Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regenfoto voor het topic:
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Of ik er misschien bij was of nietquote:Op zondag 9 juli 2023 00:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
als ik je de naam geef, wat is dan je reactie?![]()
ik ben het vergeten....quote:Op zondag 9 juli 2023 00:24 schreef Zucht. het volgende:
[..]
meestal rond Achterhoek tot Maastricht en de grens over
ik weet alleen nog dat ik onder de indruk was![]()
en dat het een beetje eng rijden, is zoveel motorrijders tussen alle auto's♡♡♡♡![]()
Ik rij meestal in de achterhoedequote:Op zondag 9 juli 2023 00:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben het vergeten....
ik weet alleen nog dat ik onder de indruk was![]()
en dat het een beetje eng rijden, is zoveel motorrijders tussen alle auto's![]()
alle auto's gingen ook wat rustiger rijdenquote:
beetje gevaarlijk, zoveel motorrijders overal tussendoor♡♡♡♡![]()
jij?quote:Op zondag 9 juli 2023 00:32 schreef Stoorzendert het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)49d0,vid:lmaaZ7udM84♡♡♡♡![]()
Nee, ik ben best vrolijk ondanks alle ellende de afgelopen tijd, maar ik vond het filmpje wel grappigquote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 00:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee, ik ben best vrolijk ondanks alle ellende de afgelopen tijd, maar ik vond het filmpje wel grappig![]()
ik ook, al wist ik wat er ging komen
deed me denken aan bo burnham♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 9 juli 2023 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had deze ooit gekocht bij een actie bij de Laidel
[ afbeelding ]![]()
Maak ook een foto als straks alles op je bord ligt!![]()
Met die ellende bedoelde ik; mijn vader anderhalf jaar lang zien verpieteren door kanker. 3 maanden geleden was het klaar. Nu bouwen we weer opquote:Op zondag 9 juli 2023 00:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
ik ook, al wist ik wat er ging komen
deed me denken aan bo burnhamNooit echt de realisatie gehad hoe heftig zoiets kan zijn...
Rookworst is wel lekker... 20 minuutjes zachtjes kokenquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Mijn vrouw had ook zo'n heel pakket meegenomenquote:Op zondag 9 juli 2023 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had deze ooit gekocht bij een actie bij de Laidel
[ afbeelding ]Ze hebben vanalles; Spareribs, wat jij post, mexicaanse snacks, enz.
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Het is heftig, maar goed dat je weer aan het opbouwen bent.quote:Op zondag 9 juli 2023 00:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met die ellende bedoelde ik; mijn vader anderhalf jaar lang zien verpieteren door kanker. 3 maanden geleden was het klaar. Nu bouwen we weer opNooit echt de realisatie gehad hoe heftig zoiets kan zijn...
![]()
![]()
ziet er niet spectaculair uit maar goedquote:Op zondag 9 juli 2023 00:39 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Maak ook een foto als straks alles op je bord ligt!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Al vrij snel. Mijn zussen en moeder hebben er veel meer moeite mee. Uiteindelijk komt iedereen aan de beurt om te gaan denk ik dan maar (niet om als een complete gevoelloze zak te klinken, maar zo is het wel), dus daar heb ik dan ook wel vrede mee. De manier waarop het is gegaan niet, en dat zal ik ook nooit doen, want die was gewoon erg lelijk...quote:Op zondag 9 juli 2023 00:42 schreef Shii het volgende:
[..]
Het is heftig, maar goed dat je weer aan het opbouwen bent.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ik weet de ellende nog, je vertelde dat toen hier... vandaar dequote:Op zondag 9 juli 2023 00:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Met die ellende bedoelde ik; mijn vader anderhalf jaar lang zien verpieteren door kanker. 3 maanden geleden was het klaar. Nu bouwen we weer opNooit echt de realisatie gehad hoe heftig zoiets kan zijn...
♡♡♡♡![]()
De spareribs waren vrij taai, maar nog wel oké voor een doordeweekse snack. Hoe zijn die andere?quote:Op zondag 9 juli 2023 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ziet er niet spectaculair uit maar goed“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik vind dit serieus indrukwekkend![]()
Wel heel Amerikaans die challenges
FutureFairytale in CUL / Wat eten en drinken we vandaag #537 De barbecue is weggewaaidUw ADH vitamine Worst
de verpakking zelfs al niet...quote:Op zondag 9 juli 2023 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ziet er niet spectaculair uit maar goed
ben toch benieuwd
nu heb ik in ook zin in snacks
♡♡♡♡![]()
die wings zijn best mals, vond het primaquote:Op zondag 9 juli 2023 00:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De spareribs waren vrij taai, maar nog wel oké voor een doordeweekse snack. Hoe zijn die andere?Uw ADH vitamine Worst
maar maar maar...quote:Op zondag 9 juli 2023 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die wings zijn best mals, vond het prima
foto?♡♡♡♡![]()
heb ook nog twee kroketten erbij gedaan die ik over hadheb ik weer wat ruimte in de vriezer
Uw ADH vitamine Worst
oeh krokettenquote:Op zondag 9 juli 2023 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
heb ook nog twee kroketten erbij gedaan die ik over hadheb ik weer wat ruimte in de vriezer
♡♡♡♡![]()
zijn nog in de oven he, maar had weekje geleden al een paar van gegetenquote:Uw ADH vitamine Worst
krijg trekquote:Op zondag 9 juli 2023 00:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zijn nog in de oven he, maar had weekje geleden al een paar van gegeten♡♡♡♡![]()
Heb daar toen erg over getwijfeld of ik dat wel op een forum moest gooien ja (en zeker DTS). Uiteindelijk wel gedaan, en een beetje van me af schrijven hielp wel. Heb wel met de moeder van FOK! contact gehad en verteld hoe het ging, en ze heeft me ook heel goed geholpen. (jullie weten wel wiequote:Op zondag 9 juli 2023 00:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik weet de ellende nog, je vertelde dat toen hier... vandaar de![]()
goed om juist nu ruimte te geven aan je gevoel en ervaring bij wat er is gebeurd
te vaak horen we; zo de ellende is klaar, en door...)
Dan ga ik morgen even naar de Laidel voor de race begintquote:Op zondag 9 juli 2023 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die wings zijn best mals, vond het prima
##viesdikquote:Op zondag 9 juli 2023 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
Goed zo, ook in dts is er best ruimte voor iets serieusquote:Op zondag 9 juli 2023 00:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb daar toen erg over getwijfeld of ik dat wel op een forum moest gooien ja (en zeker DTS). Uiteindelijk wel gedaan, en een beetje van me af schrijven hielp wel. Heb wel met de moeder van FOK! contact gehad en verteld hoe het ging, en ze heeft me ook heel goed geholpen. (jullie weten wel wie)
lief van haar, praten/ schrijven helpt
♡♡♡♡![]()
zijn die er nog?quote:Op zondag 9 juli 2023 00:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dan ga ik morgen even naar de Laidel voor de race begintUw ADH vitamine Worst
ik heb mijn tanden al gepoetst...quote:Op zondag 9 juli 2023 00:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga maar ook wat te vreten maken dan
plus dan wil ik minimaal ook snacks uit de oven en die heb ik helegaar niet in huis♡♡♡♡![]()
Geen idee, jij hebt ze toch gehaald? Vorige week hadden ze die nog welquote:Anders worden het Mora bitterballen met mosterd
Uit de oven vind ik de bitterballen toch net iets minder als uit de vetpanquote:Op zondag 9 juli 2023 00:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb mijn tanden al gepoetst...
plus dan wil ik minimaal ook snacks uit de oven en die heb ik helegaar niet in huis“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
kloptquote:Op zondag 9 juli 2023 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Uit de oven vind ik de bitterballen toch net iets minder als uit de vetpan
maar .. snacks![]()
♡♡♡♡![]()
valt meestal wel een beetje tegenquote:Op zondag 9 juli 2023 00:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ziet er niet spectaculair uit maar goed![]()
![]()
ja tijdens de actieweek, is een tijdelijk product dacht ikquote:Op zondag 9 juli 2023 00:51 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geen idee, jij hebt ze toch gehaald? Vorige week hadden ze die nog welAnders worden het Mora bitterballen met mosterd
Uw ADH vitamine Worst
was prima te vreten bij een late viestrek als nuquote:Uw ADH vitamine Worst
heej, ik herinner me een verhaal van een hele tijd geleden, je was aan het verbouwen, en iets samen met je pa, de wc getegeld ofzo?quote:Op zondag 9 juli 2023 00:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ké dan ga ik wel naar de Jumbo of AH voor bitterballen denk ikquote:Op zondag 9 juli 2023 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja tijdens de actieweek, is een tijdelijk product dacht ik“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
en dan heb ik het per ongeluk allemaal op en vergeten foto te makenquote:Uw ADH vitamine Worst
ik post elke minuut, puur als reminderquote:Op zondag 9 juli 2023 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan heb ik het per ongeluk allemaal op en vergeten foto te maken♡♡♡♡![]()
en dan heb je eindelijk een foto en denk je meh wat een tegenvallerUw ADH vitamine Worst
Ja, dat project is ook een beetje uit de hand gelopen.... Moest een budget project worden; nieuwe wc (muur plat, nisje eruit, budget spullen erin). Uiteindelijk alles high-end... Dure tegels, dure wc, dure meubels en de hele hal en overloop gedaan tot visgraat vloer aan toequote:Op zondag 9 juli 2023 00:54 schreef maily het volgende:
[..]
heej, ik herinner me een verhaal van een hele tijd geleden, je was aan het verbouwen, en iets samen met je pa, de wc getegeld ofzo?, alles gestuct en mat wit geschilderd, kozijnen zwart. Echt heel mooi geworden. ben er erg trots op
![]()
Mijn pa gaf aanwijzingen (heb nog een hele mooie foto van mijn pa met een waterpas van 2 meter in de hand (zo'n beetje de laatste foto van hem die ik heb)).
Vanuit het ziekenhuis zei hij tegen mijn moeder 'Die jongen kan tegenwoordig toch ook alles maken he?'Brak mijn hart...
![]()
Maargoe, laten we het over iets gezelligs hebben
grote kansquote:Op zondag 9 juli 2023 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
en dan heb je eindelijk een foto en denk je meh wat een tegenvaller♡♡♡♡![]()
zolang je met 'aan het werk' maar niet 'opeten' bedoeltquote:Op zondag 9 juli 2023 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga aan het werk tot over paar minuutjes♡♡♡♡![]()
Hier heb je een kleine impressie. Ik heb alles zelf gedaan behalve het stucen (kan ik wel, heb wat rechte muren gedaan in het huis, maar hier zaten mij teveel hoekjes in, en ik ken toevallig een stucadoorquote:Op zondag 9 juli 2023 01:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
aww wat tof om dat van je vader te horen, maar al het overige; leidingwerk, elektra, tegelen, schilderen, alles wat je ziet zelf gedaan).
Ik heb na deze foto's nog wat afwerking gedaan natuurlijk.
Volgende plan is om wat draagmuren weg te halen rondom de keuken en een meter ofzo achter aan het huis te zetten (niet dat het te klein is, maar ik wil graag een gevel van compleet glas en een open keuken met kookeiland).
Draagmuren verwijderen mag ik niet en heb ik een vergunning voor nodig... En dat wordt een verbouwing van een ton of meer...
ken de foto's al, wel nog steeds heel mooiquote:Op zondag 9 juli 2023 01:12 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb na deze foto's nog wat afwerking gedaan natuurlijk.
Volgende plan is om wat draagmuren weg te halen rondom de keuken en een meter ofzo achter aan het huis te zetten (niet dat het te klein is, maar ik wil graag een gevel van compleet glas en een open keuken met kookeiland).
Draagmuren verwijderen mag ik niet en heb ik een vergunning voor nodig... En dat wordt een verbouwing van een ton of meer...![]()
![]()
die draagmuren... zijn die niet om de boel te ... dragen?♡♡♡♡![]()
heb ik eindelijk een foto reageer je er niet opquote:Op zondag 9 juli 2023 01:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ken de foto's al, wel nog steeds heel mooi![]()
![]()
die draagmuren... zijn die niet om de boel te ... dragen?
edit oh toch wel
Uw ADH vitamine Worst
Jazeker! zonder die muren stort het huis in!quote:Op zondag 9 juli 2023 01:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ken de foto's al, wel nog steeds heel mooi![]()
![]()
die draagmuren... zijn die niet om de boel te ... dragen?Maar in plaats van muren kun je dikke stalen profielen plaatsen
Groot gat aan de buitenkant maken en hop! balk erin schuiven
Probleem is alleen dat ik een draagmuur in 2 richtingen eruit wil hebben. Dus 1 heule dikke stalen balk en 1 die daarop moet rusten. Gaat een aardige duit kosten denk ik
Daarom zei ik al 'tonnetje of meer'Maar dat wordt me dan toch een mooi gezicht
rustig..quote:Op zondag 9 juli 2023 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ik eindelijk een foto reageer je er niet op
edit oh toch wel
belangrijkste vraag, is het wat?♡♡♡♡![]()
ja hoor prima. en zeker voor de prijs van 5 euro. Kan ik een paar keer van etenquote:Op zondag 9 juli 2023 01:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
rustig..
belangrijkste vraag, is het wat?Uw ADH vitamine Worst
wie het breed heeft.. etcquote:Op zondag 9 juli 2023 01:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jazeker! zonder die muren stort het huis in!Maar in plaats van muren kun je dikke stalen profielen plaatsen
Groot gat aan de buitenkant maken en hop! balk erin schuiven
Probleem is alleen dat ik een draagmuur in 2 richtingen eruit wil hebben. Dus 1 heule dikke stalen balk en 1 die daarop moet rusten. Gaat een aardige duit kosten denk ik
♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 9 juli 2023 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja hoor prima. en zeker voor de prijs van 5 euro. Kan ik een paar keer van eten![]()
♡♡♡♡![]()
Heb ook ooit aan mijn vrouw voorgesteld het huis van de buren te kopen (2 onder 1 kap) en de muren eruit te slopenMaar de huizenprijzen zijn inmiddels zo enorm...
die kroketten zijn trouwens stoofvlees kroketten van de plus
Uw ADH vitamine Worst
Meh, het sloopwerk en de noodzakelijke dingen laat ik dan doen i.v.m. verzekering enz. maar zo'n keuken incl. kookeiland zet ik er natuurlijk zelf inquote:En alle afwerking ook. En ik heb het huis in de goede periode gekocht, toen werden er niet van die woekerprijzen gevraagd zoals nu
waarom dan ook nog het huis van de buren kopen?quote:Op zondag 9 juli 2023 01:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Meh, het sloopwerk en de noodzakelijke dingen laat ik dan doen i.v.m. verzekering enz. maar zo'n keuken incl. kookeiland zet ik er natuurlijk zelf inEn alle afwerking ook. En ik heb het huis in de goede periode gekocht, toen werden er niet van die woekerprijzen gevraagd zoals nu
weer een huis minder op de markt..♡♡♡♡![]()
ik maak aantekeningenquote:Op zondag 9 juli 2023 01:22 schreef hemarookworst het volgende:
die kroketten zijn trouwens stoofvlees kroketten van de plus♡♡♡♡![]()
quote:Op zondag 9 juli 2023 01:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, dat project is ook een beetje uit de hand gelopen.... Moest een budget project worden; nieuwe wc (muur plat, nisje eruit, budget spullen erin). Uiteindelijk alles high-end... Dure tegels, dure wc, dure meubels en de hele hal en overloop gedaan tot visgraat vloer aan toe, alles gestuct en mat wit geschilderd, kozijnen zwart. Echt heel mooi geworden. ben er erg trots op
![]()
Mijn pa gaf aanwijzingen (heb nog een hele mooie foto van mijn pa met een waterpas van 2 meter in de hand (zo'n beetje de laatste foto van hem die ik heb)).
Vanuit het ziekenhuis zei hij tegen mijn moeder 'Die jongen kan tegenwoordig toch ook alles maken he?'Brak mijn hart...
![]()
Maargoe, laten we het over iets gezelligs hebben![]()
![]()
![]()
En vergis je niet he, ook voor mij is dat weken aan een stuk tot 's avonds 11 of 12 uur door bikkelen na 10uur op het werkquote:![]()
Of je kunt een kant en klaar huis kopen zoals mijn vrouw wel eens zegt
Hema maakt snacksquote:Op zondag 9 juli 2023 01:25 schreef Koen66 het volgende:
leeft het hier nog? de rest van Fok is aan de beademing
♡♡♡♡![]()
*haalt masker van gezicht en tikt " ja het leeft'quote:Op zondag 9 juli 2023 01:25 schreef Koen66 het volgende:
leeft het hier nog? de rest van Fok is aan de beademing
leuk dat je daarom naar dts komt koeneloen..
omdat we nog de enigste mensen zijn die wakker zijn op fok![]()
Waarom niet? Nu vraagt ie 5 ton, maar dat was het 8 jaar geleden niet... Wel meer werk, maarja. Dan heb ik 400m2 woonoppervlak en 200m2 tuinquote:Op zondag 9 juli 2023 01:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
waarom dan ook nog het huis van de buren kopen?
weer een huis minder op de markt..
om eerdergenoemde redenquote:Op zondag 9 juli 2023 01:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Waarom niet? Nu vraagt ie 5 ton, maar dat was het 8 jaar geleden niet... Wel meer werk, maarja. Dan heb ik 400m2 woonoppervlak en 200m2 tuin♡♡♡♡![]()
precies, ik geef eerlijk toe, het spel boeit me niet, maar ik ben toe aan ff wat gezelligheidquote:Op zondag 9 juli 2023 01:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*haalt masker van gezicht en tikt " ja het leeft'
leuk dat je daarom naar dts komt koeneloen..
omdat we nog de enigste mensen zijn die wakker zijn op fok
Same shit, different day
SC hopper present![]()
er zijn ook geen punten te verdienen nu, we kletsen gewoonquote:Op zondag 9 juli 2023 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies, ik geef eerlijk toe, het spel boeit me niet, maar ik ben toe aan ff wat gezelligheid
♡♡♡♡![]()
Nou de users ook nietquote:Op zondag 9 juli 2023 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies, ik geef eerlijk toe, het spel boeit me niet, maar ik ben toe aan ff wat gezelligheid
enigste waar ze nog niet aan de beademing hangen is hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu wordt het verhuurd door een 'projectontwikkelaar' voor een idioot bedrag. Groot huis en er woont 1 persoon in...quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
absurd, dus beter wordt het verkocht aan iemand/ meerdere iemandenquote:Op zondag 9 juli 2023 01:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nu wordt het verhuurd door een 'projectontwikkelaar' voor een idioot bedrag. Groot huis en er woont 1 persoon in...♡♡♡♡![]()
Overal tegenwoordig 'reclames' tegen alcohol, en wat doet Heineken... Zet op de blikjes teksten als 'Goudgele rakker', 'Koude kletser', 'Pilske?', 'Pintje', 'Gerstennatje', etc. En 'Proost op 150 jaar gezelligheid!'
lekker hoorquote:
langzamerhand groeit de vakantiestemming
Same shit, different day
SC hopper present![]()
?quote:Op zondag 9 juli 2023 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker hoor
langzamerhand groeit de vakantiestemming♡♡♡♡![]()
ik trek al dat politiek correcte geneuzel matigquote:Op zondag 9 juli 2023 01:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Overal tegenwoordig 'reclames' tegen alcohol, en wat doet Heineken... Zet op de blikjes teksten als 'Goudgele rakker', 'Koude kletser', 'Pilske?', 'Pintje', 'Gerstennatje', etc. En 'Proost op 150 jaar gezelligheid!'Same shit, different day
SC hopper present![]()
ehh logisch toch, is hun eigen merk?quote:Op zondag 9 juli 2023 01:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Overal tegenwoordig 'reclames' tegen alcohol, en wat doet Heineken... Zet op de blikjes teksten als 'Goudgele rakker', 'Koude kletser', 'Pilske?', 'Pintje', 'Gerstennatje', etc. En 'Proost op 150 jaar gezelligheid!'♡♡♡♡![]()
Gezinnetje zou wel leuk zijn. Voor deze bedragen doe ik geen bod. De andere buren staat wel te koop (is een villa), maar die vraagt 7 ton... En daar moet echt heul veel aan gebeuren om het mooi te krijgen... En ik mag geen bod doen van mijn vrouwquote:Op zondag 9 juli 2023 01:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
absurd, dus beter wordt het verkocht aan iemand/ meerdere iemandenMaar als ie nog iets gaat zakken dan bied ik 5
![]()
Maar ik heb daar even rondgelopen en ingeschat dat daar minstens 2 ton in gaat zitten om het modern te krijgen
Cyprus en cruisequote:Op zondag 9 juli 2023 01:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohhhh dacht dat saltlakecity ineens heel popu werd
waar ga jeheen?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja vind ik ook geen probleem hoor, maar vond het typisch. Alsof het een reactie is ofzoquote:Op zondag 9 juli 2023 01:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ehh logisch toch, is hun eigen merk?
okquote:Op zondag 9 juli 2023 01:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja vind ik ook geen probleem hoor, maar vond het typisch. Alsof het een reactie is ofzo♡♡♡♡![]()
ben al vrij dus 3 dagen relaxen en rustig de spullen die mee moeten bij elkaar harkenquote:Op zondag 9 juli 2023 01:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
klinkt heel cool, enjoy de voorpret alvast!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
lekker dat je al vrij bentquote:Op zondag 9 juli 2023 01:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ben al vrij dus 3 dagen relaxen en rustig de spullen die mee moeten bij elkaar harken♡♡♡♡![]()
als ik iets niet kan is het tot bv dinsdag werken en woensdag vakantie. Heb dagen nodig om in de vakantie mood te komen. En vlieg terug op vrijdag de 28e, en pas woensdag 2/8 werkenquote:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
hoor laatste tijd om me heen mensen die juist direct de volgende dag/ soms zelfde dag op het vliegtuig/ in de auto stappen. Omdat je dan vooraf wel extra stress hebt, maar door vakantie wel direct uit je werksysteem bent. En daar heb je can weer voordeel van als je weer thuis bentquote:Op zondag 9 juli 2023 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik iets niet kan is het tot bv dinsdag werken en woensdag vakantie. Heb dagen nodig om in de vakantie mood te komen. En vlieg terug op vrijdag de 28e, en pas woensdag 2/8 werken♡♡♡♡![]()
ohhhhjaquote:Op zondag 9 juli 2023 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sweet lake city bedoel jeof is hij echt daar?
hahahaha ik ben echt moe
♡♡♡♡![]()
waar ga je heen?quote:Op zondag 9 juli 2023 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ik iets niet kan is het tot bv dinsdag werken en woensdag vakantie. Heb dagen nodig om in de vakantie mood te komen. En vlieg terug op vrijdag de 28e, en pas woensdag 2/8 werkenUw ADH vitamine Worst
veel collega's die echt net terug zijn en dan weer gelijk werken volgende dag. Dat trek ik echt nietquote:Op zondag 9 juli 2023 01:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoor laatste tijd om me heen mensen die juist direct de volgende dag/ soms zelfde dag op het vliegtuig/ in de auto stappen. Omdat je dan vooraf wel extra stress hebt, maar door vakantie wel direct uit je werksysteem bent. En daar heb je can weer voordeel van als je weer thuis bentUw ADH vitamine Worst
nee die mensen zijn dan dus ook nog lekker even thuis, na op vakantie te zijn geweestquote:Op zondag 9 juli 2023 01:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
veel collega's die echt net terug zijn en dan weer gelijk werken volgende dag. Dat trek ik echt niet
heerlijk♡♡♡♡![]()
had laatst nog twee collega's die echt nog de jetlag voelen omdat ze echt net terug zijn en op kantoor verschenenquote:Op zondag 9 juli 2023 02:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
nee die mensen zijn dan dus ook nog lekker even thuis, na op vakantie te zijn geweest
heerlijk
Uw ADH vitamine Worst
echt why...quote:Op zondag 9 juli 2023 02:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
had laatst nog twee collega's die echt nog de jetlag voelen omdat ze echt net terug zijn en op kantoor verschenen♡♡♡♡![]()
misschien willen ze geen vakantieuren verspillen, want ze waren twee weken weg en dan die volle twee weken gebruiken voor vakantiequote:Uw ADH vitamine Worst
lijkt me niet ontspannenquote:Op zondag 9 juli 2023 02:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien willen ze geen vakantieuren verspillen, want ze waren twee weken weg en dan die volle twee weken gebruiken voor vakantie
maar iedereen zijn eigen feestje♡♡♡♡![]()
ik ga helemaal niet meer op vakantie, nog makkelijkerquote:Op zondag 9 juli 2023 02:07 schreef Geerd het volgende:
Minstens vrijdagmiddag terug van vacance zodat je nog 3 dagen vacance kan afpilsen
Uw ADH vitamine Worst
Nog maar een bolk voor ik weer gaat slapen.
Airco aangezet, dus dat gaat het niet meer zijn
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-07-2023 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 605 / +52 / +0 / 773 / 1058
2. Monique___ / 563 / +76 / +2 / 1491 / 1774
3. mario390 / 412 / +15 / +0 / 248 / 363
4. Zucht. / 369 / +6 / +2 / 1309 / 1475
5. maily / 369 / +108 / +0 / 1162 / 1313
6. PLY / 304 / +84 / +0 / 364 / 466
7. Lovely / 283 / +14 / +0 / 800 / 981
8. Emmerdeur / 258 / +0 / +0 / 162 / 213
9. DerRabbit / 216 / +36 / +0 / 532 / 636
10. Dr.Mikey / 207 / +36 / +0 / 212 / 277
11. Harrie / 206 / +100 / +0 / 489 / 596
12. KillemWieft / 192 / +0 / +1 / 53 / 97
13. gebrokenglas / 187 / +30 / +0 / 555 / 663
14. Mickytjuh / 176 / +4 / +0 / 495 / 563
15. hemarookworst / 135 / +37 / +7 / 406 / 513
16. greysbones / 130 / +0 / +0 / 706 / 785
17. Rob / 128 / +42 / +0 / 117 / 156
18. notturna / 109 / +0 / +0 / 251 / 325
19. loveislikeakiss / 106 / +0 / +0 / 479 / 550
20. HappyCharly / 98 / +28 / +17 / 247 / 293SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
saaiquote:Op zondag 9 juli 2023 02:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ga helemaal niet meer op vakantie, nog makkelijker![]()
vijf over half drie..................quote:Op zondag 9 juli 2023 02:32 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas kijkt verschrikt naar rechtsonder en ziet dat het al half drie is.![]()
Ja..kan...met een chikie ofzo...wordt alles leuker...even lekker weg met de motor ff uitwaaien 2 weken ofzo...lekker eten beetje drinken veel rijdenquote:Op zondag 9 juli 2023 02:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
klopt, maar gewoon dagjes uit is ook leuk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vergeet niet te leren wat 'Kut' is in het land waar je heen gaat, je moet de buuf wel in haar eigen taal kunnen aansprekenquote:Op zondag 9 juli 2023 02:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja..kan...met een chikie ofzo...wordt alles leuker...even lekker weg met de motor ff uitwaaien 2 weken ofzo...lekker eten beetje drinken veel rijden![]()
![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Chickie?quote:Op zondag 9 juli 2023 02:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja..kan...met een chikie ofzo...wordt alles leuker...even lekker weg met de motor ff uitwaaien 2 weken ofzo...lekker eten beetje drinken veel rijden![]()
![]()
![]()
Jij mag alleen nog brommer rijden schat ik zo![]()
Zo noem je een vrouw toch niet
'Bitch' is internationaal.quote:Op zondag 9 juli 2023 02:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet niet te leren wat 'Kut' is in het land waar je heen gaat, je moet de buuf wel in haar eigen taal kunnen aanspreken![]()
Dat is de juiste instellingquote:Op zondag 9 juli 2023 02:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nooit te laat om te vieren dat t weekend is![]()
Daar winnen we de oorlog mee
Haha LOL...neuh ben een vrij man...quote:Op zondag 9 juli 2023 02:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Chickie?
Jij mag alleen nog brommer rijden schat ik zo![]()
Zo noem je een vrouw toch niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wil je zulke vieze praat hier niet prediken jaquote:![]()
Mag je nog wel een beetje restept over vrouwen praten toch?quote:
Dat doet hij tochquote:Op zondag 9 juli 2023 02:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mag je nog wel een beetje restept over vrouwen praten toch?
[ afbeelding ]
Ik werk 8 dagen in de week 28uur per dagquote:Op zondag 9 juli 2023 02:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij werkt van ma tot vrij? Ohw man ik zou zelfmoord plegen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Pah!. Das nog niks. 10 dagen per week hier!quote:Op zondag 9 juli 2023 02:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik werk 8 dagen in de week 28uur per dag![]()
Altijd ready zijn!!!quote:Op zondag 9 juli 2023 02:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling![]()
Daar winnen we de oorlog mee![]()
quote:Op zondag 9 juli 2023 02:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Pah!. Das nog niks. 10 dagen per week hier!
Wat is er mis met chikie dan...dat is toch gewoon een leuke/mooi vrouw...quote:Op zondag 9 juli 2023 02:48 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mag je nog wel een beetje restept over vrouwen praten toch?
[ afbeelding ]![]()
Hij snapt vrouwen niet goed schat ik zoquote:Op zondag 9 juli 2023 02:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat is er mis met chikie dan...dat is toch gewoon een leuke/mooi vrouw...
Ik luister nu deze homomuziek. Van die klaversimbel kun je gewoon een huis kopen!Steinway&Son vleugel gaat voor zo'n 4 ton
![]()
hallo vrouw hierquote:Op zondag 9 juli 2023 02:52 schreef gebrokenglas het volgende:
'chick' is toch eigenlijk een denigrerende opmerking? Of kan als zodanig worden opgevat?![]()
![]()
![]()
jullie tillen echt te zwaar hieraan![]()
![]()
DAT vind ik dus niet oke...........quote:Op zondag 9 juli 2023 02:53 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik luister nu deze homomuziek. Van die klaversimbel kun je gewoon een huis kopen!Steinway&Son vleugel gaat voor zo'n 4 ton
![]()
![]()
Beetje puberaal, maar oké, ik zei dat vroegah ook wel eensquote:Op zondag 9 juli 2023 02:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat is er mis met chikie dan...dat is toch gewoon een leuke/mooi vrouw...
Jammer dat je je mannelijkheid verloren bent in de tussentijdquote:Op zondag 9 juli 2023 02:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Beetje puberaal, maar oké, ik zei dat vroegah ook wel eens
Mijn excuus. Gay dan. Gay betekend 'vrolijk'quote:![]()
Zou het niet zo tegen een vrouw zeggen nee...maar meer onderling met mannen...en dan alsnog niet als denigerend maar gewoon...net als haal ff 4 bier homo!!.. Heeft niks met negatiefiteit naar homo's te maken mja zo gaat datquote:Op zondag 9 juli 2023 02:52 schreef gebrokenglas het volgende:
'chick' is toch eigenlijk een denigrerende opmerking? Of kan als zodanig worden opgevat?![]()
Denk je?quote:Op zondag 9 juli 2023 02:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je je mannelijkheid verloren bent in de tussentijd“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Pics van je anus!!!!quote:Op zondag 9 juli 2023 02:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hallo vrouw hier![]()
![]()
![]()
jullie tillen echt te zwaar hieraan![]()
Neen, dat weet ik vrij zeker.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ken wel iemand anders uit Berlin... Of eigenlijk Ober Salzburg...quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Is goed, als jij even al je vrienden blijft kom ik ook alleenquote:![]()
Ik heb geen vrienden, dus daar zijn we alvast gelijk inquote:Op zondag 9 juli 2023 03:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is goed, als jij even al je vrienden blijft kom ik ook alleen
Jammer wel, moet je ik ook nog zelf naar de EH brengenquote:Op zondag 9 juli 2023 03:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, dus daar zijn we alvast gelijk in
Prachtig.quote:Op zondag 9 juli 2023 02:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hallo vrouw hier![]()
![]()
![]()
jullie tillen echt te zwaar hieraan
Wat vindt je wel een ongepaste term om een vrouw aan te duiden?![]()
Aan de hand dat jij nu typt weet je niet eens meer wat voor of achteruit is... Maar ik durf wel een rondje in de ring met je hoorquote:Op zondag 9 juli 2023 03:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer wel, moet je ik ook nog zelf naar de EH brengen
Ich gehe schlafen, ik zie de uitnodiging van dat bange konijntje wel in mijn DM![]()
Laters allen!
slet, kankerhoer, takkewijf, uitgewoonde snolquote:Op zondag 9 juli 2023 03:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Prachtig.
Wat vindt je wel een ongepaste term om een vrouw aan te duiden?
zoiets![]()
Vergeet 'Kut' niet!quote:Op zondag 9 juli 2023 03:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
slet, kankerhoer, takkewijf, uitgewoonde snol
zoiets
Slaap lekker!quote:Op zondag 9 juli 2023 03:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Ich gehe schlafen, ik zie de uitnodiging van dat bange konijntje wel in mijn DM![]()
Laters allen!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Afgelikte boterham vind ik erg mooi.quote:Op zondag 9 juli 2023 03:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
slet, kankerhoer, takkewijf, uitgewoonde snol
zoiets![]()
Maare hoe noemen vrouwen een mooie/geile man? Is dat een stoot of een hunk, of wat zou jij zeggen?quote:Op zondag 9 juli 2023 03:09 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een mooie beschrijving![]()
KillemWieftquote:Op zondag 9 juli 2023 03:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maare hoe noemen vrouwen een mooie/geile man? Is dat een stoot of een hunk, of wat zou jij zeggen?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hunk?? jeetje dat is een oudbollig woord. Leuke vent, mooie man, leukerd, geil dingquote:Op zondag 9 juli 2023 03:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maare hoe noemen vrouwen een mooie/geile man? Is dat een stoot of een hunk, of wat zou jij zeggen?.
![]()
Hij vroeg naar een mooie manquote:![]()
![]()
Ben je maagd ofzoquote:Op zondag 9 juli 2023 03:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Maare hoe noemen vrouwen een mooie/geile man? Is dat een stoot of een hunk, of wat zou jij zeggen?![]()
Alsof niet maagden op FOK! zittenquote:
Ik ben van de Hitkrant-generatiequote:Op zondag 9 juli 2023 03:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hunk?? jeetje dat is een oudbollig woord. Leuke vent, mooie man, leukerd, geil ding.
![]()
![]()
Wat is er nou weer mis met homo's dan?quote:Op zondag 9 juli 2023 03:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die lazen de dames altijd...ben je homo ofzo?![]()
Omdat je niet weet hoe vrouwen leuke mannen noemen...quote:Op zondag 9 juli 2023 03:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met homo's dan?![]()
Als je dan ook nog de hitkrant las..ja 1 plus 1 is 2..geeft verder niks oude relnicht van me..quote:Op zondag 9 juli 2023 03:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat je niet weet hoe vrouwen leuke mannen noemen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder dan Lekker Ding komen ze niet, mannen hebben om vrouwen te benoemen een breder repertoire.quote:Op zondag 9 juli 2023 03:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Omdat je niet weet hoe vrouwen leuke mannen noemen...![]()
Slaap lekker, chickie!quote:Op zondag 9 juli 2023 03:31 schreef Monique___ het volgende:
Ben naar bed![]()
slaap lekker straks allemaal![]()
Man man man, ben je homo ofzoquote:
Garpje natuurlijk, homo's drinken radler natuurlijk
Kijk, hier spreekt een ervaringsdeskundigequote:Op zondag 9 juli 2023 03:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
stront gaat er makkelijker af dan lippenstigt
Lekker lauwe schultenbrau saufen in je witte tuinstoel in de voortuin en kut roepen tegen de buuf
Man man man, waarom vraag je het dan?quote:Op zondag 9 juli 2023 03:52 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Homo-drankjes is prima, maar ik ga geen wijvendrankjes drinkenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee, jij hebt slaap puntjes nodig!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan slaap je toch gewoon met je hoofd op het toetsenbord, hoef je ook minder ver naar het aanrecht te lopen als de rest wakker word en ontbijt eistquote:Op zondag 9 juli 2023 04:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa zit nog beneden pfff
geen zin om op te staanmoe hiero
puber ligt tot laat in bedquote:Op zondag 9 juli 2023 04:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan slaap je toch gewoon met je hoofd op het toetsenbord, hoef je ook minder ver naar het aanrecht te lopen als de rest wakker word en ontbijt eist
eet nog later.........
![]()
![]()
![]()
![]()
Pubers gonna puberquote:Op zondag 9 juli 2023 04:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
puber ligt tot laat in bed
eet nog later.........
![]()
![]()
Ik vraag of iemand dat überhaupt lekker vindt. Daar komt geen reactie op en dat is wel logisch, want alle drankjes met Aperol zijn niet te zuipen.quote:Op zondag 9 juli 2023 03:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, waarom vraag je het dan?![]()
Is wel lastig daar een antwoord op te krijgen als mario er niet op reageertquote:Op zondag 9 juli 2023 04:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vraag of iemand dat überhaupt lekker vindt. Daar komt geen reactie op en dat is wel logisch, want alle drankjes met Aperol zijn niet te zuipen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
IK vind aperol lekker met prosecco erbijquote:Op zondag 9 juli 2023 04:09 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik vraag of iemand dat überhaupt lekker vindt. Daar komt geen reactie op en dat is wel logisch, want alle drankjes met Aperol zijn niet te zuipen.![]()
![]()
![]()
net gedronken met fanta grapefruit drank![]()
bij gebrek aan prosecco maar slurpt ook goed weg zo
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: