Ja is ook lang, maar voor hun niet lang genoeg want het lukt nietquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:17 schreef BigBreg83 het volgende:
Een uur oefenen is echt veel te lang hoor.
Na een uur stuiteren de ballen ook niet meer niet zo goed denk ik.
Die speelgoed ballen stuiteren nu al niet goed trouwens
wijziging in watquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:22 schreef Dotteke het volgende:
Bern hoopt ook dat ze met nog een wijziging komen
Ik hoop dat ze het straks met stuiterballen moeten doen ipv voetballenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:22 schreef Dotteke het volgende:
Bern hoopt ook dat ze met nog een wijziging komen
Ze krijgen drie pogingen voor een opdracht (zie sv)quote:
okquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze krijgen drie pogingen voor een opdracht (zie sv)
En ze hopen op meer omdat het niet echt lukt
Ze moet die Marciano ook alles helemaal uitspellen hequote:
Jaja maar ik lig wel in een deukie, hij deed haar net na... ik vind hem zo grappig..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze moet die Marciano ook alles helemaal uitspellen he
Ik ben zo benieuwd hoe Zoe gaat reageren als zij dit soort foto's van zichzelf ziet....dit is echt ongelooflijk...quote:
Denk het niet, dit zie je alleen en profiel!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:44 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Echt hoor, dat ze zo rondloopt. Dat ziet ze toch ook in de spiegel??
Dat is elke dag zo.. ze brengt het al niet goed aan en daarbij jankt ze meerdere keren op een dag waardoor alles gestreept is.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:42 schreef BigBreg83 het volgende:
Als zoë nou gewoon ff haar make up er af haalt. Het zit er nu half op. Kaak en kin vergeten
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:44 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Echt hoor, dat ze zo rondloopt. Dat ziet ze toch ook in de spiegel??
dat las ik gisteren ook al hierquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:45 schreef Varen het volgende:
Er werd dus geseind tijdens het stemmen van mensen met de eliminatie gisteren
Ben bang dat ze ook van K5 geen signalen krijgt, die lachen zich de schompes.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:45 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe Zoe gaat reageren als zij dit soort foto's van zichzelf ziet....dit is echt ongelooflijk...
Dat geloof ik zeker ja...maar haar medebewoners kunnen het toch op een normale manier tegen haar zeggen, 2 spiegels gebruiken en je ziet wat je jezelf aandoet!!quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben bang dat ze ook van K5 geen signalen krijgt, die lachen zich de schompes.
Net als haar verhaal dat de kwestie met Isaac TV maken is, maken zij dat haar wijs?
Waarom dan geen gele kaarten? Dat werd er ook bij vermeld..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:45 schreef Varen het volgende:
Eigenschuld had de FEBO ze maar geen gebarentaal moeten lerenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:45 schreef Varen het volgende:
Snap ik ook niet. Zoe stond gisteren breeduit te vertellen hoe ze naar Moraima seinde. Kan allemaal zonder gevolgen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarom dan geen gele kaarten? Dat werd er ook bij vermeld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |