Hoe kan iemand denken dat dit mooi isquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:37 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
zo grauw, alsof ze uit een mijn komt
Dat krijgt ze er zo niet tussenuit.. daarvoor moet ze douchen en haar haren wassen en Zoë is ook niet iemand die vaak doucht en zeker haar haren wastquote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:40 schreef Yver73 het volgende:
En altijd zo’n gore rand laten zitten bij haar haarlijn… brrr 😬
Ik houd van iets meer diepgang in mijn conversaties. Shampoo hoort daar niet bij. 😛quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
On topic, er zijn weer pakketjes binnengekomen, shampoo enzo
Precies! Gewoon even schillen en in stukjes snijden en vervolgens koken. En je kunt er ook altijd nog een soepje van maken.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:45 schreef lojanda het volgende:
Ze eten weer broccoli? Ik vraag me af of ze de stronk weer weggooien.. die kun je dus gewoon gebruiken. Zou ik zeker nu doen want ze hebben al niet veel.
Ik gebruik het ook altijd![]()
Zo goed kan hij niet acteren en zeker als het om de heftige ruzies gaat tussen hem en Kim.. dat was geen toneelstukjequote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij verklaart zoveel, maar voor een groot gedeelte was het echt niet gespeeld.
Je zag die woede uitbarstingen gewoon aankomen.
Heeft hij die dan ook voorgelezen?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Was volgens mij 'n witte enveloppe
Hij noemt het altijd een spel maar als je dan zag hoe hij Kenzy beschreef dat kun je niet doen alsof het spel was.. dan denk je er echt zo over. Hij noemde haar een keer een vies vet varken. Ik snap dat hij haar dik vindt maar je moet het dan niet spel noemen..quote:
En dan ook zeggen dat ze al die 50 lagen er s'nachts niet afhaalt want dat is teveel werk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:46 schreef Yver73 het volgende:
Morri probeert nog advies te geven aan Zoe, maar die luistert natuurlijk weer niet.
‘Ze luister voor geen meter dat kind!’ Zegt Morri 😄😄
Achterbaks zijn ze allemaal en ze doen er ook allemaal alles aan om in het spel te kunnen blijven.. ze spelen allemaal hun spelletje stuk voor stuk en niemand uitgezonderd.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:57 schreef Judiwi het volgende:
Achterbakse Mirthe heeft nu Isaacs vestje aan. Hij moest eens weten dat ze hem eruit wil stemmen samen met Eric, als er een moeilijke eliminatie aankomt.
Ik eet hem altijd, zeker het grootste gedeelte.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:45 schreef lojanda het volgende:
Ze eten weer broccoli? Ik vraag me af of ze de stronk weer weggooien.. die kun je dus gewoon gebruiken. Zou ik zeker nu doen want ze hebben al niet veel.
Ik gebruik het ook altijd![]()
Het leek op een blocnote/boekquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las hier gisteren dat hij iets met de boodschappen binnen is gekomen wat hij snel in zijn zak heeft gestoken
Is met er al achter wat dat was?
Zo precies is Mirthe.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Achterbaks zijn ze allemaal en ze doen er ook allemaal alles aan om in het spel te kunnen blijven.. ze spelen allemaal hun spelletje stuk voor stuk en niemand uitgezonderd.
Ik mag Mirthe tegenwoordig best wel maar ik vind wel dat zij zich ook heel anders voordoet als dat ze is. Ze roddelt ook veel en tegen iedereen die het maar horen wil. Ze speelt ook graag de onschuld zelve en vindt ook echt dat ze altijd benadeeld wordt. Ze slijmt met iedereen en huppelt zo door naar de finale.
Mirthe is echt niet zo lief zoals sommige haar zien. Ook zij speelt het spel heel tactisch en vooral sluw..
Daar kan ik me wel in vindenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 15:59 schreef Feldie.g het volgende:
[..]
Ja dit dus. Hoe hij toen tegen Kim tekeer ging. ‘Je hebt maar twee hersencellen’ en dergelijke. Daar was niemand bij en hoefde dus niet voor de ‘show’. Hij liet regelmatig zijn ware aard zien vanuit frustratie en woede. En dat gebeurde vooral vaak als de dingen niet gingen zoals hij ze wilde en hij daar vervolgens geen controle over had. Absoluut niet geacteerd. Dat verschil was overigens duidelijk te zien. Af en toe deed hij het wel expres en dikte hij het enorm aan. Maar vaker niet, dan wel. Verreweg de grappigste, maar wat betreft zijn emoties en vervolgens gedrag, ook de meest instabiele bewoner. Zijn emoties gingen van 0 naar 100 in een fractie van een seconde. Ik hoop voor zijn vriendin en familie dat de omstandigheden in zijn natuurlijke habitat dit gedrag wat minder triggeren. Maar wat ik gezien heb op beeld was in 80% van de gevallen echt. Mij houd je niet voor de gek, gap!
Dat had ik van de week ook ergens gezegd, ze is bij mij ook een beetje door de mand gevallen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 16:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Achterbaks zijn ze allemaal en ze doen er ook allemaal alles aan om in het spel te kunnen blijven.. ze spelen allemaal hun spelletje stuk voor stuk en niemand uitgezonderd.
Ik mag Mirthe tegenwoordig best wel maar ik vind wel dat zij zich ook heel anders voordoet als dat ze is. Ze roddelt ook veel en tegen iedereen die het maar horen wil. Ze speelt ook graag de onschuld zelve en vindt ook echt dat ze altijd benadeeld wordt. Ze slijmt met iedereen en huppelt zo door naar de finale.
Mirthe is echt niet zo lief zoals sommige haar zien. Ook zij speelt het spel heel tactisch en vooral sluw..
Ze is de hele dag warrig. Het is niet toevallig ineens af en toe. Dat zou gespeeld zijn ja maar sommige mensen zijn nou eenmaal wat anders.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 17:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ik van de week ook ergens gezegd, ze is bij mij ook een beetje door de mand gevallen.
Ze speelt het in haar ' warrigheid' slim denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |