Isaac en zijn onuitputtelijke geldpotquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als er geen verdien kunt ging Sas dan naar huis? Overigens moet ie wel voor 12 uur komen.
Als die gierige Isaac nou voor 80 euro boodschappen koopt voor de groep en met die 20 van Bep erbij zijn ze zo uit de brand. Gister zei Isaac nog,ik zit hier iets voor het geld maar voor de ervaring
ijdele hoop sas zie ik nog niet zo vertrekken die roept maar wat, zie liever paar ander wieberenquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Isaac en zijn onuitputtelijke geldpot![]()
Oh en Sas wordt niet gemist als die ineens foetsie is
Ja onder de 50 euro kunnen ze niet bestellen dus ze kunnen er niks mee tot ze meer verdienen.quote:
Ooh heeft Sasha dat gezegd, ik heb het niet meegekregen...quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als er geen verdien kunt ging Sas dan naar huis? Overigens moet ie wel voor 12 uur komen.
Als die gierige Isaac nou voor 80 euro boodschappen koopt voor de groep en met die 20 van Bep erbij zijn ze zo uit de brand. Gister zei Isaac nog,ik zit hier iets voor het geld maar voor de ervaring
Iedereen zit daar voor het geld en terecht.quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh heeft Sasha dat gezegd, ik heb het niet meegekregen...
Ik denk dat ze ervan uitgaan dat er een herkansing komt vandaag.. nog even en dan zit niemand er voor het geld... wat een gelul..
Denk dat we niet eens door hebben als ze weg is...voegt weinig toequote:Op woensdag 12 juli 2023 07:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Isaac en zijn onuitputtelijke geldpot![]()
Oh en Sas wordt niet gemist als die ineens foetsie is
Ja precies.... maar Isaac zit er voor de ervaring... daar laat je een jaar je gezin voor in de steek... ja aan m'n hoela...quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:35 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Iedereen zit daar voor het geld en terecht.
Als ik een jaar van mijn leven ergens vrijwillig opgesloten zou gaan zitten ,zonder contact van mijn geliefden moet er wel wat tegenover staan.
Waarom altijd anderen er bij halen?quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
zijn er ergere die niks nada noppes toevoegen , oa morrie
Nog iets meer dan een maandje volhoudenquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:01 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Nou niet verrassend denk ik maar het wordt wachten op de volgende zoemer met weer zo'n spectaculaire opdracht om de pot te spekken...
Haha ja en toch ga ik het vreselijk missen als het klaar is... dan val je even in een gat maar gelukkig hebben we een opvolger...quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog iets meer dan een maandje volhoudenDenk ook niet dat het nog veel meer dan dit gaat worden tot aan de finale.
Ik wil ook even geen eliminatie.. het wordt mij te stil en saai daar..quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:13 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen![]()
We willen elke keer een eliminatie maar nu het op z’n eind loopt wordt het alleen maar saaier en stiller dus ik denk dat het beter is toch nog maar even wachten met weer een eliminatie. Laat ze er maar eens een opdracht in gooien die tot vrijdag duurt en waar ze intensief aan moeten werken.
Ik vind het ook erg jammer want je gaat dat echt wel missen.. over wie moeten we dan klagen en zeurenquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja en toch ga ik het vreselijk missen als het klaar is... dan val je even in een gat maar gelukkig hebben we een opvolger...
Nee het gaat alleen nog maar treurige worden naar mate het einde vordert...
Het is dat ik weet wat je bedoeldquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke ... je mannetje heeft z'n sporttenue aan... hij gaat weer palen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |