abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juli 2023 @ 15:37:31 #151
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_209853293
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:27 schreef spapaars het volgende:

[..]
Hij verklaart zoveel, maar voor een groot gedeelte was het echt niet gespeeld.
Je zag die woede uitbarstingen gewoon aankomen.
Hij deed het ook tegen Kim. Juist degene die hij niet hoefde te imponeren. Leuk verhaaltje om je gedrag goed te praten.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_209853432
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:11 schreef renevanlaaren het volgende:
flikker maar bruine bonen met uien naar binnen leuk voor erik onbeperkt eten en knallen *O* *O*
Dat is een tijd geleden :W
pi_209853455
Jasper en Sasha gaan op iemand die telkens loopt te eten, het was een "ze"? Ze hadden het over een stuk kaas.... wat ik begreep. Mirthe dus?
pi_209853488
samen sta je sterk, als ze nou met z n allen 24 uur aanvragen of boodschappen , morgen doen of zo
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_209853494
quote:

[..]
en die blik in zijn ogen erbij
pi_209853551
Achterbakse Mirthe heeft nu Isaacs vestje aan. Hij moest eens weten dat ze hem eruit wil stemmen samen met Eric, als er een moeilijke eliminatie aankomt.
pi_209853558
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:48 schreef Chanel5 het volgende:
Jasper en Sasha gaan op iemand die telkens loopt te eten, het was een "ze"? Ze hadden het over een stuk kaas.... wat ik begreep. Mirthe dus?
Of bedoelen ze weer Moraima.
pi_209853571
quote:

[..]
Ja dit dus. Hoe hij toen tegen Kim tekeer ging. ‘Je hebt maar twee hersencellen’ en dergelijke. Daar was niemand bij en hoefde dus niet voor de ‘show’. Hij liet regelmatig zijn ware aard zien vanuit frustratie en woede. En dat gebeurde vooral vaak als de dingen niet gingen zoals hij ze wilde en hij daar vervolgens geen controle over had. Absoluut niet geacteerd. Dat verschil was overigens duidelijk te zien. Af en toe deed hij het wel expres en dikte hij het enorm aan. Maar vaker niet, dan wel. Verreweg de grappigste, maar wat betreft zijn emoties en vervolgens gedrag, ook de meest instabiele bewoner. Zijn emoties gingen van 0 naar 100 in een fractie van een seconde. Ik hoop voor zijn vriendin en familie dat de omstandigheden in zijn natuurlijke habitat dit gedrag wat minder triggeren. Maar wat ik gezien heb op beeld was in 80% van de gevallen echt. Mij houd je niet voor de gek, gap!
pi_209853642
Pakketjes *O*

En gehakt... hebben ze dat ineens ook bij bol.com? :B
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_209853646
Shampoo...boeken..
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_209853647
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 15:59 schreef Feldie.g het volgende:

[..]
Ja dit dus. Hoe hij toen tegen Kim tekeer ging. ‘Je hebt maar twee hersencellen’ en dergelijke. Daar was niemand bij en hoefde dus niet voor de ‘show’. Hij liet regelmatig zijn ware aard zien vanuit frustratie en woede. En dat gebeurde vooral vaak als de dingen niet gingen zoals hij ze wilde en hij daar vervolgens geen controle over had. Absoluut niet geacteerd. Dat verschil was overigens duidelijk te zien. Af en toe deed hij het wel expres en dikte hij het enorm aan. Maar vaker niet, dan wel. Verreweg de grappigste, maar wat betreft zijn emoties en vervolgens gedrag, ook de meest instabiele bewoner. Zijn emoties gingen van 0 naar 100 in een fractie van een seconde. Ik hoop voor zijn vriendin en familie dat de omstandigheden in zijn natuurlijke habitat dit gedrag wat minder triggeren. Maar wat ik gezien heb op beeld was in 80% van de gevallen echt. Mij houd je niet voor de gek, gap!
On topic, er zijn weer pakketjes binnengekomen, shampoo enzo
if it's meant to be, it will be
pi_209853722
Wat wil Babette kopen voor 98 euro en daarvoor geld lenen van Erik?
het water roept
pi_209853725
Ja, gruwelijk saai.
pi_209853756
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:14 schreef Varen het volgende:
Wat wil Babette kopen voor 98 euro en daarvoor geld lenen van Erik?
iets voor hare lover
pi_209853793
Het zou idioot zijn dat dit wordt toegestaan Erik leent het geld aanBabette en zij geeft het in de buitenwereld aan hem terug in echte Euro's.
pi_209853804
Had ze maar niet al haar geld op moeten maken. Is toch van de zotte om geld te lenen voor een kado voor een ander, hoe kom je erop.
Maar vandaar het geslijm bij Moira, ze is een rat eerste klas.
pi_209853816
Pfff vermoeiend weer dat gesprek over Babette en Marciano door haarzelf, Zoe en Moraima.
Ze blijft maar doorgaan over of ze wel of niet verliefd is, blablabla. Lekker hoor al die aandacht.
pi_209853833
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:22 schreef pingu66 het volgende:
Het zou idioot zijn dat dit wordt toegestaan Erik leent het geld aanBabette en zij geeft het in de buitenwereld aan hem terug in echte Euro's.
Volgens mij heb ik een tijdje geleden gelezen dat dat van de febo niet meer mocht.
Dat je geen geld meer mocht lenen aan een andere bewoner.
pi_209853845
Zoe ziet nu een soort van blauw in haar gezicht?! 😳😬
pi_209853856
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:26 schreef Yver73 het volgende:
Zoe ziet nu een soort van blauw in haar gezicht?! 😳😬
Het blijft maar naar zichzelf kijken in die spiegel.
pi_209853873
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2023 16:25 schreef OmaJacky het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik een tijdje geleden gelezen dat dat van de febo niet meer mocht.
Dat je geen geld meer mocht lenen aan een andere bewoner.
Klopt of ruilen zoals jappie deed. Hij gad f 60 euro van zijn Zalando aan Bep in ruil voor whiskey
pi_209853922
je lult teveel Zoe
pi_209853944
O Zoe zegt nu zelf ook: ik ben helemaal grauw in m’n gezicht. Ik begin opnieuw 😄
pi_209853946
Waarom zeggen jullie niks, ik ben helemaal grauw in mijn gezicht....het spook heeft het zelf door!!!!
Omdat je als een ander het zegt niet luistert
pi_209853967

zo grauw, alsof ze uit een mijn komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')