abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209861757
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:11 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ja, ik weet het. Neemt om de zoveel tijd een enorme hap uit het eetbudget. Ik vind het luxe als je dat geld ook aan gangbaar eten kunt besteden.
Die shakes komen uitt de prijzenpot, valt niet onder eten volgens de febo.
pi_209861760
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja ik las hier dat Isaac er iets van gezegd heeft. Dat is volgens mij ook de enige waar ze naar luistert. Maar het ziet er nu nog net zo lelijk uit
Ik snap gewoon niet dat je niet ziet dat je onwijs voor lul loopt... ik ben benieuwd wat ze zou zeggen als Wendy of Babette er zo bij liep
Gewoon omdat het kan!
pi_209861775
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:30 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh :)
Zoë en Babette hadden een felle woordenwisseling (zeg maar ruzie) over de houding van Zoë, haar dagelijkse gezegdes dat ze op het graf van iemand die weg moet gaat dansen, dat ze alles maar hoort en zich nergens mee mag bemoeien, haar hele houding dat ze 'schijt heeft' en ga zo maar door.
Babette was het helemaal zat om dat iedere dag te moeten horen en Zoë stond er zonder echt te luisteren tussendoor te schreeuwen....(intussen doorsmerend met haar make up)
Babette heeft haar alweer weten te bedaren, in ieder geval dat ze niet zo hard moet schreeuwen, dat anderen haar horen...

Dat denigrerende van Zoë altijd. het over 'die mensen' hebben!!!
Inderdaad, ze kan héél min over anderen praten. Wat denkt dat domme wicht wel niet? Ga janken kreng! :(
pi_209861793
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:41 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Gisteren gaf ze gehoor aan de opmerkingen van Isaac en Moirama, heeft ook niet lang geduurd...

Die meiden moeten zich voor de gein eens een keer net zo opmaken als Zoe zonder dat ze het ziet.. kijken hoe ze dan reageert...
_O-

Dat zou echt lachen zijn en dan zo een tijd rond blijven lopen :D

Toch denk ik dat het niets uit zal maken want ze gaat gewoon vrolijk door met plamuren :')
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_209861796
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:33 schreef xsaskiax het volgende:
Het is weer constant praten over eliminatie, zowel Babette en Zoë (Babette doet alle mogelijke moeite om Zoë weer rustig te houden en naar de mond te praten..... ze gaan alleen elkaar en GJ zien buiten)......
Sasha en Jasper net buiten over Moraima dat ze egoïstisch is, geen donder uitvoert en alleen de plantjes nu water geeft om maar te laten zien dat ze wat doet

Oh ja het gedoe tussen Babette en Zoë begon over dat iemand klaagde over de badkamer, dat Babette (en volgens mij Sasha) die niet of niet goed hadden gedaan.
Vraag me nog steeds af waarom Babette vindt dat ze Zoe iets schuldig is en haar als een klein kind alsmaar gaat troosten want o jee als dat kind het op een janken zet. :r
pi_209861811
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O jee laat haar maar naar hem toegaan. Ik ben benieuwd hoe hij zich hier weer uitpraat/slijmt
Vast en zeker dat ze een te sterke speler is en het einde in zicht is. _O-
pi_209861823
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:47 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Vraag me nog steeds af waarom Babette vindt dat ze Zoe iets schuldig is en haar als een klein kind alsmaar gaat troosten want o jee als dat kind het op een janken zet. :r
Ik denk dat je aan Zoë een kwaaie hebt, als je ze tegen je is, dus maar te vriend houden?
het water roept
  woensdag 12 juli 2023 @ 10:51:46 #258
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_209861839
quote:
Zoë en Babette hadden een felle woordenwisseling (zeg maar ruzie) over de houding van Zoë, haar dagelijkse gezegdes dat ze op het graf van iemand die weg moet gaat dansen, dat ze alles maar hoort en zich nergens mee mag bemoeien, haar hele houding dat ze 'schijt heeft' en ga zo maar door.
Babette was het helemaal zat om dat iedere dag te moeten horen en Zoë stond er zonder echt te luisteren tussendoor te schreeuwen....(intussen doorsmerend met haar make up)
Babette heeft haar alweer weten te bedaren, in ieder geval dat ze niet zo hard moet schreeuwen, dat anderen haar horen...

Moraima praat altijd over "DIE" mensen. Net of het een voorwerp is. Misschien heeft Zoe het wel van haar :)
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_209861843
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:47 schreef lojanda het volgende:

[..]
_O-

Dat zou echt lachen zijn en dan zo een tijd rond blijven lopen :D

Toch denk ik dat het niets uit zal maken want ze gaat gewoon vrolijk door met plamuren :')
Ja dat die meiden zo de slaapkamer uitkomen terwijl Zoe aan tafel zit, ik wil dan die kop wel eens zien...
Maar inderdaad gaat niks helpen ze trekt zich ook niks aan van haar grote liefde... blijf dan maar lekker voor lul lopen... _O-
Gewoon omdat het kan!
pi_209861847
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:44 schreef pingu66 het volgende:

[..]
Die shakes komen uitt de prijzenpot, valt niet onder eten volgens de febo.
Vreemd dat bij het stemmen daarvoor de meesten dan toch op groen gaan staan. Maar dat komt omdat IK het totale onzin vind, die shakes.
pi_209861851
quote:

Wat me vooral opvalt bij het poederloeder dat ze iedereen haat. Dat babbelkous daar niet eens wat van zegt als zogenaamde aanstaande psygoloog.
pi_209861857
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:45 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ik snap gewoon niet dat je niet ziet dat je onwijs voor lul loopt... ik ben benieuwd wat ze zou zeggen als Wendy of Babette er zo bij liep
En dat beweert ook verstand te hebben van make-up, dat wilde ze toch graag?
pi_209861871
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:43 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Zal wel weer over Wendy gaan die een vrijstelling had? :?
Ja denk ik ook. En in die ruzie die ze hadden maar schreeuwen dat ze nooit op Wendy zou stemmen. |:(
pi_209861877
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:49 schreef Varen het volgende:

[..]
Ik denk dat je aan Zoë een kwaaie hebt, als je ze tegen je is, dus maar te vriend houden?
Lijkt mij toch sterk dat een vrouw als Babette zwicht voor een snotneus die nog te dom is om uit haar ogen te kijken.
pi_209861889
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:52 schreef Chea49 het volgende:

[..]
En dat beweert ook verstand te hebben van make-up, dat wilde ze toch graag?
Haha ook dat nog... ja inderdaad dr is toen voor aardig wat centjes make-up binnengekomen.. :D
Gewoon omdat het kan!
pi_209861892
Toeter
Gewoon omdat het kan!
pi_209861894
*O* *O*
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 10:56:04 #268
388664 crew  Dotteke
pi_209861895
Alarm
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_209861899
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:52 schreef OmaJacky het volgende:

[..]
Wat me vooral opvalt bij het poederloeder dat ze iedereen haat. Dat babbelkous daar niet eens wat van zegt als zogenaamde aanstaande psygoloog.
Als ik hierboven alles goed gelezen heb heeft Babette daar al regelmatig Zoe op aangesproken. :Y
pi_209861900
Alles wat Zoë aan Jeff haatte doet ze zelf
  Moderator woensdag 12 juli 2023 @ 10:56:28 #271
388664 crew  Dotteke
pi_209861903
Wilde net weggaan, maar even afwachten
Babette zegt Eliminatie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_209861909
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:54 schreef OmaJacky het volgende:

[..]
Ja denk ik ook. En in die ruzie die ze hadden maar schreeuwen dat ze nooit op Wendy zou stemmen. |:(
Vooral dat laatste vond ik opmerkelijk. Dat is toch een grove leugen? :?
pi_209861913
Zal wel verdienopdracht zijn, febo heeft medelijden dat ze geen eten kunnen kopen.
Ik hoop een eli zonder overleg.
pi_209861917
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2023 10:54 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Lijkt mij toch sterk dat een vrouw als Babette zwicht voor een snotneus die nog te dom is om uit haar ogen te kijken.
Ik ben eerder bang dat ze Zoë 'rustig' willen houden, omdat ze anders weer helemaal uit haar dak gaat, los gaat, en dan sowieso weer tegen een gele kaart aan zal lopen....dat zou Zoë dan weer een rotzorg zijn, net zoals de voorgaande 3 kaarten waar ze schijnbaar helemaal niets van geleerd heeft (want het lag immers niet aan HAAR he...)
Dus pappen en nathouden zullen ze denken (aanname)
  woensdag 12 juli 2023 @ 10:57:43 #275
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_209861920
Ze zijn er blij mee

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')