Dat dus. Isaac probeert het wel maar Zoë heeft overal een excuus voor.quote:
dat heeft ze van Babette, ja maar en ik ga je eerlijk zeggen....................quote:
Ik hoor wat je zegtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:05 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat heeft ze van Babette, ja maar en ik ga je eerlijk zeggen....................
ik hoorde babette en marciano tijdens het pitten knagen ook mompelen dat zoe niet te vertrouwen was.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 21:48 schreef danaqui het volgende:
Hebben Babs en Zoë ruzie gehad? Ze heeft het over Babs en niet in de goede zin.
Versta er niet zoveel van veel binnensmonds gepraat
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:07 schreef anine het volgende:
[..]
ik hoorde babette en marciano tijdens het pitten knagen ook mompelen dat zoe niet te vertrouwen was.
Top!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:07 schreef anine het volgende:
[..]
ik hoorde babette en marciano tijdens het pitten knagen ook mompelen dat zoe niet te vertrouwen was.
Ze moest ff 'n regenjasje halenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 22:37 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac blijft op de kussens op de luchtbedden onder het afdak liggen en Zoë huppelt door de regen naar binnen
hahaha ze 'moest' de deur van kamer 2 dicht doen want het regende in....... en 'die mensen' waren wakker hoor!!quote:
Dat lijkt mij ook wel ingewikkeldquote:
Denk ik ook. Vandaag of morgen weer een opdracht voor een vrijstelling en dan maandag weer een eliminatiequote:Op woensdag 12 juli 2023 07:04 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
als er nu een zoemer komt zal het voor vrijstelling zijn denk ik
Mogge...quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:04 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
als er nu een zoemer komt zal het voor vrijstelling zijn denk ik
Morgen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:01 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Nou niet verrassend denk ik maar het wordt wachten op de volgende zoemer met weer zo'n spectaculaire opdracht om de pot te spekken...
Moggequote:Op woensdag 12 juli 2023 07:05 schreef engine het volgende:
[..]
Denk ik ook. Vandaag of morgen weer een opdracht voor een vrijstelling en dan maandag weer een eliminatie![]()
Goedemorgen.
En mondwaterquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Ik hoop dat de febo wacht met nieuwe opdrachten om huishoudpot te vullen zodat ze erover moeten nadenken om de prijzenpot aan te breken om te
eten en drinken.
Ze hebben geen eten meer en alleen restjes van restjes.
Geen koffie ook.
Wel veel flessen chloor
Daar hoop ik al maanden op, dat zal ook wel een keertje geinig zijn.. haha ja 18 flessen chloor..quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Ik hoop dat de febo wacht met nieuwe opdrachten om huishoudpot te vullen zodat ze erover moeten nadenken om de prijzenpot aan te breken om te
eten en drinken.
Geen koffie ook.
Wel veel flessen chloor
En 30 euroquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:14 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
eten en drinken.
Geen koffie ook.
Wel veel flessen chloor
Leuk!quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge...
Er komt ook heus een herhaling van gisteren..
Mijn glazen bol zegt vrijdagquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogge
Maar er zal toch ook en herhaling komen om de boodschappenpot te spekken...?
valt mee, ik (eenspersoonhuishouden) heb ook 'n voorraad van alles, overal 8 flessen van chloorquote:Op woensdag 12 juli 2023 07:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar hoop ik al maanden op, dat zal ook wel een keertje geinig zijn.. haha ja 18 flessen chloor..
Als er geen verdien kunt ging Sas dan naar huis? Overigens moet ie wel voor 12 uur komen.quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:01 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Nou niet verrassend denk ik maar het wordt wachten op de volgende zoemer met weer zo'n spectaculaire opdracht om de pot te spekken...
Goedemorgen...quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Leuk!
BAM.... 7:50 de zoemer en dan 'n eliminatie-opdrachten nee geen bedenktijd
gelijk aan de bak![]()
Goedemorgen Cos
quote:Op woensdag 12 juli 2023 07:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als er geen verdien komt ging Sas dan naar huis? Overigens moet ie wel voor 12 uur komen.
Als die gierige Isaac nou voor 80 euro boodschappen koopt voor de groep en met die 20 van Bep erbij zijn ze zo uit de brand. Gister zei Isaac nog,ik zit hier iets voor het geld maar voor de ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |