimtes maar op elkaars lip
Marciano komt uit een cultuur waarbij de vrouw de man volgt. Dat is bij streng gereformeerden ook het geval.quote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
En de huispsychologe heeft niet door dat Marciano het afstoten en aantrekken tactiek gebruikt om haar steeds meer aan hem te binden.
mini stijfje mss , past bij zijn formaat qwa lengtequote:Op vrijdag 14 juli 2023 10:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette gaat zich even wegen 74,7 weegt ze nu. Staat nu in bh en onderbroek
Marciano staat onder de douche en kijkt en vind dat ze niet dunner moet worden, zou hij een stijffie hebben als hij haar zo in haar ondergoed ziet staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |