Bern eet elke week hetzelfde.. hij heeft een tijd geleden opgesomd wat hij de hele week en op welke dagen hij wat eet verteldquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:16 schreef engine het volgende:
Het is gezellig in de keuken![]()
Bern eet thuis 3x per week krieltjes.

Vorige week heeft ze meerdere keren uren met hem zitten kletsen.. ze heeft juist met Erik altijd hele lange gesprekkenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Je ziet haar nooit zo lang met hem praten, berekenend typje hoor.

quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bern eet elke week hetzelfde.. hij heeft een tijd geleden opgesomd wat hij de hele week en op welke dagen hij wat eet verteld![]()
Ik kan je zeggen dat hij wel van regelmaat houdt

dan is me dat niet opgevallen, kijk de laatste tijd wel minder, vaak weg.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vorige week heeft ze meerdere keren uren met hem zitten kletsen.. ze heeft juist met Erik altijd hele lange gesprekken

En nog even richting de camera ookquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:22 schreef lojanda het volgende:
Ahhh Bern gaat tijdens het roeren door zijn krieltjes nog een top choreografie boven de pan doen

Sommige mensen doen dat en ook dan op uur en tijd etenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:21 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Moet er niet aan denken maar is ook een manier![]()
Je zou denken dat hij dan een moeilijke eter zou zijn maar dat lijkt het punt niet.

Ja echt fantastischquote:

Gelukkig zijn er veel lekkere wokgroentenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:25 schreef engine het volgende:
Sasha is geen fan van krieltjes. Bern heeft een probleem.

Als je het niet eet kun je beter ook maar niet kopenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:34 schreef Judiwi het volgende:
Gatver. Een pak muesli doet Eric een jaar of 3 in mee.

Echt dan is het niet meer te vreten vooral die noten nietquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:34 schreef Judiwi het volgende:
Gatver. Een pak muesli doet Eric een jaar of 3 in mee.

Succes met je leververvettingquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
Erik eet thuis 2x perdag warm, 2x de helftt van een magnetron maaltijd
Babette zegt dat is toch niet genoeg als ik jou zo zie eten hier
Neem alle snickers en chips er bij en het zit wel goed zegt Erik

Het lijkt dat hij zich vol eet in snickers en chipsquote:

Die leeft toch ook echt niet gezondquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
Erik eet thuis 2x perdag warm, 2x de helftt van een magnetron maaltijd
Babette zegt dat is toch niet genoeg als ik jou zo zie eten hier
Neem alle snickers en chips er bij en het zit wel goed zegt Erik

Nee, altijd magnetron maaltijden gaat toch vervelen lijkt mijquote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die leeft toch ook echt niet gezond![]()
Ik snap wel dat hij zo graag daar is want hij heeft nog nooit zoveel variatie gehad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |