quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:13 schreef OmaJacky het volgende:
Wendy en Jappie over het manager schap van morrie.
Jappie zegt dat ze niks als manager gedaan , ze liet alle mails door anderen tikken, behalve 1 , die tikte ze zelf.
Dat was een mail of ze d'r geld kon terug krijgen van het bioscoop kaartje want ze vond de film niet leuk.
Ze heeft het geld niet terug gekregen.
Jasper weet hoe er over Wendy wordt gepraat in dat andere kamp.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:13 schreef lojanda het volgende:
Jasper is de laatste dagen echt wel bezig om Wendy naar het andere kamp te krijgen.. hij zit steeds vaker bij haar en maakt goed gebruik van haar onzekerheid.. doet hij wel slim.
Dat komt hem heel goed uit dat Wendy niet meer goed in die groep ligt en daar maakt hij zeker slim gebruik van.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jasper weet hoe er over Wendy wordt gepraat in dat andere kamp.
Maar hij kan daar niet direkt over zijn want dan loopt Wendy meteen er heen en dan komt er ruzie en dan staat Jasper op de stip.
Dus subtiel haar overhalen is wel slim.
Het valt mij ook op inderdaad dat Jasper en Wendy zo veel praten nu.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat komt hem heel goed uit dat Wendy niet meer goed in die groep ligt en daar maakt hij zeker slim gebruik van.
Toch vraag ik me af of hij ook zo vaak bij haar zou zitten als het in de andere groep nog prima ging.. want laten we eerlijk zijn hij zocht haar alleen in de nacht op om bij haar in bed te kruipen.. een gewoon gesprek hadden we nog nooit van ze gezien.
Eerst was hij altijd bij Jeff zijn schaduw en daarna werd hij de bitch van Wanda en nu loopt hij overal waar Sasha is.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het valt mij ook op inderdaad dat Jasper en Wendy zo veel praten nu.
Dat was eerst niet zo. Niet dat ze elkaar ontweken maar echte gesprekken hadden ze niet.
Erik gaf gisteren aan dat het hem niets uitmaakte en dat het voor hem niets veranderde..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:21 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy vraagt zich af hoe Erik het vond dat hij 3 stemmen had. Ja, cut natuurlijk zegt Jasper.
Het schijnt dat Erik er helemaal niet op reageerde.
Ik denk dat Erik dingen heel goed kan scheiden en beseft dat dit bij het spel hoort.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Erik gaf gisteren aan dat het hem niets uitmaakte en dat het voor hem niets veranderde..
Ja vind ik ook, de moeite die ze er toch voor nemen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:25 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac is bezig met het manager portret van Immi.
Mooie traditie wel.
Gaat vanzelf als je verliefd bentquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:36 schreef Rhosyn het volgende:
Marciano en babette zitten steeds met elkaar te stoeien tijdens het kaarten.
Lijkt mij heel irritant voor de andere kaarters.
De kijk cijfers blijven volgens mij stabiel en daar doen ze het voor.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:47 schreef OmaJacky het volgende:
Je ziet op andere sociale media ook veel klachten dat het nu wel heel saai wordt.
Ik snap dat wel , de febo moet toch echt wat gaan doen de laatste weken komen eraan en op deze manier is er niet veel aan.
Heel irritant ja. Daarbij moet ik wel zeggen dat het geluid van iedereen die op zonnepitten kauwt niet te doen is.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:51 schreef xsaskiax het volgende:
Het geluid van Babette kauwend op de zonnepitten is echt NIET te doen......
Heb je in die 11 maanden ook al zo weinig bewoners gezien? Hoe gaan 13 mensen dezelfde streams bieden als 33 mensen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 20:57 schreef xsaskiax het volgende:
Het zal best aan mij liggen, maar zo saai als het nu is, heb ik het in die 11 maanden echt nog niet gezien.
Inderdaad, die mensen wonen daar, wat zouden ze kunnen en moeten doen om de streamers te kunnen vermaken?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je in die 11 maanden ook al zo weinig bewoners gezien? Hoe gaan 13 mensen dezelfde streams bieden als 33 mensen?
Het hoort er ook gewoon een beetje bij. Bij de laatste Big Brother gebeurde hetzelfde en was de COS redelijk uitgestorven tegen het einde. Er is gewoon niet zoveel aan om naar vier mensen ofzo te kijken.
Zo gaat dat altijd, het gaat steeds minder worden omdat ze zelf ook hun tijd uitzitten en met minder man zijnquote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je in die 11 maanden ook al zo weinig bewoners gezien? Hoe gaan 13 mensen dezelfde streams bieden als 33 mensen?
Het hoort er ook gewoon een beetje bij. Bij de laatste Big Brother gebeurde hetzelfde en was de COS redelijk uitgestorven tegen het einde. Er is gewoon niet zoveel aan om naar vier mensen ofzo te kijken.
Ja hun dus niet zoveel meer. Maar wel eindelijk meer eliminatieopdrachten en die vrijstelling opdrachten zijn ook wel leuk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, die mensen wonen daar, wat zouden ze kunnen en moeten doen om de streamers te kunnen vermaken?
Doet ze de laatste tijd wel vaker, ook laatst met Wendy over Babettequote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:48 schreef danaqui het volgende:
Hebben Babs en Zoë ruzie gehad? Ze heeft het over Babs en niet in de goede zin.
Versta er niet zoveel van veel binnensmonds gepraat
Dat dus. Isaac probeert het wel maar Zoë heeft overal een excuus voor.quote:
dat heeft ze van Babette, ja maar en ik ga je eerlijk zeggen....................quote:
Ik hoor wat je zegtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:05 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat heeft ze van Babette, ja maar en ik ga je eerlijk zeggen....................
ik hoorde babette en marciano tijdens het pitten knagen ook mompelen dat zoe niet te vertrouwen was.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:48 schreef danaqui het volgende:
Hebben Babs en Zoë ruzie gehad? Ze heeft het over Babs en niet in de goede zin.
Versta er niet zoveel van veel binnensmonds gepraat
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:07 schreef anine het volgende:
[..]
ik hoorde babette en marciano tijdens het pitten knagen ook mompelen dat zoe niet te vertrouwen was.
Top!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:07 schreef anine het volgende:
[..]
ik hoorde babette en marciano tijdens het pitten knagen ook mompelen dat zoe niet te vertrouwen was.
Ze moest ff 'n regenjasje halenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:37 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac blijft op de kussens op de luchtbedden onder het afdak liggen en Zoë huppelt door de regen naar binnen
hahaha ze 'moest' de deur van kamer 2 dicht doen want het regende in....... en 'die mensen' waren wakker hoor!!quote:
Dat lijkt mij ook wel ingewikkeldquote:
Denk ik ook. Vandaag of morgen weer een opdracht voor een vrijstelling en dan maandag weer een eliminatiequote:Op woensdag 12 juli 2023 07:04 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
als er nu een zoemer komt zal het voor vrijstelling zijn denk ik
Mogge...quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:04 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
als er nu een zoemer komt zal het voor vrijstelling zijn denk ik
Morgen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:01 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Nou niet verrassend denk ik maar het wordt wachten op de volgende zoemer met weer zo'n spectaculaire opdracht om de pot te spekken...
Moggequote:Op woensdag 12 juli 2023 07:05 schreef engine het volgende:
[..]
Denk ik ook. Vandaag of morgen weer een opdracht voor een vrijstelling en dan maandag weer een eliminatie![]()
Goedemorgen.
En mondwaterquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Ik hoop dat de febo wacht met nieuwe opdrachten om huishoudpot te vullen zodat ze erover moeten nadenken om de prijzenpot aan te breken om te
eten en drinken.
Ze hebben geen eten meer en alleen restjes van restjes.
Geen koffie ook.
Wel veel flessen chloor
Daar hoop ik al maanden op, dat zal ook wel een keertje geinig zijn.. haha ja 18 flessen chloor..quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Ik hoop dat de febo wacht met nieuwe opdrachten om huishoudpot te vullen zodat ze erover moeten nadenken om de prijzenpot aan te breken om te
eten en drinken.
Geen koffie ook.
Wel veel flessen chloor
En 30 euroquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
eten en drinken.
Geen koffie ook.
Wel veel flessen chloor
Leuk!quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge...
Er komt ook heus een herhaling van gisteren..
Mijn glazen bol zegt vrijdagquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge
Maar er zal toch ook en herhaling komen om de boodschappenpot te spekken...?
valt mee, ik (eenspersoonhuishouden) heb ook 'n voorraad van alles, overal 8 flessen van chloorquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar hoop ik al maanden op, dat zal ook wel een keertje geinig zijn.. haha ja 18 flessen chloor..
Als er geen verdien kunt ging Sas dan naar huis? Overigens moet ie wel voor 12 uur komen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:01 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Nou niet verrassend denk ik maar het wordt wachten op de volgende zoemer met weer zo'n spectaculaire opdracht om de pot te spekken...
Goedemorgen...quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Leuk!
BAM.... 7:50 de zoemer en dan 'n eliminatie-opdrachten nee geen bedenktijd
gelijk aan de bak![]()
Goedemorgen Cos
quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als er geen verdien komt ging Sas dan naar huis? Overigens moet ie wel voor 12 uur komen.
Als die gierige Isaac nou voor 80 euro boodschappen koopt voor de groep en met die 20 van Bep erbij zijn ze zo uit de brand. Gister zei Isaac nog,ik zit hier iets voor het geld maar voor de ervaring
Isaac en zijn onuitputtelijke geldpotquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als er geen verdien kunt ging Sas dan naar huis? Overigens moet ie wel voor 12 uur komen.
Als die gierige Isaac nou voor 80 euro boodschappen koopt voor de groep en met die 20 van Bep erbij zijn ze zo uit de brand. Gister zei Isaac nog,ik zit hier iets voor het geld maar voor de ervaring
ijdele hoop sas zie ik nog niet zo vertrekken die roept maar wat, zie liever paar ander wieberenquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Isaac en zijn onuitputtelijke geldpot![]()
Oh en Sas wordt niet gemist als die ineens foetsie is
Ja onder de 50 euro kunnen ze niet bestellen dus ze kunnen er niks mee tot ze meer verdienen.quote:
Ooh heeft Sasha dat gezegd, ik heb het niet meegekregen...quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als er geen verdien kunt ging Sas dan naar huis? Overigens moet ie wel voor 12 uur komen.
Iedereen zit daar voor het geld en terecht.quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh heeft Sasha dat gezegd, ik heb het niet meegekregen...
Ik denk dat ze ervan uitgaan dat er een herkansing komt vandaag.. nog even en dan zit niemand er voor het geld... wat een gelul..
Denk dat we niet eens door hebben als ze weg is...voegt weinig toequote:Op woensdag 12 juli 2023 07:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Isaac en zijn onuitputtelijke geldpot![]()
Oh en Sas wordt niet gemist als die ineens foetsie is
Ja precies.... maar Isaac zit er voor de ervaring... daar laat je een jaar je gezin voor in de steek... ja aan m'n hoela...quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:35 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Iedereen zit daar voor het geld en terecht.
Als ik een jaar van mijn leven ergens vrijwillig opgesloten zou gaan zitten ,zonder contact van mijn geliefden moet er wel wat tegenover staan.
Waarom altijd anderen er bij halen?quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
zijn er ergere die niks nada noppes toevoegen , oa morrie
Nog iets meer dan een maandje volhoudenquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:01 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Haha ja en toch ga ik het vreselijk missen als het klaar is... dan val je even in een gat maar gelukkig hebben we een opvolger...quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog iets meer dan een maandje volhoudenDenk ook niet dat het nog veel meer dan dit gaat worden tot aan de finale.
Ik wil ook even geen eliminatie.. het wordt mij te stil en saai daar..quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:13 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen![]()
We willen elke keer een eliminatie maar nu het op z’n eind loopt wordt het alleen maar saaier en stiller dus ik denk dat het beter is toch nog maar even wachten met weer een eliminatie. Laat ze er maar eens een opdracht in gooien die tot vrijdag duurt en waar ze intensief aan moeten werken.
Ik vind het ook erg jammer want je gaat dat echt wel missen.. over wie moeten we dan klagen en zeurenquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja en toch ga ik het vreselijk missen als het klaar is... dan val je even in een gat maar gelukkig hebben we een opvolger...
Nee het gaat alleen nog maar treurige worden naar mate het einde vordert...
Het is dat ik weet wat je bedoeldquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke ... je mannetje heeft z'n sporttenue aan... hij gaat weer palen...
quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor nieuw loopgips? (ander kleurtje ofzo)![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de streams nog niet aan dus roep iets wat ik gisteren heb gezien..quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Huh... heeft Erik de fiets al gehad... dit is wel een rukkerdefluit sport momentje..
Erik wil als de brandweer gaan puzzelen natuurlijk...
Ik heb gereageert in zomerzon...quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg jammer want je gaat dat echt wel missen.. over wie moeten we dan klagen en zeurenhet is zo’n lekkere uitlaatklep
Ik heb een zware periode achter de rug en kan heel veel niet meer dus het was voor mij echt wel afleiding en ik kon dan even mijn gedachte ergens anders op zetten. Hopelijk komen er bij het nieuwe programma ook streams..
Erik is bezig met zijn sporttenue aan te trekken..
Het was vandaag wel een heel kort sportmomentjequote:Op woensdag 12 juli 2023 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Huh... heeft Erik de fiets al gehad... dit is wel een rukkerdefluit sport momentje..
Erik wil als de brandweer gaan puzzelen natuurlijk...
Oooh haha dat had ik helemaal niet gezien... vandaar...thnxquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb de streams nog niet aan dus roep iets wat ik gisteren heb gezien..
Die fietsen staan in kamer 4.
Oja daarom natuurlijk..quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb de streams nog niet aan dus roep iets wat ik gisteren heb gezien..
Die fietsen staan in kamer 4.
Gaat helemaal nergens over hahaquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het was vandaag wel een heel kort sportmomentje
Hij zal wel erge honger hebben en wil natuurlijk zo snel mogelijk wat eten. Als het maar niet weer tegenvalt want volgens mij is er niet veel.quote:
Staat er misschien toch iets te gebeuren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:44 schreef Rhosyn het volgende:
Deelnemers meten al hun batterijn wisselen.
Dat is best vroeg.
Erik staat onder de douche.
Sasha gaat onder de douche.
Jasper stond in de deuropening.
Jasper en Isaac Leggen samen het kleedje onder de grote schommelstoel.
Isaac gaat er in zitten en gaat wat babbelen met Jasper.
Ik heb geen idee... het is restjes dag vandaag... we gaan het zo zien... ja Erik zou wel hongerig zijn... vooral na het verbruik van al die calorieën... ik denk dat hij zo eerst een sportdrankje maakt...quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij zal wel erge honger hebben en wil natuurlijk zo snel mogelijk wat eten. Als het maar niet weer tegenvalt want volgens mij is er niet veel.
Wat zeg je dat mooi, hij gaat weer palenquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke ... je mannetje heeft z'n sporttenue aan... hij gaat weer palen...
Verdienopdracht misschien, doen ze lekker vroeg want dan kan er nog op tijd besteld worden bij de Jumbo , het was ellende met de bestelmomenten hoorde is gisteren..quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:45 schreef lojanda het volgende:
S
[..]
Staat er misschien toch iets te gebeuren.
Hij is van route veranderdquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:31 schreef Frummelie het volgende:
En dan zometeen de kracht explosie op de fiets... maar eerst effe puzzelen tussendoor... je maakt me in de war Erik..
Haha nou je hebt niet veel gemist hoor, hij heeft maar heel kort gesport, ging nergens over.. en tussendoor heeft hij nog gepuzzeld en fietsen kon niet want die staan boven...quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zeg je dat mooi, hij gaat weer palen![]()
Heb hem gemist potjandorie
Heb ze nu aan geslingert was nog niet zover
Zie nu Isaac met Jasper en een aangeklede Erik
Waarom hij die halverine nodig hebt snap ik niet. Hij gaat chocopasta op die crackers smeren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:01 schreef Frummelie het volgende:
Volgens Erik is er nakkes, nada.. alleen boter...
Aan wie?quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:04 schreef Dotteke het volgende:
Ze mogen ook spullen verkopen zegt Isaac,
Loods te koopquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:04 schreef Dotteke het volgende:
oh dan zou ik snel biljarttafel , tatooset en tafelvoetbal verkopenquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:04 schreef Dotteke het volgende:
Ja en de fietsenquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
oh dan zou ik snel biljarttafel , tatooset en tafelvoetbal verkopen
Ja is van Erik zelf.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:07 schreef xdiashalizx het volgende:
Mogu Cos..
Iemand enig idee of die pasta van Erik zelf is?
Ik doe ook overal boter onder...quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom hij die halverine nodig hebt snap ik niet. Hij gaat chocopasta op die crackers smeren.
Ze kunnen vooraf bestelmomenten vastleggen, die kan je deleten tot 24 uur voor levering.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Verdienopdracht misschien, doen ze lekker vroeg want dan kan er nog op tijd besteld worden bij de Jumbo , het was ellende met de bestelmomenten hoorde is gisteren..
Alles zat al vol vertelde Imi, ze hadden gisteren pas voor vrijdag een bestelmoment als ze konden bestellen... dus vandaar mijn reaktie...quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kunnen vooraf bestelmomenten vastleggen, die kan je deleten tot 24 uur voor levering.
Enigste is, niet vergeten dat te doen als er geen geld is.
Trouwens eigenlijk niet hun probleem K5 moet afrekenen want het pinnen doen ze niet zelf.
Hij wordt nu uitgelachen door Isaac en Jasper.quote:
Begrijp het wel, maar ze kunnen als ze willen momenten vastleggen tot wel 3 weken van te voren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Alles zat al vol vertelde Imi, ze hadden gisteren pas voor vrijdag een bestelmoment als ze konden bestellen... dus vandaar mijn reaktie...
Van dat geld kopen ze liever kleding, dan maar geen eten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:27 schreef chufi het volgende:
Met geld uit de pot x25 maakt het bestelmoment ook niet uit..
Erik is zo gestructureerd dat hij ook niet verder kijkt dan z'n neus lang is... en ook niet even vragen hoe of wat...quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij wordt nu uitgelachen door Isaac en Jasper.
Dat in de 2e koelkast beleg voor woensdag ligt.
Zegt Erik: daar mogen wij niet komen.
Zegt Isaac: jawel, alleen niet onbeperkt pakken. Alleen als het wordt aangegeven. Er lag een briefje bij: beleg voor woensdag.
Erik ...
Erik: er lag geen brood in het 2e kastje van beneden/boven. Helemaal niks. Lege kast.
Jasper zegt: Er is gister gezegd dat we allemaal 2 sneetjes brood mogen.
Brood lag in een kastje onderin aan de andere kant van het aanrecht.
Die vervallen na 2uurtjes... bij mijn jumbo wel in ieder geval...quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijp het wel, maar ze kunnen als ze willen momenten vastleggen tot wel 3 weken van te voren.
Je vult gewoon wat in, en tot 24 uur voor levering kan je dan de boodschappen aanpassen, of deleten.
Dat vragen helpt hem ook niet echt. Vorig weinig eten moment heeft hij netjes aan de manager gevraagd wat hij kon eten. en dat leverde alleen maar gemopper op omdat hij eten van iemand anders had gepakt ( op aanwijzing van de manager)quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Erik is zo gestructureerd dat hij ook niet verder kijkt dan z'n neus lang is... en ook niet even vragen hoe of wat...
Of hij neemt het omdat er verder te weinig eten is?quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
Erik heeft die sportdrank helemaal niet nodig. Dat is voor echte sporters die hun spieren tot overbelasten dwingen. Dat drankje is om spieren op te bouwen toch?
Ik ga wel ff googglen.
( Eiwitshakes kan je ook nemen als je wil afvallen las ik. )
Erik neemt dit drankje gewoon uit hebberigheid want het smaakt wel lekker.
De sukkel.
Waarom? Eric heeft dat opgespaard waar anderen kleding ofzo kochten dus is en blijft dat gewoon van hem. Anderen hadden dat toch ook kunnen doen dan hadden ze nu iets te snoepen en eten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Iemand moet eens die doos met voorraad van Erik weg halen en ergens verstoppen. Mooi klusje voor Isaac.
Dat was geen ontbijt, maar gewoon in de middag, toen heeft een bord met rijst van Marciano opgegeten.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat vragen helpt hem ook niet echt. Vorig weinig eten moment heeft hij netjes aan de manager gevraagd wat hij kon eten. en dat leverde alleen maar gemopper op omdat hij eten van iemand anders had gepakt ( op aanwijzing van de manager)
Ik snap wel dat hij nu maar gelijk naar zijn eigen crackers is gegaan
Maar als hij in de middelste koelkast had gekeken had hij dat briefje tegengekomen... hij doet vaker een rondje koelkasten en nu doet hij net of hij niet in de middelste koelkast mag komen... maar maakt niet uit, ik snap wat je schrijft..quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat vragen helpt hem ook niet echt. Vorig weinig eten moment heeft hij netjes aan de manager gevraagd wat hij kon eten. en dat leverde alleen maar gemopper op omdat hij eten van iemand anders had gepakt ( op aanwijzing van de manager)
Ik snap wel dat hij nu maar gelijk naar zijn eigen crackers is gegaan
Moeten ze dan ook bij de anderen doen. Isaac heeft ook een kleine supermarkt onder in zijn kast, babette en marciano idem achter dat "gordijntje" waar ze die zonnebloempitten pakt en zo zijn er meer Maar de focus ligt op Ericquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Iemand moet eens die doos met voorraad van Erik weg halen en ergens verstoppen. Mooi klusje voor Isaac.
Ik kom hier nog even op terug hahaquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze kunnen vooraf bestelmomenten vastleggen, die kan je deleten tot 24 uur voor levering.
Enigste is, niet vergeten dat te doen als er geen geld is.
Trouwens eigenlijk niet hun probleem K5 moet afrekenen want het pinnen doen ze niet zelf.
2 Grootste gluiperts zijn Babette en Isaac, weg met die 2!quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Daffy Duck d'r snavel staat ook weer niet stil
Die had allang geleden een gele kaart verdiend.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:52 schreef spapaars het volgende:
Zonder microfoon toch Babette een lange tijd op de stream.
Zo loopt hij altijd al.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:53 schreef Frummelie het volgende:
Marciano loopt alsof hij een keutel in de box heeft, of loopt hij altijd zo... valt me nu pas op...
Nou d'r zijn er nog wel meer...quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
2 Grootste gluiperts zijn Babette en Isaac, weg met die 2!
Maar deze 2 spannen de kroon voor mij hoor.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:55 schreef Frummelie het volgende:
Marciano loopt alsof hij een keutel in de box heeft, of loopt hij altijd zo... valt me nu pas op...
[..]
Nou d'r zijn er nog wel meer...
Al zeker 3xquote:Op woensdag 12 juli 2023 09:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die had allang geleden een gele kaart verdiend.
Beiden gefocust op eten en uiterlijk. Volgens mij klagen zij ook zelden maar die hebben dan ook voor een kapitaal aan shakes in voorraad.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:00 schreef Frummelie het volgende:
Lekker gebakken eitje voor Isaac... die jongens zorgen goed voor zichzelf...
En dat komt uit zijn eigen mini markt. En al zou er dan nog een gewoon ontbijt zijn doet hij weer meequote:Op woensdag 12 juli 2023 10:00 schreef Frummelie het volgende:
Dat klopt ook.. ik denk dat ze elke keer bestelmoment zeggen maar wat ze doen is de bestelling wel gewoon laten plaatsen door achter en je kan altijd een bestelling tot 24 uur van tevoren annuleren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die vervallen na 2uurtjes... bij mijn jumbo wel in ieder geval...
Ze claimen het omdat ze oefeningen doenquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:00 schreef Frummelie het volgende:
Tuurlijk, niet-sporters hebben het niet nodig.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze claimen het omdat ze oefeningen doen
Die shakes zijn betaald uit de algemene huishoudpot. Anders had Erik er echt niet aan mogen komen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Beiden gefocust op eten en uiterlijk. Volgens mij klagen zij ook zelden maar die hebben dan ook voor een kapitaal aan shakes in voorraad.
Ja maar dat komt gewoon omdat jij een pesthekel aan hem hebt. Als Wendy hierover wat te zeuren had was het oké geweest.quote:Op woensdag 12 juli 2023 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
Als je geld hebt kun je alles kopen...quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:04 schreef schizolientje het volgende:
[..]
En dat komt uit zijn eigen mini markt. En al zou er dan nog een gewoon ontbijt zijn doet hij weer mee
Ja, ik weet het. Neemt om de zoveel tijd een enorme hap uit het eetbudget. Ik vind het luxe als je dat geld ook aan gangbaar eten kunt besteden.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die shakes zijn betaald uit de algemene huishoudpot. Anders had Erik er echt niet aan mogen komen.
Helemaal eens.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja maar dat komt gewoon omdat jij een pesthekel aan hem hebt. Als Wendy hierover wat te zeuren had was het oké geweest.
En volgens mij hoor je met je tengels van andermans spullen af te blijven.
Ja klopt hoor... achter betaald ook want je moet gelijk afrekenen om alles vast te leggen..quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat klopt ook.. ik denk dat ze elke keer bestelmoment zeggen maar wat ze doen is de bestelling wel gewoon laten plaatsen door achter en je kan altijd een bestelling tot 24 uur van tevoren annuleren.
Dan wordt het tijd dat ze bij de eerstvolgende eliminatie op die Bep gaan!quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:11 schreef juul. het volgende:
Jappie en Sasha doen hun tuinrondje, ze hebben het over Bep, haar ergerlijke gehinnek en neppe gedrag stoort ze, haar gedrag na het vertrek van Eunice
Zo werkt het bij mij als ik een bestelling plaats bij Jumboquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt hoor... achter betaald ook want je moet gelijk afrekenen om alles vast te leggen..
Getverderrie!quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:12 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha heeft de tandenstoker van Jasper ff geleend?
Geen water?quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
Bij de kas staan 2 levende bomen (tegen de achterwand) en 2 dode. (naast de kas)
Hebben ze tegen die 2 dode bomen staan pissen ofzo. Waarom zijn die twee dood? Het is zomer.
Staat een vraagteken achter he.quote:
Niet als het een zakelijk account betreft, daar wordt achteraf betaald.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt hoor... achter betaald ook want je moet gelijk afrekenen om alles vast te leggen..
Het is jouw gedachte dus, geen feit!quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Staat een vraagteken achter he.![]()
Maar meestal loopt Jasper met een tandenstoker in zijn mond en nu heeft Sasha een tandenstoker in haar mond.
Maar dat klopt ook.. je betaald achteraf. Als ik een bestelling plaats betaal ik aan de bezorger met mijn pinpas.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:16 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Niet als het een zakelijk account betreft, daar wordt achteraf betaald.
Lijkt mij toch dat ze van het programma een zakelijk account hebben, zéker als je weet dat dit project 1 jaar gaat duren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:16 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Rupie is de schuldige...quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
Bij de kas staan 2 levende bomen (tegen de achterwand) en 2 dode. (naast de kas)
Hebben ze tegen die 2 dode bomen staan pissen ofzo. Waarom zijn die twee dood? Het is zomer.
Heb een keer een bewoner horen beweren dat het kwam omdat ze met een spijkertje een vogelhuisje opgehangen hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
En wel meer, de naam Jumbo valt zo vaak dat het wel moet zijn gesponsord.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lijkt mij toch dat ze van het programma een zakelijk account hebben, zéker als je weet dat dit project 1 jaar gaat duren.
Lekker slim zeg! En die andere boom is dan overleden van verdriet?quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Heb een keer een bewoner horen beweren dat het kwam omdat ze met een spijkertje een vogelhuisje opgehangen hebben.
Zou mij niets verbazen. Dat soort programma´s wordt vaak gesponsord.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
En wel meer, de naam Jumbo valt zo vaak dat het wel moet zijn gesponsord.
Hetzelfde met Bol, en maar niet te spreken van Ali Express waar na elke gewonnen prijs een deuntje werd afgespeeld van Ali
Misschien betalen ze helemaal niets, of krijgen zelfs geld toe.
Dat zou kunnen...quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:16 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik val midden in een ruzie, geen idee waarover het ging even hard tegen hardquote:
En ook opvallend dat het veel producten zijn van eigen merk en wat altijd voorheen gebeurde , gebeurt nu niet, n.l. het afplakken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen. Dat soort programma´s wordt vaak gesponsord.
Ja walgelijk die uitspraken..quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:30 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh![]()
Zoë en Babette hadden een felle woordenwisseling (zeg maar ruzie) over de houding van Zoë, haar dagelijkse gezegdes dat ze op het graf van iemand die weg moet gaat dansen, dat ze alles maar hoort en zich nergens mee mag bemoeien, haar hele houding dat ze 'schijt heeft' en ga zo maar door.
Babette was het helemaal zat om dat iedere dag te moeten horen en Zoë stond er zonder echt te luisteren tussendoor te schreeuwen....(intussen doorsmerend met haar make up)
Babette heeft haar alweer weten te bedaren, in ieder geval dat ze niet zo hard moet schreeuwen, dat anderen haar horen...
Dat denigrerende van Zoë altijd. het over 'die mensen' hebben!!!
O jee laat haar maar naar hem toegaan. Ik ben benieuwd hoe hij zich hier weer uitpraat/slijmtquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:35 schreef juul. het volgende:
Het is Bep ter oren gekomen dat Isaac van haar af wil, ze heeft het te horen gekregen van twee
Bep: Moet ik nou met hem gaan praten of laten rusten
Gisteren gaf ze gehoor aan de opmerkingen van Isaac en Moirama, heeft ook niet lang geduurd...quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:31 schreef Dotteke het volgende:
Zoe heeft haar make-up grens verleg, hij zit nu schuin in haar nek
In de afgelopen uitzending ging het ook opeens hard tegen hard en zei Zoe dat ze dan maar als een eigenheimer rond zou gaan lopen in haar uppie. Babette krijgt genoeg van dat gekleef van Zoe en dat begrijp ik. Kan dat kind niks alleen doen? Zoe vertelde in een ander programma al dat ze niet alleen kan zijn en altijd iemand nodig heeft die haar vermaakt, bezig houdt. Zielig toch?quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik val midden in een ruzie, geen idee waarover het ging even hard tegen hard
Tot Babette bedacht dat iedereen het kon horen en ze toen een tandje lager gingen
Babette ergerde zich ergs aan bij Zoë ze schijnt iets gezegd te hebben
Babette hoorde ik zeggen dansen op anders mans graf
Zoë is weer in een bui dat ze schijt heeft
Ja ik las hier dat Isaac er iets van gezegd heeft. Dat is volgens mij ook de enige waar ze naar luistert. Maar het ziet er nu nog net zo lelijk uitquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gisteren gaf ze gehoor aan de opmerkingen van Isaac en Moirama, heeft ook niet lang geduurd...
Die meiden moeten zich voor de gein eens een keer net zo opmaken als Zoe zonder dat ze het ziet.. kijken hoe ze dan reageert...
Zal wel weer over Wendy gaan die een vrijstelling had?quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:29 schreef Rhosyn het volgende:
Babette en Zoe hebben het er over dat die ene geen vrijstelling meer heeft.
Hij zegt en, ik heb nooit gezegd, en hij zegt, en gefluister..
Babette is niet te volgen zoals gewoonlijk.
Ja heb ik ook gezienquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In de afgelopen uitzending ging het ook opeens hard tegen hard en zei Zoe dat ze dan maar als een eigenheimer rond zou gaan lopen in haar uppie. Babette krijgt genoeg van dat gekleef van Zoe en dat begrijp ik. Kan dat kind niks alleen doen? Zoe vertelde in een ander programma al dat ze niet alleen kan zijn en altijd iemand nodig heeft die haar vermaakt, bezig houdt. Zielig toch?
Dat is inderdaad vreemd.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
En ook opvallend dat het veel producten zijn van eigen merk en wat altijd voorheen gebeurde , gebeurt nu niet, n.l. het afplakken.
Klopt helemaalquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:30 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh![]()
Zoë en Babette hadden een felle woordenwisseling (zeg maar ruzie) over de houding van Zoë, haar dagelijkse gezegdes dat ze op het graf van iemand die weg moet gaat dansen, dat ze alles maar hoort en zich nergens mee mag bemoeien, haar hele houding dat ze 'schijt heeft' en ga zo maar door.
Babette was het helemaal zat om dat iedere dag te moeten horen en Zoë stond er zonder echt te luisteren tussendoor te schreeuwen....(intussen doorsmerend met haar make up)
Babette heeft haar alweer weten te bedaren, in ieder geval dat ze niet zo hard moet schreeuwen, dat anderen haar horen...
Die shakes komen uitt de prijzenpot, valt niet onder eten volgens de febo.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Neemt om de zoveel tijd een enorme hap uit het eetbudget. Ik vind het luxe als je dat geld ook aan gangbaar eten kunt besteden.
Ik snap gewoon niet dat je niet ziet dat je onwijs voor lul loopt... ik ben benieuwd wat ze zou zeggen als Wendy of Babette er zo bij liepquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik las hier dat Isaac er iets van gezegd heeft. Dat is volgens mij ook de enige waar ze naar luistert. Maar het ziet er nu nog net zo lelijk uit
Inderdaad, ze kan héél min over anderen praten. Wat denkt dat domme wicht wel niet? Ga janken kreng!quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:30 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gisteren gaf ze gehoor aan de opmerkingen van Isaac en Moirama, heeft ook niet lang geduurd...
Die meiden moeten zich voor de gein eens een keer net zo opmaken als Zoe zonder dat ze het ziet.. kijken hoe ze dan reageert...
Vraag me nog steeds af waarom Babette vindt dat ze Zoe iets schuldig is en haar als een klein kind alsmaar gaat troosten want o jee als dat kind het op een janken zet.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:33 schreef xsaskiax het volgende:
Het is weer constant praten over eliminatie, zowel Babette en Zoë (Babette doet alle mogelijke moeite om Zoë weer rustig te houden en naar de mond te praten..... ze gaan alleen elkaar en GJ zien buiten)......
Sasha en Jasper net buiten over Moraima dat ze egoïstisch is, geen donder uitvoert en alleen de plantjes nu water geeft om maar te laten zien dat ze wat doet
Oh ja het gedoe tussen Babette en Zoë begon over dat iemand klaagde over de badkamer, dat Babette (en volgens mij Sasha) die niet of niet goed hadden gedaan.
Vast en zeker dat ze een te sterke speler is en het einde in zicht is.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee laat haar maar naar hem toegaan. Ik ben benieuwd hoe hij zich hier weer uitpraat/slijmt
Ik denk dat je aan Zoë een kwaaie hebt, als je ze tegen je is, dus maar te vriend houden?quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af waarom Babette vindt dat ze Zoe iets schuldig is en haar als een klein kind alsmaar gaat troosten want o jee als dat kind het op een janken zet.
Moraima praat altijd over "DIE" mensen. Net of het een voorwerp is. Misschien heeft Zoe het wel van haarquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:30 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh![]()
Ja dat die meiden zo de slaapkamer uitkomen terwijl Zoe aan tafel zit, ik wil dan die kop wel eens zien...quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:47 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Dat zou echt lachen zijn en dan zo een tijd rond blijven lopen![]()
Toch denk ik dat het niets uit zal maken want ze gaat gewoon vrolijk door met plamuren
Vreemd dat bij het stemmen daarvoor de meesten dan toch op groen gaan staan. Maar dat komt omdat IK het totale onzin vind, die shakes.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:44 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die shakes komen uitt de prijzenpot, valt niet onder eten volgens de febo.
Wat me vooral opvalt bij het poederloeder dat ze iedereen haat. Dat babbelkous daar niet eens wat van zegt als zogenaamde aanstaande psygoloog.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:30 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh![]()
En dat beweert ook verstand te hebben van make-up, dat wilde ze toch graag?quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat je niet ziet dat je onwijs voor lul loopt... ik ben benieuwd wat ze zou zeggen als Wendy of Babette er zo bij liep
Ja denk ik ook. En in die ruzie die ze hadden maar schreeuwen dat ze nooit op Wendy zou stemmen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zal wel weer over Wendy gaan die een vrijstelling had?
Lijkt mij toch sterk dat een vrouw als Babette zwicht voor een snotneus die nog te dom is om uit haar ogen te kijken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:49 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan Zoë een kwaaie hebt, als je ze tegen je is, dus maar te vriend houden?
Haha ook dat nog... ja inderdaad dr is toen voor aardig wat centjes make-up binnengekomen..quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En dat beweert ook verstand te hebben van make-up, dat wilde ze toch graag?
Als ik hierboven alles goed gelezen heb heeft Babette daar al regelmatig Zoe op aangesproken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wat me vooral opvalt bij het poederloeder dat ze iedereen haat. Dat babbelkous daar niet eens wat van zegt als zogenaamde aanstaande psygoloog.
Vooral dat laatste vond ik opmerkelijk. Dat is toch een grove leugen?quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:54 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja denk ik ook. En in die ruzie die ze hadden maar schreeuwen dat ze nooit op Wendy zou stemmen.
Ik ben eerder bang dat ze Zoë 'rustig' willen houden, omdat ze anders weer helemaal uit haar dak gaat, los gaat, en dan sowieso weer tegen een gele kaart aan zal lopen....dat zou Zoë dan weer een rotzorg zijn, net zoals de voorgaande 3 kaarten waar ze schijnbaar helemaal niets van geleerd heeft (want het lag immers niet aan HAAR he...)quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lijkt mij toch sterk dat een vrouw als Babette zwicht voor een snotneus die nog te dom is om uit haar ogen te kijken.
Gebruikt ze nu alleen voor zichzelf dus voorraad genoeg. Ze doet er per keer voor 2 dagen op.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ook dat nog... ja inderdaad dr is toen voor aardig wat centjes make-up binnengekomen..
Zit er wel dik in, hebben we ooit al twee verdienopdrachten zo kort achter elkaar gehad?quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:57 schreef OmaJacky het volgende:
Zal wel verdienopdracht zijn, febo heeft medelijden dat ze geen eten kunnen kopen.
Ik hoop een eli zonder overleg.
ja met het ballonnentrappen e.d. toch?? na wéér een mislukte verdienopdrachtquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zit er wel dik in, hebben we ooit al twee verdienopdrachten zo kort achter elkaar gehad?
Gisteren had ze in de cabana haar make-up eraf gehaald omdat Isaac had gezegd dat het er niet goed op zat. Moraima en Babette hadden dat eerder die dag al uitgebreid met haar besproken maar daar trok ze zich niet veel van aan. Dus nadat Isaac het ook zei ging ze het helemaal opnieuw doen. Ze had toenhaar wenkbrauwen eens een keer er niet op geschilderd en ze ging iedereen langs om het te laten zien. Iedereen zei ook dat het veel mooier was en zelfs Erik gaf haar een goede uitgebreid compliment. Ze was zo blij en liep te huppelen als een klein kindquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat die meiden zo de slaapkamer uitkomen terwijl Zoe aan tafel zit, ik wil dan die kop wel eens zien...
Maar inderdaad gaat niks helpen ze trekt zich ook niks aan van haar grote liefde... blijf dan maar lekker voor lul lopen...
Ja neem lekker ruim er is genoeg..quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Gebruikt ze nu alleen voor zichzelf dus voorraad genoeg. Ze doet er per keer voor 2 dagen op.
whahahaha als ze niets te eten hebben gaan ze nog vaker op hun nest liggen en is er helemaal niets meer te zien (puur eigenbelang)quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:58 schreef Frummelie het volgende:
Lekker vroeg zodat ze op tijd kunnen bestellen... de FEBO is zo lief voor de bewoners...
Maar er zijn er best veel die er gebruik van maken.. het is niet zo dat alleen die twee bro’s het graag gebruiken. Rupert Ima Wendy Mirthe Bern Jasper en Erik gebruiken het ook.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vreemd dat bij het stemmen daarvoor de meesten dan toch op groen gaan staan. Maar dat komt omdat IK het totale onzin vind, die shakes.
Dat heeft ze net nog gedaanquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wat me vooral opvalt bij het poederloeder dat ze iedereen haat. Dat babbelkous daar niet eens wat van zegt als zogenaamde aanstaande psygoloog.
Als het een tussendoortje is zal het wel niets voorstellen, zoals met dat waterzakje overgooien.quote:
Jaaaaaaa dat heb ik ook gezien en ze had ook geen foundation op waar in godsnaam die bruine knar vandaan kwam, Joost mag het weten.. ik denk poeder...quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gisteren had ze in de cabana haar make-up eraf gehaald omdat Isaac had gezegd dat het er niet goed op zat. Moraima en Babette hadden dat eerder die dag al uitgebreid met haar besproken maar daar trok ze zich niet veel van aan. Dus nadat Isaac het ook zei ging ze het helemaal opnieuw doen. Ze had toenhaar wenkbrauwen eens een keer er niet op geschilderd en ze ging iedereen langs om het te laten zien. Iedereen zei ook dat het veel mooier was en zelfs Erik gaf haar een goede uitgebreid compliment. Ze was zo blij en liep te huppelen als een klein kind![]()
Vervolgens staat ze vandaag alles weer dicht te plamuren
Ik snap het ook niet van Babette want Zoë verdient het niet eens. Ik geloof echt niet dat Babette bang is van Zoë ivm het spel maar op de één of andere manier heeft ze toch een zwak voor haarquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lijkt mij toch sterk dat een vrouw als Babette zwicht voor een snotneus die nog te dom is om uit haar ogen te kijken.
Nou dat doet hij dan snel, met geannuleerd is alles weg, en moet je opnieuw beginnen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:01 schreef xsaskiax het volgende:
Imadiddin had de bestelling geannuleerd, toen ging de toeter en heeft hij hem er snel weer ingezet vertelt hij net
Ja daar heb je ook een punt... dan lopen we ook alleen maar te zeiken...quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
whahahaha als ze niets te eten hebben gaan ze nog vaker op hun nest liggen en is er helemaal niets meer te zien (puur eigenbelang)
Hij zei dat hij koffie, thee, suiker en dergelijke dingen erin gezet had (sorry kon het niet allemaal volgen), maar Jasper was er blij meequote:Op woensdag 12 juli 2023 11:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou dat doet hij dan snel, met geannuleerd is alles weg, en moet je opnieuw beginnen.
wij.....?????? zo zijn wij niet...... echt niet..... wij genieten van alles dat ze ons voorschotelen......iedere dag weer.....quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja daar heb je ook een punt... dan lopen we ook alleen maar te zeiken...
quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
wij.....?????? zo zijn wij niet...... echt niet..... wij genieten van alles dat ze ons voorschotelen......iedere dag weer.....
*proest*
Geen winnaars, hebben van hun niets te vrezen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:10 schreef xsaskiax het volgende:
Wat houdt die lui tegen om Moraima en Zoë op de stip te zetten.... ???
Het kan toch echt niet alleen maar om hun stemmen gaan.....
Totdat Zoe in de finale een vraag over BN-ers krijgt.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen winnaars, hebben van hun niets te vrezen.
En nu bij Wendy hé.. het slijmt er op los... schofterig gewoon. .quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:08 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë over haar extensions.... die ze eruit gehaald had door wat Mexx zei..... toen genaaid met Wendy...... en deze ringetjes heeft ze van Jeffrey gekregen.....
En weer denk ik: godallemachtig wat heb jij keer op keer gebruik/misbruik gemaakt van die gozer, liet zich alles toestoppen, zorgen dat ze haar zinnetje kreeg en intussen stak ze hem messen in zijn rug!!!
tja dat flikte ze waarschijnlijk niet alleen bij hem, maar het viel me weer ff op
O, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 12 juli 2023 11:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar er zijn er best veel die er gebruik van maken.. het is niet zo dat alleen die twee bro’s het graag gebruiken. Rupert Ima Wendy Mirthe Bern Jasper en Erik gebruiken het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |