er zijn ook geen punten te verdienen nu, we kletsen gewoonquote:Op zondag 9 juli 2023 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies, ik geef eerlijk toe, het spel boeit me niet, maar ik ben toe aan ff wat gezelligheid
Nou de users ook nietquote:Op zondag 9 juli 2023 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies, ik geef eerlijk toe, het spel boeit me niet, maar ik ben toe aan ff wat gezelligheid
Nu wordt het verhuurd door een 'projectontwikkelaar' voor een idioot bedrag. Groot huis en er woont 1 persoon in...quote:
absurd, dus beter wordt het verkocht aan iemand/ meerdere iemandenquote:Op zondag 9 juli 2023 01:30 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nu wordt het verhuurd door een 'projectontwikkelaar' voor een idioot bedrag. Groot huis en er woont 1 persoon in...
lekker hoorquote:
?quote:Op zondag 9 juli 2023 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker hoor
langzamerhand groeit de vakantiestemming
ik trek al dat politiek correcte geneuzel matigquote:Op zondag 9 juli 2023 01:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Overal tegenwoordig 'reclames' tegen alcohol, en wat doet Heineken... Zet op de blikjes teksten als 'Goudgele rakker', 'Koude kletser', 'Pilske?', 'Pintje', 'Gerstennatje', etc. En 'Proost op 150 jaar gezelligheid!'
ehh logisch toch, is hun eigen merk?quote:Op zondag 9 juli 2023 01:34 schreef Stoorzendert het volgende:
Overal tegenwoordig 'reclames' tegen alcohol, en wat doet Heineken... Zet op de blikjes teksten als 'Goudgele rakker', 'Koude kletser', 'Pilske?', 'Pintje', 'Gerstennatje', etc. En 'Proost op 150 jaar gezelligheid!'
Gezinnetje zou wel leuk zijn. Voor deze bedragen doe ik geen bod. De andere buren staat wel te koop (is een villa), maar die vraagt 7 ton... En daar moet echt heul veel aan gebeuren om het mooi te krijgen... En ik mag geen bod doen van mijn vrouwquote:Op zondag 9 juli 2023 01:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
absurd, dus beter wordt het verkocht aan iemand/ meerdere iemanden
Cyprus en cruisequote:Op zondag 9 juli 2023 01:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohhhh dacht dat saltlakecity ineens heel popu werd
waar ga jeheen?
Ja vind ik ook geen probleem hoor, maar vond het typisch. Alsof het een reactie is ofzoquote:Op zondag 9 juli 2023 01:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ehh logisch toch, is hun eigen merk?
okquote:Op zondag 9 juli 2023 01:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja vind ik ook geen probleem hoor, maar vond het typisch. Alsof het een reactie is ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |