Voor tv opnames wordt ook heel veel make-up gebruikt, misschien dat ze denkt dat het heel anders is op beeld.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:48 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat geloof ik zeker ja...maar haar medebewoners kunnen het toch op een normale manier tegen haar zeggen, 2 spiegels gebruiken en je ziet wat je jezelf aandoet!!
Zoe vroeg gisteren aan Moraima of haar make up goed zat en Morri antwoordde zo verveeld van: ja ja, prima Zoe...quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
Je ziet Moraima de hele tijd naar Zoë haar gezicht kijken.. haar mond valt er letterlijk van open
Dat zou toch gevolgen moeten hebben? Zo kunnen ze doen wat ze willen.. waar ze voor worden gewaarschuwd heeft geen impact meer.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:49 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Zoe stond gisteren breeduit te vertellen hoe ze naar Moraima seinde. Kan allemaal zonder gevolgen.
Daar heeft ze wel een punt..quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:49 schreef Varen het volgende:
Zoë vindt dat Isaac overal zo makkelijk omheen manoevreerd
Ja dat begrijp ik nu ook dat ze minimaal 50 euro nodig hebben om te bestellen....gaat nog spannend wordenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:58 schreef lojanda het volgende:
Nog vier tientjes roept Ima..
Snap ik dan kan hij iig één bestelmoment doordrukken met de hoogstnoodzakelijke dingen.
Gaat em niet wordenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik nu ook dat ze minimaal 50 euro nodig hebben om te bestellen....gaat nog spannend worden
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden het programma beter: creatief met ballen, kunnen noemen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:01 schreef Snensie het volgende:
Die make up van Zoë maakt niets uit want het ziet er hoe dan ook toch niet uit. Maar Sjezus wat een kutdracht weer zeg.
40 euro geloof ik.quote:
Dat schiet opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |