Hahaha ik hoop hetquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:13 schreef lojanda het volgende:
Ima gaat boodschappen doen? Pot shag met filters en een zak uien..
Of koopsoep, heel goedkoop en dan loopt iedereen leeg.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:11 schreef renevanlaaren het volgende:
flikker maar bruine bonen met uien naar binnen leuk voor erik onbeperkt eten en knallen![]()
Nou ben benieuwd hoe donker bruin ze dan wordquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:16 schreef Hoempah het volgende:
Isaac heeft tegen Zoë gezegd dat de make up niet goed zit. Ze gaat het zo fixen.
Hey Renequote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:11 schreef renevanlaaren het volgende:
flikker maar bruine bonen met uien naar binnen leuk voor erik onbeperkt eten en knallen![]()
Jammer dat heb ik dan weer net gemistquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:16 schreef Hoempah het volgende:
Isaac heeft tegen Zoë gezegd dat de make up niet goed zit. Ze gaat het zo fixen.
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:16 schreef Hoempah het volgende:
Las hier gisteren dat hij iets met de boodschappen binnen is gekomen wat hij snel in zijn zak heeft gestokenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:19 schreef spapaars het volgende:
Arme Imadingedingeding, net manager en geen cent om uit te geven.
500 x25?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:16 schreef spapaars het volgende:
Geldnood, gooi er maar een stelling in van 500 euries.
Dat was ik alweer vergeten.. ben ik ook erg nieuwsgierig naarquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las hier gisteren dat hij iets met de boodschappen binnen is gekomen wat hij snel in zijn zak heeft gestoken
Is met er al achter wat dat was?
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat heb ik dan weer net gemist
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was volgens mij 'n witte enveloppequote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was ik alweer vergeten.. ben ik ook erg nieuwsgierig naar
Hij verklaart zoveel, maar voor een groot gedeelte was het echt niet gespeeld.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:26 schreef Dotteke het volgende:
Jeffrey verklaart 'narcistisch gedrag' in Een Jaar van Je Leven
https://www.tvgids.nl/nie(...)en-jaar-van-je-leven
Ik ben voorquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je moet wat.
De Mol heeft gebeld met de vraag waarom er nog meer dan 8ton in de pot zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |