quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor nieuw loopgips? (ander kleurtje ofzo)![]()
[ afbeelding ]
Ik heb de streams nog niet aan dus roep iets wat ik gisteren heb gezien..quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Huh... heeft Erik de fiets al gehad... dit is wel een rukkerdefluit sport momentje..
Erik wil als de brandweer gaan puzzelen natuurlijk...
Ik heb gereageert in zomerzon...quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg jammer want je gaat dat echt wel missen.. over wie moeten we dan klagen en zeurenhet is zo’n lekkere uitlaatklep
Ik heb een zware periode achter de rug en kan heel veel niet meer dus het was voor mij echt wel afleiding en ik kon dan even mijn gedachte ergens anders op zetten. Hopelijk komen er bij het nieuwe programma ook streams..
Erik is bezig met zijn sporttenue aan te trekken..
Het was vandaag wel een heel kort sportmomentjequote:Op woensdag 12 juli 2023 08:35 schreef Frummelie het volgende:
Huh... heeft Erik de fiets al gehad... dit is wel een rukkerdefluit sport momentje..
Erik wil als de brandweer gaan puzzelen natuurlijk...
Oooh haha dat had ik helemaal niet gezien... vandaar...thnxquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb de streams nog niet aan dus roep iets wat ik gisteren heb gezien..
Die fietsen staan in kamer 4.
Oja daarom natuurlijk..quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb de streams nog niet aan dus roep iets wat ik gisteren heb gezien..
Die fietsen staan in kamer 4.
Gaat helemaal nergens over hahaquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het was vandaag wel een heel kort sportmomentje
Hij zal wel erge honger hebben en wil natuurlijk zo snel mogelijk wat eten. Als het maar niet weer tegenvalt want volgens mij is er niet veel.quote:
Staat er misschien toch iets te gebeuren.quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:44 schreef Rhosyn het volgende:
Deelnemers meten al hun batterijn wisselen.
Dat is best vroeg.
Erik staat onder de douche.
Sasha gaat onder de douche.
Jasper stond in de deuropening.
Jasper en Isaac Leggen samen het kleedje onder de grote schommelstoel.
Isaac gaat er in zitten en gaat wat babbelen met Jasper.
Ik heb geen idee... het is restjes dag vandaag... we gaan het zo zien... ja Erik zou wel hongerig zijn... vooral na het verbruik van al die calorieën... ik denk dat hij zo eerst een sportdrankje maakt...quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij zal wel erge honger hebben en wil natuurlijk zo snel mogelijk wat eten. Als het maar niet weer tegenvalt want volgens mij is er niet veel.
Wat zeg je dat mooi, hij gaat weer palenquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
@:Dotteke ... je mannetje heeft z'n sporttenue aan... hij gaat weer palen...
Verdienopdracht misschien, doen ze lekker vroeg want dan kan er nog op tijd besteld worden bij de Jumbo , het was ellende met de bestelmomenten hoorde is gisteren..quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:45 schreef lojanda het volgende:
S
[..]
Staat er misschien toch iets te gebeuren.
Hij is van route veranderdquote:Op woensdag 12 juli 2023 08:31 schreef Frummelie het volgende:
En dan zometeen de kracht explosie op de fiets... maar eerst effe puzzelen tussendoor... je maakt me in de war Erik..
Haha nou je hebt niet veel gemist hoor, hij heeft maar heel kort gesport, ging nergens over.. en tussendoor heeft hij nog gepuzzeld en fietsen kon niet want die staan boven...quote:Op woensdag 12 juli 2023 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zeg je dat mooi, hij gaat weer palen![]()
Heb hem gemist potjandorie
Heb ze nu aan geslingert was nog niet zover
Zie nu Isaac met Jasper en een aangeklede Erik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |