Ja is ook lang, maar voor hun niet lang genoeg want het lukt nietquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:17 schreef BigBreg83 het volgende:
Een uur oefenen is echt veel te lang hoor.
Na een uur stuiteren de ballen ook niet meer niet zo goed denk ik.
Die speelgoed ballen stuiteren nu al niet goed trouwens
wijziging in watquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:22 schreef Dotteke het volgende:
Bern hoopt ook dat ze met nog een wijziging komen
Ik hoop dat ze het straks met stuiterballen moeten doen ipv voetballenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:22 schreef Dotteke het volgende:
Bern hoopt ook dat ze met nog een wijziging komen
Ze krijgen drie pogingen voor een opdracht (zie sv)quote:
okquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze krijgen drie pogingen voor een opdracht (zie sv)
En ze hopen op meer omdat het niet echt lukt
Ze moet die Marciano ook alles helemaal uitspellen hequote:
Jaja maar ik lig wel in een deukie, hij deed haar net na... ik vind hem zo grappig..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moet die Marciano ook alles helemaal uitspellen he
Ik ben zo benieuwd hoe Zoe gaat reageren als zij dit soort foto's van zichzelf ziet....dit is echt ongelooflijk...quote:
Denk het niet, dit zie je alleen en profiel!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:44 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Echt hoor, dat ze zo rondloopt. Dat ziet ze toch ook in de spiegel??
Dat is elke dag zo.. ze brengt het al niet goed aan en daarbij jankt ze meerdere keren op een dag waardoor alles gestreept is.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:42 schreef BigBreg83 het volgende:
Als zoë nou gewoon ff haar make up er af haalt. Het zit er nu half op. Kaak en kin vergeten
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:44 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Echt hoor, dat ze zo rondloopt. Dat ziet ze toch ook in de spiegel??
dat las ik gisteren ook al hierquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:45 schreef Varen het volgende:
Er werd dus geseind tijdens het stemmen van mensen met de eliminatie gisteren
Ben bang dat ze ook van K5 geen signalen krijgt, die lachen zich de schompes.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:45 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe Zoe gaat reageren als zij dit soort foto's van zichzelf ziet....dit is echt ongelooflijk...
Dat geloof ik zeker ja...maar haar medebewoners kunnen het toch op een normale manier tegen haar zeggen, 2 spiegels gebruiken en je ziet wat je jezelf aandoet!!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben bang dat ze ook van K5 geen signalen krijgt, die lachen zich de schompes.
Net als haar verhaal dat de kwestie met Isaac TV maken is, maken zij dat haar wijs?
Waarom dan geen gele kaarten? Dat werd er ook bij vermeld..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:45 schreef Varen het volgende:
Eigenschuld had de FEBO ze maar geen gebarentaal moeten lerenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:45 schreef Varen het volgende:
Snap ik ook niet. Zoe stond gisteren breeduit te vertellen hoe ze naar Moraima seinde. Kan allemaal zonder gevolgen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom dan geen gele kaarten? Dat werd er ook bij vermeld..
Voor tv opnames wordt ook heel veel make-up gebruikt, misschien dat ze denkt dat het heel anders is op beeld.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker ja...maar haar medebewoners kunnen het toch op een normale manier tegen haar zeggen, 2 spiegels gebruiken en je ziet wat je jezelf aandoet!!
Zoe vroeg gisteren aan Moraima of haar make up goed zat en Morri antwoordde zo verveeld van: ja ja, prima Zoe...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
Je ziet Moraima de hele tijd naar Zoë haar gezicht kijken.. haar mond valt er letterlijk van open
Dat zou toch gevolgen moeten hebben? Zo kunnen ze doen wat ze willen.. waar ze voor worden gewaarschuwd heeft geen impact meer.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:49 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Zoe stond gisteren breeduit te vertellen hoe ze naar Moraima seinde. Kan allemaal zonder gevolgen.
Daar heeft ze wel een punt..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:49 schreef Varen het volgende:
Zoë vindt dat Isaac overal zo makkelijk omheen manoevreerd
Ja dat begrijp ik nu ook dat ze minimaal 50 euro nodig hebben om te bestellen....gaat nog spannend wordenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
Nog vier tientjes roept Ima..
Snap ik dan kan hij iig één bestelmoment doordrukken met de hoogstnoodzakelijke dingen.
Gaat em niet wordenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik nu ook dat ze minimaal 50 euro nodig hebben om te bestellen....gaat nog spannend worden
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden het programma beter: creatief met ballen, kunnen noemen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:01 schreef Snensie het volgende:
Die make up van Zoë maakt niets uit want het ziet er hoe dan ook toch niet uit. Maar Sjezus wat een kutdracht weer zeg.
40 euro geloof ik.quote:
Dat schiet opquote:
En aromat!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:07 schreef spapaars het volgende:
Zal weer rijst met uien worden de komende dagen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Snel een eliminatie erachter aan, scheelt weer 1 mond te voeden
Die kans is groot.. anders nog maar een eliminatie... Mond minder te voedenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:08 schreef BigBreg83 het volgende:
Nou, morgen weer een verdienopdracht denk ik.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Die kans is groot.. anders nog maar een eliminatie... Mond minder te voeden
Die laat zich zo kennen... Altijd de mond vol over anderen die jaloers zouden zijn, maar zelf baalt ze nu omdat Zoe wel 10 euro gescoord heeft.quote:
Hahaha ik hoop hetquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:13 schreef lojanda het volgende:
Ima gaat boodschappen doen? Pot shag met filters en een zak uien..
Of koopsoep, heel goedkoop en dan loopt iedereen leeg.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:11 schreef renevanlaaren het volgende:
flikker maar bruine bonen met uien naar binnen leuk voor erik onbeperkt eten en knallen![]()
Nou ben benieuwd hoe donker bruin ze dan wordquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:16 schreef Hoempah het volgende:
Isaac heeft tegen Zoë gezegd dat de make up niet goed zit. Ze gaat het zo fixen.
Hey Renequote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:11 schreef renevanlaaren het volgende:
flikker maar bruine bonen met uien naar binnen leuk voor erik onbeperkt eten en knallen![]()
Jammer dat heb ik dan weer net gemistquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:16 schreef Hoempah het volgende:
Isaac heeft tegen Zoë gezegd dat de make up niet goed zit. Ze gaat het zo fixen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:16 schreef Hoempah het volgende:
Las hier gisteren dat hij iets met de boodschappen binnen is gekomen wat hij snel in zijn zak heeft gestokenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:19 schreef spapaars het volgende:
Arme Imadingedingeding, net manager en geen cent om uit te geven.
500 x25?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:16 schreef spapaars het volgende:
Geldnood, gooi er maar een stelling in van 500 euries.
Dat was ik alweer vergeten.. ben ik ook erg nieuwsgierig naarquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las hier gisteren dat hij iets met de boodschappen binnen is gekomen wat hij snel in zijn zak heeft gestoken
Is met er al achter wat dat was?
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat heb ik dan weer net gemist
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was volgens mij 'n witte enveloppequote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was ik alweer vergeten.. ben ik ook erg nieuwsgierig naar
Hij verklaart zoveel, maar voor een groot gedeelte was het echt niet gespeeld.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
Jeffrey verklaart 'narcistisch gedrag' in Een Jaar van Je Leven
https://www.tvgids.nl/nie(...)en-jaar-van-je-leven
Ik ben voorquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je moet wat.
De Mol heeft gebeld met de vraag waarom er nog meer dan 8ton in de pot zit.
Hij deed het ook tegen Kim. Juist degene die hij niet hoefde te imponeren. Leuk verhaaltje om je gedrag goed te praten.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij verklaart zoveel, maar voor een groot gedeelte was het echt niet gespeeld.
Je zag die woede uitbarstingen gewoon aankomen.
Dat is een tijd geledenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:11 schreef renevanlaaren het volgende:
en die blik in zijn ogen erbijquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of bedoelen ze weer Moraima.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:48 schreef Chanel5 het volgende:
Jasper en Sasha gaan op iemand die telkens loopt te eten, het was een "ze"? Ze hadden het over een stuk kaas.... wat ik begreep. Mirthe dus?
Ja dit dus. Hoe hij toen tegen Kim tekeer ging. ‘Je hebt maar twee hersencellen’ en dergelijke. Daar was niemand bij en hoefde dus niet voor de ‘show’. Hij liet regelmatig zijn ware aard zien vanuit frustratie en woede. En dat gebeurde vooral vaak als de dingen niet gingen zoals hij ze wilde en hij daar vervolgens geen controle over had. Absoluut niet geacteerd. Dat verschil was overigens duidelijk te zien. Af en toe deed hij het wel expres en dikte hij het enorm aan. Maar vaker niet, dan wel. Verreweg de grappigste, maar wat betreft zijn emoties en vervolgens gedrag, ook de meest instabiele bewoner. Zijn emoties gingen van 0 naar 100 in een fractie van een seconde. Ik hoop voor zijn vriendin en familie dat de omstandigheden in zijn natuurlijke habitat dit gedrag wat minder triggeren. Maar wat ik gezien heb op beeld was in 80% van de gevallen echt. Mij houd je niet voor de gek, gap!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
On topic, er zijn weer pakketjes binnengekomen, shampoo enzoquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:59 schreef Feldie.g het volgende:
[..]
Ja dit dus. Hoe hij toen tegen Kim tekeer ging. ‘Je hebt maar twee hersencellen’ en dergelijke. Daar was niemand bij en hoefde dus niet voor de ‘show’. Hij liet regelmatig zijn ware aard zien vanuit frustratie en woede. En dat gebeurde vooral vaak als de dingen niet gingen zoals hij ze wilde en hij daar vervolgens geen controle over had. Absoluut niet geacteerd. Dat verschil was overigens duidelijk te zien. Af en toe deed hij het wel expres en dikte hij het enorm aan. Maar vaker niet, dan wel. Verreweg de grappigste, maar wat betreft zijn emoties en vervolgens gedrag, ook de meest instabiele bewoner. Zijn emoties gingen van 0 naar 100 in een fractie van een seconde. Ik hoop voor zijn vriendin en familie dat de omstandigheden in zijn natuurlijke habitat dit gedrag wat minder triggeren. Maar wat ik gezien heb op beeld was in 80% van de gevallen echt. Mij houd je niet voor de gek, gap!
iets voor hare loverquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:14 schreef Varen het volgende:
Wat wil Babette kopen voor 98 euro en daarvoor geld lenen van Erik?
Volgens mij heb ik een tijdje geleden gelezen dat dat van de febo niet meer mocht.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:22 schreef pingu66 het volgende:
Het zou idioot zijn dat dit wordt toegestaan Erik leent het geld aanBabette en zij geeft het in de buitenwereld aan hem terug in echte Euro's.
Het blijft maar naar zichzelf kijken in die spiegel.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:26 schreef Yver73 het volgende:
Zoe ziet nu een soort van blauw in haar gezicht?! 😳😬
Klopt of ruilen zoals jappie deed. Hij gad f 60 euro van zijn Zalando aan Bep in ruil voor whiskeyquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:25 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een tijdje geleden gelezen dat dat van de febo niet meer mocht.
Dat je geen geld meer mocht lenen aan een andere bewoner.
Hoe kan iemand denken dat dit mooi isquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:37 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
zo grauw, alsof ze uit een mijn komt
Dat krijgt ze er zo niet tussenuit.. daarvoor moet ze douchen en haar haren wassen en Zoë is ook niet iemand die vaak doucht en zeker haar haren wastquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:40 schreef Yver73 het volgende:
En altijd zo’n gore rand laten zitten bij haar haarlijn… brrr 😬
Ik houd van iets meer diepgang in mijn conversaties. Shampoo hoort daar niet bij. 😛quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
On topic, er zijn weer pakketjes binnengekomen, shampoo enzo
Precies! Gewoon even schillen en in stukjes snijden en vervolgens koken. En je kunt er ook altijd nog een soepje van maken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:45 schreef lojanda het volgende:
Ze eten weer broccoli? Ik vraag me af of ze de stronk weer weggooien.. die kun je dus gewoon gebruiken. Zou ik zeker nu doen want ze hebben al niet veel.
Ik gebruik het ook altijd![]()
Zo goed kan hij niet acteren en zeker als het om de heftige ruzies gaat tussen hem en Kim.. dat was geen toneelstukjequote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft hij die dan ook voorgelezen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was volgens mij 'n witte enveloppe
Hij noemt het altijd een spel maar als je dan zag hoe hij Kenzy beschreef dat kun je niet doen alsof het spel was.. dan denk je er echt zo over. Hij noemde haar een keer een vies vet varken. Ik snap dat hij haar dik vindt maar je moet het dan niet spel noemen..quote:
En dan ook zeggen dat ze al die 50 lagen er s'nachts niet afhaalt want dat is teveel werk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:46 schreef Yver73 het volgende:
Morri probeert nog advies te geven aan Zoe, maar die luistert natuurlijk weer niet.
‘Ze luister voor geen meter dat kind!’ Zegt Morri 😄😄
Achterbaks zijn ze allemaal en ze doen er ook allemaal alles aan om in het spel te kunnen blijven.. ze spelen allemaal hun spelletje stuk voor stuk en niemand uitgezonderd.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:57 schreef Judiwi het volgende:
Achterbakse Mirthe heeft nu Isaacs vestje aan. Hij moest eens weten dat ze hem eruit wil stemmen samen met Eric, als er een moeilijke eliminatie aankomt.
Ik eet hem altijd, zeker het grootste gedeelte.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:45 schreef lojanda het volgende:
Ze eten weer broccoli? Ik vraag me af of ze de stronk weer weggooien.. die kun je dus gewoon gebruiken. Zou ik zeker nu doen want ze hebben al niet veel.
Ik gebruik het ook altijd![]()
Het leek op een blocnote/boekquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las hier gisteren dat hij iets met de boodschappen binnen is gekomen wat hij snel in zijn zak heeft gestoken
Is met er al achter wat dat was?
Zo precies is Mirthe.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Achterbaks zijn ze allemaal en ze doen er ook allemaal alles aan om in het spel te kunnen blijven.. ze spelen allemaal hun spelletje stuk voor stuk en niemand uitgezonderd.
Ik mag Mirthe tegenwoordig best wel maar ik vind wel dat zij zich ook heel anders voordoet als dat ze is. Ze roddelt ook veel en tegen iedereen die het maar horen wil. Ze speelt ook graag de onschuld zelve en vindt ook echt dat ze altijd benadeeld wordt. Ze slijmt met iedereen en huppelt zo door naar de finale.
Mirthe is echt niet zo lief zoals sommige haar zien. Ook zij speelt het spel heel tactisch en vooral sluw..
Daar kan ik me wel in vindenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:59 schreef Feldie.g het volgende:
[..]
Ja dit dus. Hoe hij toen tegen Kim tekeer ging. ‘Je hebt maar twee hersencellen’ en dergelijke. Daar was niemand bij en hoefde dus niet voor de ‘show’. Hij liet regelmatig zijn ware aard zien vanuit frustratie en woede. En dat gebeurde vooral vaak als de dingen niet gingen zoals hij ze wilde en hij daar vervolgens geen controle over had. Absoluut niet geacteerd. Dat verschil was overigens duidelijk te zien. Af en toe deed hij het wel expres en dikte hij het enorm aan. Maar vaker niet, dan wel. Verreweg de grappigste, maar wat betreft zijn emoties en vervolgens gedrag, ook de meest instabiele bewoner. Zijn emoties gingen van 0 naar 100 in een fractie van een seconde. Ik hoop voor zijn vriendin en familie dat de omstandigheden in zijn natuurlijke habitat dit gedrag wat minder triggeren. Maar wat ik gezien heb op beeld was in 80% van de gevallen echt. Mij houd je niet voor de gek, gap!
Dat had ik van de week ook ergens gezegd, ze is bij mij ook een beetje door de mand gevallen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Achterbaks zijn ze allemaal en ze doen er ook allemaal alles aan om in het spel te kunnen blijven.. ze spelen allemaal hun spelletje stuk voor stuk en niemand uitgezonderd.
Ik mag Mirthe tegenwoordig best wel maar ik vind wel dat zij zich ook heel anders voordoet als dat ze is. Ze roddelt ook veel en tegen iedereen die het maar horen wil. Ze speelt ook graag de onschuld zelve en vindt ook echt dat ze altijd benadeeld wordt. Ze slijmt met iedereen en huppelt zo door naar de finale.
Mirthe is echt niet zo lief zoals sommige haar zien. Ook zij speelt het spel heel tactisch en vooral sluw..
Ze is de hele dag warrig. Het is niet toevallig ineens af en toe. Dat zou gespeeld zijn ja maar sommige mensen zijn nou eenmaal wat anders.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik van de week ook ergens gezegd, ze is bij mij ook een beetje door de mand gevallen.
Ze speelt het in haar ' warrigheid' slim denk ik.
Heerlijkquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:47 schreef Feldie.g het volgende:
[..]
Precies! Gewoon even schillen en in stukjes snijden en vervolgens koken. En je kunt er ook altijd nog een soepje van maken.
Dit....En het was al voorspeld dat hij zijn straatje schoon zou gaan vegen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:59 schreef Feldie.g het volgende:
[..]
Echt een stuk chagrijn hoor die Sasha.. ie lachspieren van haar die zijn volgens mij niet helemaal volgroeidquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:53 schreef pingu66 het volgende:
Sasha geeft echt zin in koken...jap wil kleine gehaktballetjes maken .
Sasha: dus je wil er nog meer werk van maken?
Jap: dat is toch leuk en je hebt wat te doen.
Maar we doen het welop jou manier
Idd maar of dat warrig gedoe van haar echt is of gespeeld.. daar zet ik vraagtekens bijquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik van de week ook ergens gezegd, ze is bij mij ook een beetje door de mand gevallen.
Ze speelt het in haar ' warrigheid' slim denk ik.
Ze houden van babyvoedingquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:03 schreef pingu66 het volgende:
Neeee,niet 0
De roerbakgroenten eerst gaan koken!!
Laten we het maar weer snel over Babette hebben hoe slecht zij wel niet isquote:
Ik wacht op het interview waarin Mirthe verklaard dat het allemaal tactiek wasquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd maar of dat warrig gedoe van haar echt is of gespeeld.. daar zet ik vraagtekens bij
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Laten we het maar weer snel over Babette hebben hoe slecht zij wel niet is![]()
Nee die warrigheid is volgens mij niet gespeeld. Maar ze praat de laatste tijd met alle winden mee, net als Isaacquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is de hele dag warrig. Het is niet toevallig ineens af en toe. Dat zou gespeeld zijn ja maar sommige mensen zijn nou eenmaal wat anders.
Er zijn ook heel veel streamers die altijd al gezegd hebben dat Jeffrey een act opvoerde.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit....En het was al voorspeld dat hij zijn straatje schoon zou gaan vegen.
Over zijn gedram en gezeur om alcohol en rookwaar hoor je hem ook niet...
Dat snap ikquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wacht op het interview waarin Mirthe verklaard dat het allemaal tactiek was
Is makkelijk zeggen achteraf. Geloof er niets van. En dan ook nog zeggen dat hij mensen mentaal bang maakte. Er waren een aantal bewoners die zich echt onveilig voelden. Is dat dan echt wat je wilt uitstralen en dan achteraf zeggen: was allemaal spel. Amehoela!!!!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
Jeffrey verklaart 'narcistisch gedrag' in Een Jaar van Je Leven
https://www.tvgids.nl/nie(...)en-jaar-van-je-leven
Ik vind het slechte praten nog niet eens zo erg want dat doen ze allemaal als het ze uitkomt.. wat ik echt naar vindt van Mirthe is dat ze haar medebewoners echt slechte dingen toewenst.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee die warrigheid is volgens mij niet gespeeld. Maar ze praat de laatste tijd met alle winden mee, net als Isaac
OOk het slechte praten over anderen doet ze meer als in het begin, maar oo dat doen de meeste daar
Had het van haar alleen niet verwacht
Nee dank je maar ga gerust je gangquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:10 schreef danaqui het volgende:
[..]yeah graftakke wijf is het, begin jij alvast dan?
Je ziet haar nooit zo lang met hem praten, berekenend typje hoor.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:01 schreef Yver73 het volgende:
Nu een sterk staaltje van de tactiek van Babette: om van Erik gedaan te krijgen wat ze wil (nl geld van hem lenen), paait ze hem eerst met allerlei verhaaltjes om een connectie met hem te maken en hem naar de mond te praten.
Typisch voor hoe ze met iedereen omgaat.
Nu heeft ze ook weer zóveel geleerd van Erik ….
Bern eet elke week hetzelfde.. hij heeft een tijd geleden opgesomd wat hij de hele week en op welke dagen hij wat eet verteldquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:16 schreef engine het volgende:
Het is gezellig in de keuken![]()
Bern eet thuis 3x per week krieltjes.
Vorige week heeft ze meerdere keren uren met hem zitten kletsen.. ze heeft juist met Erik altijd hele lange gesprekkenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je ziet haar nooit zo lang met hem praten, berekenend typje hoor.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bern eet elke week hetzelfde.. hij heeft een tijd geleden opgesomd wat hij de hele week en op welke dagen hij wat eet verteld![]()
Ik kan je zeggen dat hij wel van regelmaat houdt
dan is me dat niet opgevallen, kijk de laatste tijd wel minder, vaak weg.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vorige week heeft ze meerdere keren uren met hem zitten kletsen.. ze heeft juist met Erik altijd hele lange gesprekken
En nog even richting de camera ookquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:22 schreef lojanda het volgende:
Ahhh Bern gaat tijdens het roeren door zijn krieltjes nog een top choreografie boven de pan doen
Sommige mensen doen dat en ook dan op uur en tijd etenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:21 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Moet er niet aan denken maar is ook een manier![]()
Je zou denken dat hij dan een moeilijke eter zou zijn maar dat lijkt het punt niet.
Ja echt fantastischquote:
Gelukkig zijn er veel lekkere wokgroentenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:25 schreef engine het volgende:
Sasha is geen fan van krieltjes. Bern heeft een probleem.
Als je het niet eet kun je beter ook maar niet kopenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:34 schreef Judiwi het volgende:
Gatver. Een pak muesli doet Eric een jaar of 3 in mee.
Echt dan is het niet meer te vreten vooral die noten nietquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:34 schreef Judiwi het volgende:
Gatver. Een pak muesli doet Eric een jaar of 3 in mee.
Succes met je leververvettingquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
Erik eet thuis 2x perdag warm, 2x de helftt van een magnetron maaltijd
Babette zegt dat is toch niet genoeg als ik jou zo zie eten hier
Neem alle snickers en chips er bij en het zit wel goed zegt Erik
Het lijkt dat hij zich vol eet in snickers en chipsquote:
Die leeft toch ook echt niet gezondquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
Nee, altijd magnetron maaltijden gaat toch vervelen lijkt mijquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die leeft toch ook echt niet gezond![]()
Ik snap wel dat hij zo graag daar is want hij heeft nog nooit zoveel variatie gehad..
De liefde vindt hij zelf wel.. ja dat is wel geblekenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:42 schreef Dotteke het volgende:
Babette denkt dat ze een soort van zoektocht voor Erik gaan houden voor hem
Erik denk dat dat niet nodig is omdat er genoeg in zijn mailbox zou staan![]()
Babette vraagt wat hij er van zou denken als er een programma komt over Erik zoekt een vrouw6 vrouwen die bij Erik thuis komen en dan mag hij kiezen
Geldprijs of de geld van je leven vraagt Babette
De geld prijs zegt Erik de liefde vind ik zelf wel
Ongelooflijk hoe hij nu in de loods zit te schooien. Terwijl thuis doet hij met 1 magnetron maaltijd.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
Hij is er echt van overtuigd dat hij de vrouwen straks voor het uitzoeken heeft als hij thuis komtquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
De liefde vindt hij zelf wel.. ja dat is wel gebleken![]()
Ik zie Erik nu ook wel meedoen met Lang leven de liefde.. misschien lukt het hem wat Zoë en GJ niet is gelukt..
En dan zijn eigen stash niet opeten (maar wel de rijst van Marciano)quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:50 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe hij nu in de loods zit te schooien. Terwijl thuis doet hij met 1 magnetron maaltijd.
waarvoor hij toestemming had gekregen van morrie, die had gezegd dat er in de koelkast rijst, pap en nog meer zou staan en dat hij dat zelf moest pakken want er zou geen gemeenschappelijke maaltijd worden klaargemaakt die dag.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En dan zijn eigen stash niet opeten (maar wel de rijst van Marciano)
Thnx die gaat Isaac dan overnemen wat ik dan begrijpquote:
Laat toch gaan Veridaquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:55 schreef Verida het volgende:
[..]
waarvoor hij toestemming had gekregen van morrie, die had gezegd dat er in de koelkast rijst, pap en nog meer zou staan en dat hij dat zelf moest pakken want er zou geen gemeenschappelijke maaltijd worden klaargemaakt die dag.
Dat het van marciano was heeft morrie niet gezegd, stond geen naam op en marciano had het in de gezamenlijke koelkast gezet. Iedere andere bewoner had ook dat bord met eten kunnen pakken.
In rijen van drie staan ze voor de deurquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is er echt van overtuigd dat hij de vrouwen straks voor het uitzoeken heeft als hij thuis komt
Maar hij is niet gierig hè..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En dan zijn eigen stash niet opeten (maar wel de rijst van Marciano)
Gelukkig is zijn beste vriendin daar niets van dat allesquote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:28 schreef OmaJacky het volgende:
Erik wil niet geassocieerd worden met mensen die stelen, mensen die liegen om anderen op de stip te kunnen krijgen.
Weer zegt hij dat babbelkous naar die groep is overgelopen.
Buiten? Dat is toch niet binnen in de loods? Zij is één van de weinigen die geen geld heeft gevraagd voor een persoonlijk doel en heeft ook nog geen gele kaart gepakt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:37 schreef Yver73 het volgende:
Nu is Babette ineens geen big spender volgens haarzelf! Had ze eerder niet verteld dat ze buiten geld als water uitgaf?
Waarom heeft niemand in de loods echt door dat ze zichzelf zo vaak tegenspreekt?
En al het eten is gratis en hij hoeft er niets voor te doen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die leeft toch ook echt niet gezond![]()
Ik snap wel dat hij zo graag daar is want hij heeft nog nooit zoveel variatie gehad..
Ja ze moet ook ook nog 30 euro aan Mirthe betalen voor het pak maar hoopt dat mirthe dat vergeet. Wat een teringwijf is het toch.quote:
Dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:58 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ja ze moet ook ook nog 30 euro aan Mirthe betalen voor het pak maar hoopt dat mirthe dat vergeet. Wat een teringwijf is het toch.![]()
Ik denk niet dat ze het kan regelen want de febo heeft verboden dat er nog geld geleend mag worden aan elkaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:58 schreef engine het volgende:
MUTE
iemand anders mag verslaan gaan doen. Het is geregeld.
dan ben ik benieuwd wanneer er iets aan gedaan gaat wordenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:00 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het kan regelen want de febo heeft verboden dat er nog geld geleend mag worden aan elkaar.
Het is een verhaallijn dus ze laten haar eerst het voor elkaar krijgen en dan wordt het een halt toegeroepen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 19:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dan ben ik benieuwd wanneer er iets aan gedaan gaat worden
Ik begreep de constructie niet helemaal, Isaac leent ook een gedeelte van het geld van Marciano?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 18:59 schreef Chanel5 het volgende:
ik dacht dat Isaac Babbel ook weg wilde hebben....waarom leent hij haar dan het geld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |