Heb een keer een bewoner horen beweren dat het kwam omdat ze met een spijkertje een vogelhuisje opgehangen hebben.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
Bij de kas staan 2 levende bomen (tegen de achterwand) en 2 dode. (naast de kas)
Hebben ze tegen die 2 dode bomen staan pissen ofzo. Waarom zijn die twee dood? Het is zomer.
En wel meer, de naam Jumbo valt zo vaak dat het wel moet zijn gesponsord.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Lijkt mij toch dat ze van het programma een zakelijk account hebben, zéker als je weet dat dit project 1 jaar gaat duren.
Lekker slim zeg! En die andere boom is dan overleden van verdriet?quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:20 schreef engine het volgende:
[..]
Heb een keer een bewoner horen beweren dat het kwam omdat ze met een spijkertje een vogelhuisje opgehangen hebben.
Zou mij niets verbazen. Dat soort programma´s wordt vaak gesponsord.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
En wel meer, de naam Jumbo valt zo vaak dat het wel moet zijn gesponsord.
Hetzelfde met Bol, en maar niet te spreken van Ali Express waar na elke gewonnen prijs een deuntje werd afgespeeld van Ali
Misschien betalen ze helemaal niets, of krijgen zelfs geld toe.
Dat zou kunnen...quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:16 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Niet als het een zakelijk account betreft, daar wordt achteraf betaald.
Ik val midden in een ruzie, geen idee waarover het ging even hard tegen hardquote:
En ook opvallend dat het veel producten zijn van eigen merk en wat altijd voorheen gebeurde , gebeurt nu niet, n.l. het afplakken.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen. Dat soort programma´s wordt vaak gesponsord.
Ja walgelijk die uitspraken..quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:30 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh![]()
Zoë en Babette hadden een felle woordenwisseling (zeg maar ruzie) over de houding van Zoë, haar dagelijkse gezegdes dat ze op het graf van iemand die weg moet gaat dansen, dat ze alles maar hoort en zich nergens mee mag bemoeien, haar hele houding dat ze 'schijt heeft' en ga zo maar door.
Babette was het helemaal zat om dat iedere dag te moeten horen en Zoë stond er zonder echt te luisteren tussendoor te schreeuwen....(intussen doorsmerend met haar make up)
Babette heeft haar alweer weten te bedaren, in ieder geval dat ze niet zo hard moet schreeuwen, dat anderen haar horen...
Dat denigrerende van Zoë altijd. het over 'die mensen' hebben!!!
O jee laat haar maar naar hem toegaan. Ik ben benieuwd hoe hij zich hier weer uitpraat/slijmtquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:35 schreef juul. het volgende:
Het is Bep ter oren gekomen dat Isaac van haar af wil, ze heeft het te horen gekregen van twee
Bep: Moet ik nou met hem gaan praten of laten rusten
Gisteren gaf ze gehoor aan de opmerkingen van Isaac en Moirama, heeft ook niet lang geduurd...quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:31 schreef Dotteke het volgende:
Zoe heeft haar make-up grens verleg, hij zit nu schuin in haar nek
In de afgelopen uitzending ging het ook opeens hard tegen hard en zei Zoe dat ze dan maar als een eigenheimer rond zou gaan lopen in haar uppie. Babette krijgt genoeg van dat gekleef van Zoe en dat begrijp ik. Kan dat kind niks alleen doen? Zoe vertelde in een ander programma al dat ze niet alleen kan zijn en altijd iemand nodig heeft die haar vermaakt, bezig houdt. Zielig toch?quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik val midden in een ruzie, geen idee waarover het ging even hard tegen hard
Tot Babette bedacht dat iedereen het kon horen en ze toen een tandje lager gingen
Babette ergerde zich ergs aan bij Zoë ze schijnt iets gezegd te hebben
Babette hoorde ik zeggen dansen op anders mans graf
Zoë is weer in een bui dat ze schijt heeft
Ja ik las hier dat Isaac er iets van gezegd heeft. Dat is volgens mij ook de enige waar ze naar luistert. Maar het ziet er nu nog net zo lelijk uitquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gisteren gaf ze gehoor aan de opmerkingen van Isaac en Moirama, heeft ook niet lang geduurd...
Die meiden moeten zich voor de gein eens een keer net zo opmaken als Zoe zonder dat ze het ziet.. kijken hoe ze dan reageert...
Zal wel weer over Wendy gaan die een vrijstelling had?quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:29 schreef Rhosyn het volgende:
Babette en Zoe hebben het er over dat die ene geen vrijstelling meer heeft.
Hij zegt en, ik heb nooit gezegd, en hij zegt, en gefluister..
Babette is niet te volgen zoals gewoonlijk.
Ja heb ik ook gezienquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In de afgelopen uitzending ging het ook opeens hard tegen hard en zei Zoe dat ze dan maar als een eigenheimer rond zou gaan lopen in haar uppie. Babette krijgt genoeg van dat gekleef van Zoe en dat begrijp ik. Kan dat kind niks alleen doen? Zoe vertelde in een ander programma al dat ze niet alleen kan zijn en altijd iemand nodig heeft die haar vermaakt, bezig houdt. Zielig toch?
Dat is inderdaad vreemd.quote:Op woensdag 12 juli 2023 10:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
En ook opvallend dat het veel producten zijn van eigen merk en wat altijd voorheen gebeurde , gebeurt nu niet, n.l. het afplakken.
Klopt helemaalquote:Op woensdag 12 juli 2023 10:30 schreef xsaskiax het volgende:
Mogguh![]()
Zoë en Babette hadden een felle woordenwisseling (zeg maar ruzie) over de houding van Zoë, haar dagelijkse gezegdes dat ze op het graf van iemand die weg moet gaat dansen, dat ze alles maar hoort en zich nergens mee mag bemoeien, haar hele houding dat ze 'schijt heeft' en ga zo maar door.
Babette was het helemaal zat om dat iedere dag te moeten horen en Zoë stond er zonder echt te luisteren tussendoor te schreeuwen....(intussen doorsmerend met haar make up)
Babette heeft haar alweer weten te bedaren, in ieder geval dat ze niet zo hard moet schreeuwen, dat anderen haar horen...
Dat denigrerende van Zoë altijd. het over 'die mensen' hebben!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |